رونالدو به توپ طلا مسی خندید و مورد تمسخر قرارداد | واکنش های دیدنی بعد از توپ طلا مسی

کریستیانو رونالدو به جایزه جدید لیونل مسی واکنش نشان داد.

رونالدو به توپ طلا مسی خندید و مورد تمسخر قرارداد | واکنش های دیدنی بعد از توپ طلا مسی
کدخبر : 21058
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

کریستیانو رونالدو به صحبت های سردبیر مجله «آ اس» و انتقاد او از اهدای این جایزه به لیونل مسی واکنش نشان داد.

بعد از اهدای توپ طلای هشتم به مسی طبیعی بود که منتقدانی برای به هم ریختن فضا بر سر کار بیایند و قصد بی ارزش کردن تلاش های مسی بشوند اما نکته قابل توجه این است که مسی مزد علاقه اش به فوتبال را گرفت و پول پرستان عربستانی این موهبت را از برخی از بازیکنان گرفتند. این تمام اتفاقات بعد از توپ طلا مسی نیست.

کریستیانو رونالدو با انتشار یک کامنت به توپ طلای هشتم لیونل مسی واکنش نشان داد. او زیر ویدیوی توماس رونسرو، خبرنگار اسپانیایی آاس درباره توپ طلا یک کامنت با چهار شکلک خنده گذاشت.

مسی

رونسرو در ویدیوی خود گفته بود:

«سلام دوستان. چیزی که ما می دانستیم اتفاق افتاد. آنها قصد داشتند یک توپ طلای دیگر را به مسی بدهند. او در میامی بازنشسته شد اما قبلش در پاریس بازنشسته شده بود تا فقط برای جام جهانی خودش رو آماده‌کنه، او موفق شد با جام جهانی باز توپ طلا ببره، اما با ۶ پنالتی به سود آنها.

جام جهانی ۱۰ ماه پیش بود، ما در نوامبر هستیم. مسی ۸ توپ طلا دارد، اما او باید ۵ توپ طلا داشته باشد، او توپ طلای اینیستا و ژاوی، لواندوفسکی را که در یک فصل ۶ جام برده بودند و هالند که بهترین گلزن و قهرمان همه چیز بوده است را ربوده!»

لیونل مسی بازیکن آرژانتینی موفق شد بامداد سه شنبه هشتمین توپ طلای خود را کسب کند.

«توماس رونسرو» سردبیر تلویزیون «آ اس» اسپانیا در ویدئویی که در اینستاگرام این شبکه منتشر شد از اهدای این جایزه به مسی انتقاد کرد و گفته بود این جایزه سال‌هاست به ناحق به مسی رسیده است و او توپ طلای ژاوی، اینیستا، لواندوفسکی و هالند را دزدیده است. او گفت در سال ۲۰۱۰ این جایزه باید به ژاوی یا اینیستا می‌رسید و امسال هم این جایزه حق هالند بود.

پس از انتشار این ویدئو کریستیانو رونالدو به این صحبت‌ها با انتشار ایموجی‌های خنده در زیر این پست کامنت گذاشت و به این حرف‌ها واکنش نشان داد.

مسی

آخرین حضور کریستیانو رونالدو در بین نامزدهای توپ طلا سال گذشته با کسب رده بیستم پایان یافت.فهرست نامزدهای کسب جایزه توپ طلای سال ۲۰۲۳ فوتبال جهان پس از ۱۹ سال یک غایب بزرگ دارد. کریستیانو رونالدو؛ ستاره پرتغالی دنیای فوتبال پس از دو دهه درخشش در سطح اول فوتبال دنیا امسال حتی در بین فهرست نامزدها توپ طلا حضور نداشت تا مسی شانس این را پیدا کند که هشتمین توپ طلایی را به راحتی به خانه ببرد.

کریستیانو رونالدو از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۲۲، طی ۱۸ دوره متوالی به عنوان نامزد نهایی جایزه توپ طلا انتخاب شد. او در سال ۲۰۰۸ بعد از فتح لیگ قهرمانان اروپا در فینال مسکو برای نخستین بار توپ طلا گرفت و از سال ۲۰۱۳ به بعد، همزمان با اوج‌گیری رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، در عرض ۵ سال، ۴ بار دیگر برنده این عنوان شد. رونالدو ۶ بار رده دوم و یک بار رده سوم جدول نهایی را از آن خود کرده بود. آخرین حضور او در بین نامزدهای توپ طلا سال گذشته با کسب رده بیستم پایان یافت.

دوران بازی کریستیانو رونالدو که همچنان در فوتبال آسیا و تیم ملی پرتغال ادامه دارد، تاکنون ۲ دهه به طول انجامیده و با انواع و اقسام افتخارات و رکوردها همراه شده. اولین باری که رونالدو در فهرست نامزدهای جایزه توپ طلا قرار گرفت، جود بلینگام (یکی از نامزدهای امسال) تازه جشن تولد یک سالگی‌اش را پشت سر گذاشته بود!

لیونل مسی دوشنبه شب در پاریس برای هشتمین بار فاتح توپ طلای فرانس فوتبال شد. مسی با کسب این جایزه، اختلافش با نزدیک ترین تعقیب کننده یعنی کریستیانو رونالدو را به سه توپ طلا افزایش داد.

ستاره پرتغالی النصر در اینستاگرام به شکل مستقیم هیچ استوری یا پستی در این مورد منتشر نکرد اما کامنت و لایکش روی پست توماس رونسرو، جنجال به پا کرد. خبرنگار مشهور رسانه آاس با انتشار ویدیویی توپ طلای هشتم لیونل مسی را زیر سوال برد و گفت: 

 سلام دوستان. اتفاقی که انتظارش را داشتیم رخ داد، آنها از قبل هم قرار بود دوباره توپ طلا را به مسی بدهند. او به میامی رفت تا بازنشسته شود، در حالی که در پاریس هم شبیه به بازیکنان بازنشسته به نظر می رسید، جایی که در آن خودش را برای جام جهانی آماده می کرد. بله، مسی قهرمان جام جهانی شد، آفرین به او اما 6 پنالتی زد. جام جهانی 10 ماه پیش بود و الان ماه نوامبر است.

رونسرو ادامه داد:  

 مسی 8 توپ طلا دارد که در واقع تعداد آنها باید 5 باشد. او توپ طلای ژاوی/اینیستا را گرفت، پس از آن هم نوبت به گرفتن توپ طلای لواندوفسکی رسید، کسی که در یک فصل شش جام برده بود. در نهایت هم توپ طلای هالند به او رسید، هالندی که بیش از هر کسی گل زد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه