وام بدون ضامن | شرایط دریافت وام بدون ضامن

وام بدون ضامن با کارمزد 4 درصد برای بازنشستگان | وام بدون ضامن با بازپرداخت طولانی و اقساط کم

وام بدون ضامن با کارمزد 4 درصد برای بازنشستگان | وام بدون ضامن با بازپرداخت طولانی و اقساط کم
کدخبر : 17693
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بدون ضامن وامی است که در چند ماه اخیر به یکی از مباحث روز تبدیل شده است.  در ابتدا رئییس جمهور موضوع وام بدون ضامن را در جلسه با فعالین اقتصادی عنوان کرد از مدیران عامل بانک‌ها خواسته بود تا پرداخت وام به آحاد جامعه تسهیل گردد؛ به این صورت که اعتبارسنجی متقاضیان وام‌های خرد جایگزین وثیقه‌های سنگین و چند ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی شود.  وزیر اقتصاد هم پس از صحبت‌های رییس جمهوری اعلام کرد که از روز شنبه (نهم آبان ماه) طرح  وام بدون ضامن در بانک‌های دولتی اجرایی شود و وزارت اقتصاد بر اجرای آن نظارت خواهد کرد.برای دریافت وام بدون ضامن در مرحله اول، شاغلان، بازنشستگان و مستمری ‌بگیران دستگاه ‌های اجرایی و شاغلان و بازنشستگان نهادهای عمومی غیردولتی، مشمول دریافت تسهیلات بدون ضامن هستند. در ادامه به آخرین خبر از پرداخت وام بدون ضامن می پردازیم.

 مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان از روز (شنبه ۲۷ خرداد) آغاز شد و تا ۳۱ خرداد ادامه دارد و متقاضیان دریافت این تسهیلات ضامن نیاز ندارند.

میرهاشم موسوی پرداخت به‌موقع مستمری، توسعه خدمات درمانی، تسهیل در ارائه این خدمات و توجه به معیشت و موضوعات رفاهی بازنشستگان و مستمری‌بگیران را از اولویت‌های اصلی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد و افزود: مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از ۱۲ میلیون تومان در سال گذشته به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت و در ماه جاری از بیست‌وهفتم تا پایان خرداد ثبت‌نام از متقاضیان دریافت تسهیلات انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از انجام این مرحله و مشخص‌شدن افراد واجد شرایط به تعداد ۴۰ هزار نفر، در آستانه دهه مبارک امامت و ولایت، پرداخت مرحله اول وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در دستور کار قرار گرفته است.

موسوی افزود: در این مرحله، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگان در سراسر کشور برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کنند. برای دریافت تسهیلات یادشده نیازی به ضامن نیست و این وام با توافقی که بین سازمان تأمین‌اجتماعی و بانک رفاه کارگران انجام شده است، به‌صورت قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود.

بعد از ثبت‌نام، همه مراحل بررسی شرایط متقاضیان و پرداخت این تسهیلات به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و نیازی به مراجعه بازنشستگان به بانک و شعب تأمین‌اجتماعی وجود ندارد.

براساس این گزارش، مالکیت تلفن همراه، نداشتن سابقه چک برگشتی، نداشتن بدهی معوق به سیستم بانکی، استفاده نکردن از تسهیلات مشابه بانک رفاه در دو سال گذشته، و داشتن سن بین ۱۸ تا ۷۷ سال و همچنین داشتن حساب در بانک رفاه کارگران با حداقل ۱۰۰ هزار تومان موجودی شرایط دریافت این تسهیلات است.

در صورت دارا بودن این شرایط متقاضیان در این مرحله می‌توانند از طریق کانون‌های بازنشستگی ثبت‌نام خود را نهایی کنند و نیازی به مراجعه حضوری به بانک و سازمان تأمین‌اجتماعی ندارند و در صورت داشتن شرایط، مبلغ تسهیلات به حساب مستمری‌بگیر واریز می‌شود.

بازپرداخت این تسهیلات ۲ ساله به‌صورت قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد است.

وام بدون ضامن

خرید کالا از ایران مال با دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح آینده داران بانک آینده آسان شده است. افرادی که مشتری بانک آینده هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت داشته باشند.

 افرادی که در یکی از شعب بانک آینده سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند امکان درخواست وام 50 میلیون تومانی برای خرید کالا از ایران مال را دارند. سود این وام براساس دوره بازپرداخت تعیین می‌شود. در صورتی که مدت بازپرداخت وام شش ماه باشد، سود آن هفت درصد خواهد بود. اما اگر مدت پرداخت اقساط 24 ماه تعیین شود، نرخ سود این تسهیلات به 23 درصد خواهد رسید. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات مسدودی سپرده و اعتبار شغلی است. براساس اعلام بانک، کارمندان دولت با ارائه معرفی نامه از محل کار خود می‌توانند ضامن خود شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 2 میلیون و 618 هزار و 665 تومان است. کل سود تسهیلات، 12 میلیون و 847 هزار و 967 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 62 میلیون و 947 هزار و 967 تومان خواهد بود.

مشتریان بانک ملت می‌توانند وام بدون ضامن دریافت کنند. سقف وام فوری بدون ضامن این بانک ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بانک ملت را می‌خوانید.

شرط اصلی دریافت وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ از بانک ملت این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب این بانک واریز شود، بنابراین اگر حقوق شما از طریق بانک دیگری به حسابتان واریز می شود می‌توانید برای انتقال به بانک ملت با کارفرمای خود به توافق برسید.

رقم وام بدون ضامن بانک ملت بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، وام فوری بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد. همچنین وام گیرنده باید حقوق بگیر بانک ملت باشد که خود ضمانت وام است.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط وام فوری بانک ملت ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

دارندگان حساب‌های قرض الحسنه پست بانک می‌توانند تسهیلات بدون ضامن دریافت کنند که سقف آن ۱۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ را توضیح خواهیم داد.

فرد متقاضی ابتدا باید نسبت به افتتاح حساب قرض الحسنه پست بانک اقدام کند، چراکه شرط این بانک برای پرداخت وام بدون ضامن ۱۴۰۲ این است که مستمری یا حقوق ماهانه شما به حساب شما در پست بانک واریز شود. همچنین وام‌گیرنده نباید به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی باشد.

رقم وام بدون ضامن پست بانک بین ۵۰ الی ۱۰۰ میلیون تومان متغییر است.

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A، B  یا C بانک مرکزی باشید، این تسهیلات بدون ضامن به شما پرداخت خواهد شد.

دوره بازپرداخت وام فوری بدون ضامن ۴۸ ماهه است و سود آن هم ۱۸ درصد است. برای وام ۵۰ میلیون تومانی بازپرداخت ۳۶ ماه است.

مبلغ ماهانه هر قسط ۲,۹۳۷,۵۰۰ تومان است. در نهایت شما ۴۰,۹۹۹,۹۹۸ تومان به عنوان سود پرداخت می‌کنید و ۱۴۱,۰۴۹,۹۹۸ تومان به بانک طی ۴۸ ماه باز می‌گردانید.

اگر ضامن رسمی ندارید می توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید.

 اگر نقدینگی کافی برای خرید کالا ندارید، می توانید با «طرح آینده داران» تا سقف ۵۰ میلیون تومان از بانک آینده وام دریافت کنید که نیاز به ضامن رسمی ندارد. در ادامه شرایط وام بدون ضامن رسمی بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه