افشاگری جنجالی علیرضا بیرانوند درباره پرسپولیس

پس از تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا بیرانوند درباره افت تیم در نیمه دوم دست به افشای حقایقی زد.​

افشاگری جنجالی علیرضا بیرانوند درباره پرسپولیس
کدخبر : 21224
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یکی از اظهارات جالب علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس درباره حاشیه مذاکره‌اش با استقلال به پسرش طاها برمی‌گشت. علیرضا بیرانوند در این باره فاش کرد: زمانی که بحث استقلال پیش آمد پسرم هر روز تماس می‌گرفت و تهدید کرد اگر استقلالی شوی، خودکشی می‌کنم! من گفتم بابا اختلاف خیلی است و او گفت ۷۰ یا ۸۰ میلیارد تومان دادند در پرسپولیس بمان و حتی این رقم را به ۲۰ میلیارد تومان رساند و...علیرضا بیرانوند نام اصلی وی محمدرضا بوده که با شناسنامه برادر خود به فوتبال معرفی شده بازیکن فوتبال اهل ایران است. علیرضا بیرانوند که در پست دروازه‌بان بازی می‌کند. علیرضا بیرانوند بازیکن پرسپولیس است.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا به همراه یحیی گل‌محمدی در نشست خبری حاضر شد و گفت: نیمه اول، نیمه خیلی خوبی داشتیم و توانستیم یک گل خیلی خوب هم به ثمر برسانیم اما در نیمه دوم، ۲۰-۳۰ کمی افت کردیم، چون از ۲۳ نفری که به اینجا آمدیم، ۱۸-۱۷ نفر دچار سرماخوردگی شدید بودیم. همچنین ۲-۳ تا از بازیکنان، با ما نبودند و کاپیتان تیم ما، امید عالیشاه، غایب بود.

او ادامه داد: هفت بازیکن به خاطر سرماخوردگی نتوانستند بازی کنند و در نیمه دوم ۲۰-۳۰ دقیقه اضافه شدند اما باز هم به خاطر سرماخوردگی شرایط خوبی نداشتیم. شرایط‌مان خیلی سخت شد.

می‌توانیم با برد امروز شرایط خودمان را برای صعود خیلی بهتر کنیم و ۷۰-۸۰ درصد صعود کنیم اما اینجا شرایط خیلی سخت بود.

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به عملکرد حریف گفت: تیم استقلال تاجیک پرس کرد و موقعیت‌های خیلی خوبی هم داشت. امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعد نتایج خوبی بگیریم. شرایط‌مان خیلی سخت است اما از الان خودمان را برای بازی‌ حساس‌مان در لیگ ایران برای سپاهان آماده می‌کنیم. فردا ریکاوری می‌کنیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی داشته باشیم

بیرانوند در واکنش به اینکه پرسپولیس حریف خود را دست کم گرفته بود، عنوان کرد: ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم. با هر تیمی که بازی کنیم، به آن احترام می‌گذاریم‌.

اتفاقی که امروز رخ داد و فشاری که استقلال در دقایقی از نیمه دوم به ما وارد کرد، به این برمی‌گردد که بیشتر بچه‌ها سرماخوردگی داشتند و تمرین نکرده بودند. ما یک روز قبل از بازی با استقلال، همه با هم تمرین کردیم.

او که به عنوان بهترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد، گفت: اینجا، پرسپولیس است. شاید خیلی‌ها دوست دارند بهترین بازیکن زمین شوند اما من خیلی ناراحتم که بهترین بازیکن زمین شدم، چون پرسپولیس هیچوقت تیمی نبوده که دروازه‌بانش بهترین بازیکن زمین شود.

این موضوع من را ناراحت می‌‌کند اما به سرماخوردگی بازیکنان برمی‌گردد. انشالله بتوانیم در بازی‌های آینده این مشکلات را جبران کنیم.

علیرضا بیرانوند پس از توقف دو بر دو این تیم مقابل صنعت نفت آبادان از هفته نهم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: واقعا همه ناراحتیم. فکر می‌کنم نداشتن تمرکز باعث شد که بازی مساوی شود. این درس بزرگی برای ماست که یک تیم برای قهرمانی باید تا دقیقه آخر تمرکزش را حفظ کند. من به این بازی خوش‌بین نبودم چون حتی تیم صنعت نفت با وجود ده‌نفره بودن روی ضد حملات ما را اذیت کرد.

او درباره گل دوم پرسپولیس گفت: خدا را شکر حداقل کمک‌داور پرچم زد و گل را قبول کرد. تا جایی که من دیدم، توپ رد شده بود. دم کمک‌داور گرم که این گل را گرفت. ما الان زیر فشاریم و همه تیم‌ها به ما اعتراض می‌کنند. متاسفانه بی‌احترامی‌ها زیاد شده و بازیکنان به یکدیگر بی‌احترامی می‌کنند. من یک‌چیزی به همه کسانی که علیه بازیکنان پرسپولیس صحبت می‌کنند، بگویم؛

اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند، هیچ‌کس با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بست؛ چرا که ما آن‌قدر قوی شده‌ایم و آن‌قدر قهرمانی به دست آورده‌ایم که هر باشگاهی به بازیکنی که ۲میلیارد ارزش دارد، ۳۰میلیارد پول بدهد. همه این پول‌ها به خاطر بازیکنان پرسپولیس است؛ چرا که باشگاه‌های دیگر می‌خواهند جلوی پرسپولیس را بگیرند. امروز دیدم که چند بازیکن علیه ما صحبت کردند.

بیرانونددروازه‌بان پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر جواد نکونام در پاسخ به اظهارات گذشته یحیی گل‌محمدی که گفت گل‌محمدی در حدی نیست که راجع به او صحبت کند، تصریح کرد: من نمی‌توانم وارد صحبت آقای نکونام شوم. هر دو مربی جایگاه خاص خود را دارند. آقایحیی هم سال‌های سال ملی‌پوش بوده و باید به او احترام گذاشت. باید به سن و تجربه او احترام بگذاریم، چه بازیکنان و چه مربیان حریف. من می‌گویم که اگر قرارداد ۳۰میلیاردی بستی و ۲میلیارد از آن کم کردی، فکر نکن که قراردادت را کم کرده‌ای. به هر حال شما اول فصل به خاطر پول‌های پارسالتان اعتصاب کرده بودید و وقتی پولتان را گرفتید، حاضر به کم‌کردن قراردادتان شدید. تا جایی که من می‌دانم این اتفاق افتاده است. از کجا مشخص است که این دو میلیارد را از جای دیگر به آن‌ها نداده باشند؟

بیرانوند ادامه داد: پرسپولیس یک تیمی است که در هفت سال اخیر ۶ قهرمانی آورده و دو فینال آسیا رفته است. تمام بازیکنان به خودشان اجازه صحبت راجع به پرسپولیس را ندهند.

او درباره قرارداد ۱۶۰میلیونی بازیکن استقلال گفت: این یک اتفاق خنده‌دار است. من از فدراسیون فوتبال تقاضایی دارم؛ قانونی گذاشته است که باعث شده همه تیم‌ها علیه یکدیگر صحبت کنند و نشسته‌اند و به ریش ما می‌خندند. همه تیم‌ها دوست دارند پرسپولیس را جا بگذارند. تنها کاری که آن‌ها می‌توانند بکنند این است که تمرکز ما را به هم بریزند وگرنه کاری نمی‌توانند بکنند.

علیرضا بیرانوند (alireza beiranvand) دروازه بان ملی پوش کشورمان است که در تاریخ 30 شهریور 1371 در سرابیاس دخرم آباد به دنیا آمد. تحصیلات بیرانوند لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه سما است. او با تلاش و کوشش خودش و به دلیل عشقش به فوتبال موفق شد از یک زندگی سخت به دروازه بان شماره یک ایران تبدیل شود. قد بیرانوند 194 سانتی متر است.

زندگی شخصی و خانواده علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در یک خانواده‌ پرجمعیت بزرگ شد، او فرزند اول خانواده است و 4 خواهر دارد که نام شان سرور، آرزو، سهیلا، نگین است. همچنین علیرضا بیرانوند یک برادر به نام احمدرضا دارد. اصالت علیرضا بیرانوند به روستای پشته جزایری خرم آباد برمی گردد. او در یک خانواده عشایر متولد و بزرگ شد. خانواده‌ بیرانوند وضعیت مالی خوبی را نداشتند و درواقع زیر طبقه متوسط بودند؛ درنتیجه او مجبور شد ترک تحصیل کند تا بتواند با کار کردن کمک خرج خانواده باشد. علیرضا بیرانوند در 15 سالگی برای اینکه حرفه مورد علاقه اش فوتبال را بتواند دنبال کند پول قرض کرد تا به تهران بیاید و پیگیر فوتبال شود. خوشبختانه تلاش های این دروازه بان ایرانی نتیجه داد و موفق شد دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس شود و شماره یک را در تیم فوتبال ایران بپوشد.

بیرانوند

زندگی علیرضا بیرانوند از رفتگری تا دروازبانی

علیرضا بیرانوند در مصاحبه های متعددی که داشته با صداقت همیشه به این موضوع اشاره کرده که در آغاز ورودش به تهران در خانه عمه اش زندگی می کرد. او برای امرار معاش در یک فست فود کار می کرد و سپس در یک کارواش مشغول کار شد. بیرانوند به دلیل بلندی قدش مسئول کار و نظافت ماشین های شاسی بلند بود. او هر روز از 6 صبح تا 12 ظهر ظرف های پیتزا را چرب می کرد، ساعت 12 سر تمرین فوتبال می رفت و بعد دوباره برمی گشت و به کارهایش ادامه می داد.

ماجرای ازدواج علیرضا بیرانوند با دخترعمویش

علیرضا بیرانود متاهل است و درواقع در سن کم موفق شد تشکیل خانواده بدهد. او یکی از دلایل موفقیتش را همین ازدواج زود هنگامش می داند. درواقع بیرانوند 18 ساله بود که با دخترعمویش ازدواج کرد. آقای دروازه بان درباره ماجرای ازدواجش گفته است که آنها عشایر بودند و خانواده همسرش در شهر زندگی می کردند. وقتی او برای ثبت نام مدرسه به شهر می آمد شب ها به منزل عمویش می رفت که از همان دوران به دخترعمویش دل بست؛ سرانجام پس از اینکه خانواده علیرضا به شهر آمدند 2 ، 3 بار خانواده اش را برای خواستگاری به منزل عمو فرستاد که خانواده عمویش با ازدواج آنها مخالف بود. جالب است که علیرضا بیرانود در سال اول فوتبالش وقتی قرارداد 80 میلیونی بست، خواهر همسرش به او گفته بود: چی برای من می خری تا برات اوکی کنم؟ که بیرانوند در پاسخ گفت: ببخشید! 3 سال پیش باید می گفتی چی برام می خری اوکی کنم؟! اما درنهایت این وصلت شکل گرفت و با اینکه برخی از اعضای فامیل به بیرانوند می گفتند که همسرت برای پول با تو ازدواج کرده اما او این موضع را قبول ندارد و معتقد است که او و همسرش همدیگر را دوست دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه