قرعه کشی ایران خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو

ثبتنام دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با قیمت های جدید | از حراج بی نظیر ایران خودرو جا نمانید

استانداردهای جدید، خودروسازان داخلی را ملزم کرده است که از دی لایت به عنوان یک آپشن استاندارد بهره بگیرند.

ثبتنام دور جدید قرعه کشی ایران خودرو با قیمت های جدید | از حراج بی نظیر ایران خودرو جا نمانید
کدخبر : 15891
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

به این ترتیب، طبق تصاویری که تازه به دستمان رسیده است شاهد آنیم که ایران خودرو نیز خودروی پژو پارس را به آپشن چراغ روشنایی در روز تجهیز کرده است.

در استانداردهای جدید، دیگر دی لایت یک آپشن نیست و به یک استاندارد لازم الاجرا بدل شده است. به این ترتیب، شاهد آن هستیم که خودروسازان داخلی به ترتیب محصولات‌شان را به این مورد تجهیز می کنند. به عنوان یکی از همین نمونه ها می توان به جک J4 اشاره کرد که اواسط سال گذشته به دی لایت مجهز شد. اکنون بر طبق تصاویر جدیدی که به دست خبرنگار اسب بخار رسیده است، پژو پارس را نیز باید از جمله محصولاتی دانست که چراغ روز، به تازگی، برای آن تعبیه شده است.

پژو پارس را نیز مانند برخی محصولات داخلی باید از جمله خودروهای نامیرا دانست که از حدود بیش از دو دهه پیش تا به امروز، به طور مستمر در خطوط تولید ایران خودرو بوده است. این خودرو در گذر زمان از نظر ظاهری کم ترین میزان تغییرات را تجربه کرده و تقریباً به جز آینه های کناری و حذف راهنماهای روی گلگیر، تغییر دیگری نداشته است.

اما در بحث فضای داخلی داستان پژو پارس کاملاً متفاوت است و برای این خودرو در سال های گذشته داشبورد کاملاً جدیدی طراحی شده است که در بازار به داشبورد سوناتایی معروف است. همچنین نمونه های مختلف این خودرو اعم از ELX و سفارشی و… به امکانات متفاوتی هم مجهز هستند که از جمله آن ها می توان به سنسور نور و باران، مانیتور، تهویه اتومات، کروز کنترل، تنظیم برقی پشتی صندلی ها و.‌‌‌.. اشاره کرد.

قرعه کشی ایران خودرو

به تازگی، طبق تصاویری که به دست ما رسیده است و همچنین کد کلاس های جدید این خودرو در وب‌سایت شرکت ایران خودرو، پژو پارس نیز مانند رانا پلاس به چراغ روز مجهز شده و این چراغ دقیقاً مانند جک J4 در بخش مه شکن این خودرو تعبیه شده است.

همچنین پوزیشن لایت نیز به پژو پارس افزوده شده است. پوزیشن لایت استاندارد جدیدی است که در واقع قابلیت روشن بودن دائمی چراغ های عقب محسوب می شود. در کد کلاس های ۲۸۵۲۹، ۳۵۱۰۶، ۳۵۱۰۷ و ۳۵۱۰۸ از این خودرو، چراغ روز و پوزیشن لایت جزو اقلام استاندارد ذکر شده اند.

پژو پارس کد کلاس ۲۸۵۲۹، یک کد از پارس LX محسوب می شود و در این نسخه از پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 بهره گرفته شده است. پیشرانه پارس قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۰۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر است و یک جعبه دنده ۵ سرعته دستی وظیفه انتقال قدرت تولیدی پیشرانه را برعهده دارد.

تیپ دیگر این خودرو هم به پیشرانه XU7 پلاس با حجم دقیق ۱۷۶۱ سی سی با حداکثر قدرت و گشتاور ۹۷ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتن متر مجهز و جعبه دنده آن هم از نوع ۵ سرعته دستی است.

فروش فوری ایران خودرو

​ایران خودرو در فاز اول ارتقای ویژگی های ایمنی رانا پلاس در سال ۱۴۰۲ قابلیت چراغ روشنایی روز و پوزیشن لامپ به این خودرو اضافه کرده است. برای همین از این پس رانا پلاس TU5 و رانا پلاس پانوراما با چراغ روشنایی روز و قابلیت روشن بودن دائمی چراغ های عقب (Position Lamp) به دست مشتریان می رسند. پیگیری های خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که چراغ روشنایی روز (Day Light) رانا پلاس مانند پژو پارس های جدید در کاسه چراغ مه شکن جلو قرار دارد.

در حال حاضر رانا پلاس ۶۱۰۱۷ به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 مجهز است که ۱۰۵ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۵ سرعته توان پیشرانه یورو ۵ رانا پلاس را به چرخ های جلو می رساند و در این خودروی اقتصادی کلاس B امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، کروز کنترل، تهویه دستی، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، تریم داخلی پارچه، رینگ فولادی، ترمز کاسه ای عقب و ترمز دیسکی جلو، ترمز ABS و EBD، دو کیسه هوا، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، روشن بودن چراغ های عقب و… دیده می شود.

رانا پلاس ۶۱۵۰۸ هم به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه با قابلیت زمان بندی متغییر سوپاپ های ورودی می تواند ۱۱۳ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید کند. جعبه دنده ۶ سرعته دستی هم توان را به چرخ های جلوی این تیپ رانا پلاس می رساند. فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سقف پانوراما با کاور دستی، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی و کاسه ای عقب، ترمز ABS و EBD، تریم داخلی پارچه ای، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، تهویه دستی، رینگ فولادی، سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، روشن بودن چراغ های عقب و… از جمله امکانات رانا پلاس پانوراما جدید است.

بر اساس قوانین جدید، خانواده رانا پلاس باید تا پایان سال ۱۴۰۲ به سنسور نور، سنسور فشار باد تایرها و سامانه کنترل پایداری الکتریکی نیز مجهز شود. با توجه به زیرساخت این قطعات در گروه صنعتی ایران خودرو، تیپ های بعدی رانا پلاس به صورت استاندارد به سنسور نور، سنسور باران، سنسور فشار باد تایرها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی مجهز خواهند شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه