قرعه کشی ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

فوری/حراج بزرگ پژو 207 برای مادران | قرعه کشی ایران خودرو با تحویل 3 ماهه به قیمت کارخانه

جدیدترین طرح ثبت نام ایران خودرو برای مادران با عرضه پژو ۲۰۷ آغاز شده است.

فوری/حراج بزرگ پژو 207 برای مادران | قرعه کشی ایران خودرو با تحویل 3 ماهه به قیمت کارخانه
کدخبر : 17490
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

ثبت نام ایران خودرو برای مادران ۱۴۰۲ با عرضه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ آغاز شد. موعد تحویل نیز ۹۰ روزه اعلام شده است.

مبلغ کارخانه پژو ۲۰۷ مدل TU۳ حوالی ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است. از آنجایی که این خودرو در قالب طرح فروش فوق العاده ایران خودرو (ویژه متقاضیان جوانی جمعیت) عرضه شده است، متقاضیان باید کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند.

تکمیل مراحل ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی مادران تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس  https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود. 

بر اساس آنچه تاکنون عنوان شده مادران دارای دو فرزند و بیشتر می‌توانند با انجام فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو برای مادران از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان استفاده کنند. اما نه همه مادران دارای دو فرزند و بیشتر. بلکه شرط مهم این است که فرزند دوم خانواده و یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشد.

طبق جدیدترین اطلاعیه ایران خودرو که مربوط به فروش فوری پژو ۲۰۷ TU۳ است؛ مادرانی که سال گذشته فرایند ثبت نام سامانه یکپارچه ویژه محصولات ایران خودرو را طی کردند و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ TU۳ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این شرکت برای آنها پیامک ارسال شده است می‌توانند در طرح فروش بدون قرعه کشی خودرو برای مادران با موعد تحویل ۹۰ روزه شرکت کنند. سامانه پیام کوتاه شرکت ایران خودرو به شماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ است وتمامی پیامک ها از طریق شماره مذکور ارسال می شود.

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح فروش فوق العاده ایران خودرو روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه است. واریز وجه از ۱۷ خردادماه اعلام شده است. لازم است برای تکمیل فرایند ثبت نام خودرو برای مادران کل مبلغ پرداخت شود.

طبق شرایط انصراف از ثبت نام ایران خودرو، درصورت انصراف مشتری و همچنین در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز خریدار ( شرایط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام پژو ۲۰۷ TU۳ متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری بدون سود انصراف حداکثر ظرف مدت ۲۰ روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌شود و هیچگونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نیست.

قرعه کشی ایران خودرو

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ TU۳، به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه) تا روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

قیمت این محصولات قطعی و ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تعیین شده است.

پژو ۲۰۷‌های TU۳، نسخه جدید و ترکیبی از ۲۰۶ و ۲۰۷ است که قرار است با موتور انواع تیپ‌های ۲۰۶ راهی بازار شود؛ ایران‌خودرو اعلام کرد که عرضه این محصول منتظر قیمت‌گذاری است و پس از تعیین قیمت‌ این محصول، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد؛ این محصول تمام مجوزهای استانداردی را اخذ کرده است.

طبق اعلام گروه خودروسازی ایران‌خودرو، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به نهادهای مرتبط قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در حال انجام است و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است؛ به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودروها اقدام خواهد شد.

گفتنی است که اسفند ماه سال گذشته بود که گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: پس از توقف تولید دو محصول سمند و پژو ۴۰۵ SLX در سال ۱۴۰۱، با هدف به روزرسانی محصولات، تولید پژو ۲۰۶ که طی دو دهه اخیر محبوب‌ترین، ارزان‌ترین و در حقیقت پرتقاضاترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو بود، متوقف خواهد شد و دو خودروی پژو ۲۰۷ مجهز به موتور TU۳ و محصول پروژه TF۲۱ که در سال ۱۴۰۲ به تولید انبوه می‌رسند، جایگزین ۲۰۶ خواهند شد.

به دنبال این خبر، بررسی‌ها نشان داد که با توقف تولید ۲۰۶ نداشته باشد، برخی قطعات این محصول  که دیگر پس از توقف تولید، به‌کار نمی‌آید بر روی ۲۰۷‌های خود نصب و در قالب محصول جدید با داشبورد ۲۰۶ عرضه شوند.

البته چند روز بعد، قائم مقام اجرایی این گروه خودروسازی، با بیان اینکه توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست، تاکید کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

اینکه پژو ۲۰۶ به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت یا خیر، بالاخره مشخص خواهد شد؛ اما آنچه که اهمیت دارد این است که پژو ۲۰۷ تیپ ۵ (با داشبورد ۲۰۶ و حذف بسیاری از امکانات ۲۰۷) با موتور TU۳ که همان موتور پژو ۲۰۶‌های تیپ ۲، ۳ و ۵ است،  راهی بازار خواهد شد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو  در رابطه با این محصول اعلام کرد: پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، محصول جدیدی است و مجوزهای استانداردی را هم دریافت کرده و به زودی مشخصات فنی آن اعلام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بیژن
    0

    با سلام ، به نظر من این طرح ثبت نام مادران برای خودرو باید شامل تمامی مادرانی که فرزند دوم یا سوم آنها در اول سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده هم اجرا میشد ،واقعا این کار یه جور تبعیض قائل شدن برای مادران عزیز ایران هستش ،امیدوارم که مسئولین به این مورد مهم رسیدگی کنن واصلاح کنن با تشکر

  • غظنفر
    0

    این موتور Tu3 میگن ۱۴۰۰ است و ضعیف است و اینطوری کسی نمیخره

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه