ملیکا شریفی نیا | اینستاگرام ملیکا شریفی نیا | حواشی بازیگران

نیو فیس جدید ملیکا شریفی نیا بعد از جراحی زیبایی

عکس جدید مهراوه شریفی نیا

نیو فیس جدید ملیکا شریفی نیا بعد از جراحی زیبایی
کدخبر : 17453
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ملیکا شریفی نیا دختر کوچک خانواده هنرمند محمدرضا شریفی نیا میباشد.  ملیکا شریفی نیا،  متولد 21 آبان 1365 در تهران ، بازیگر است. ملیکا شریفی نیا در خانواده کاملا هنرمند و بازیگر به دنیا آمده است. ملیکا شریفی نیارشته گرافیک خوانده است و در زمینه عکاسی، تصویرسازی کتاب و ساخت آثار حجمی به صورت جدی فعالیت دارد.در ادامه به آخرین حواشی زندگی ملیکا شریفی نیا می پردازیم.

ملیکا شریفی نیا

ملیکا شریفی نیا خواهر مهراوه شریفی نیا است و پدرش هم محمدرضا شریفی نیا یکی از بازیگران ایرانی است. او از سن کم و ا سن 5 سالگی بازیگری را شروع کرد. او سال 1386 ازدواج کرده است. در این بخش عکس های ملیکا شریفی نیا و همسرش را گردآوری کرده ایم و بیوگرافی و اطلاعاتی در مورد زندگی شخصی او را می خوانید.

بیوگرافی ملیکا شریفی

ملیکا شریفی نیا متولد ۲۱ آبان ماه سال ۱۳۶۵ در تهران می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته گرافیک می باشد و علاوه بر حضور فعال در عرصه بازیگری، در زمینه های دیگر همچون تصویرسازی کتاب، ساخت آثار حجمی، عکاسی و گرافیک نیز فعالیت جدی دارد.

شروع فعالیت ملیکا شریفی نیا در سن ۳ سالگی بوده است، اما نخستین تجربه بازی وی در سینما در سن ۵ سالگی می باشد و او در سال ۱۳۷۰ در فیلمی به کارگردانی شهرام اسدی تحت عنوان «اوینار» جلوی دوربین رفت.

در ۹ سالگی به تشویق پدر و همچنین دایی و خاله اش که در زمینه نقاشی فعالیت داشتند، به یادگیری این رشته مشغول شد.

ورود او به تلویزیون با ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «افسانه پوپک طلایی» می باشد. این مجموعه ساخته خسرو شجاعی و محصول سال ۱۳۷۷ است.

بیشتر ترجیح می دهم دوستانم به کادویی که برام می گیرند فکر کنند ، ممکن است یکی از دوستانم برایم یک شعر بگوید و این کادو برای من صد برابر ارزشمند است.

خیلی اهل تغذیه سالم نیستم تا همین چند ساله پیش سالاد و میوه هم کم می خوردم اما مدتی است در باغچه خانه ام سبزی ، گوجه و خیار پرورش می دهم.

همین انگیزه ای شده تا از گیاهان که خودم پرورش می دم استفاده کنم ، چای هم نوشیدنی اول و مورد علاقه من است.

ملیکا شریفی نیا (Melika Sharifinia) بعنوان فرزند کوچکتر خانواده در شهر تهران به دنیا آمد و تنها یک خواهر بزرگتر بنام مهراوه دارد.

ملیکا شریفی نیا

پدرش محمدرضا شریفی نیا (بازیگر و برنامه ریز) و مادرش آزیتا حاجیان (بازیگر و کارگردان تئاتر) است.

از سه سالگی به همراه پدر و مادر وارد دنیای تئاتر و سینمای مبتدی شد اما اولین بار سال 1370 در 5 سالگی بود با فیلم «اویناز» بازی در جلوی دوربین را تجربه کرد.

از بچگی با کتاب همراه بودم ، یکی از بایدهای زندگیم است ، کسی که مطالعه نمی کند نمی فهمد یعنی چی! مطالعه به جهان بینی آدم کمک می کند.

من عاشق دسر هستم ، تیرامیسو ، کرم کارامل و کرم بروله دسرهای محبوب من هستند البته کرم بروله دسر خوشمزه ای است که در پاریس کشف کردم.

من ترس های زیادی دارم که نمی توانم همه آنها را بازگو کنم ! اما از آسانسور و سرنگ خیلی می ترسم و اساسا فضاهای بسته اذیتم می کند.

همین ترس از سرنگ بوده که هیچ وقت سراغ عمل های زیبایی و جراحی نرفتم وقتی هم که مریض باشم دست و پای مرا می بندند می برند دکتر ، در این حد از سوزن می ترسم.

مادرم به من یاد داده که همیشه به پایین دست خودم نگاه کنم تا قدر داشته هایم را بیشتر بدانم ، خوشبخی ربطی به پول و امکانات ندارد ، آدم باید حالش خوب باشد.

اگر در یک خانواده دیگر بزرگ می شدم سمت بازیگری نمی رفتم ، تاثیر خانواده روی من زیاد بود البته از ابتدا علم بازیگری را داشتم ولی الان بازیگری را دوست دارم.

ملیکا شریفی نیا

سینمایی های ملیکا شریفی نیا

● خرگوش – 1395

● پانسیون دختران – 1393

● اشباح – 1392

● خواب‌ زده‌ها – 1392

● دایره زنگی – 1386

● مهمان مامان – 1382

● میکس – 1378

● ابر و آفتاب – 1375

● آرایش مرگ – 1373

● اشک و لبخند – 1373

● پری – 1373

● دایان باخ – 1371

● دیدار در استانبول – 1370

● اوینار – 1370

مجموعه تلویزیونی ملیکا شریفی نیا

● نجلا – 1399

● کتونی زرنگی – 1398

● محله گل و بلبل 3 – 1397

● دلدادگان – 1396

● بالشها – 1396 (شبکه خانگی)

● محله گل و بلبل 2 – 1395

● حالت خاص – 1394

● خانه اجاره‌ ای – 1390

● خروس – 1392

● نون و ریحون – 1389

● آشپزباشی – 1388

● شمس‌ العماره – 1388

● داستان‌ های نوروز – 1379

● افسانه پوپک طلائی – 1377

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه