فال هندی | فال روز | فال

فال هندی امروز 17 خرداد ماه | پیشگوی معروف هند برای امروز چه گفته است؟

فال امروز پیشگویی های طالع بین مطرح هندی گانشا است که در ادامه می توانید بخوانید.

فال هندی امروز 17 خرداد ماه | پیشگوی معروف هند برای امروز چه گفته است؟
کدخبر : 17408
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال هندی متولدین فروردین ماه

ممکن است امروز تندخویی داشته باشید که ممکن است به نتایج غیر قابل پیش بینی منجر شود. ممکن است عجله داشته باشید و کارهایی را که مدت هاست در انتظار شماست انجام دهید.زمانی برای برنامه ریزی بلندمدت پیدا خواهید کرد. گانشا می گوید شما اشتباهات گذشته خود را اصلاح خواهید کرد.متاسفانه شانس با شما در جبهه شخصی نیست. گانشا پیشنهاد می کند، بنابراین، برای حفظ صلح با معشوق، باید خشم خود را کنترل کنید. موسیقی به شما کمک می کند خونسرد و آرام باشید. وقت آن است که افکار خود را با شریک زندگی خود در میان بگذارید.گانشا می گوید که امروز سلامتی شما خوب خواهد ماند. پیشنهادات شما ممکن است به دیگران کمک کند و شما را خوشحال کند. امروز قادر خواهید بود بسیاری از وظایف خود را انجام دهید زیرا روحیه و سلامت خوبی خواهید داشت.امروز روز خوبی از نظر مالی برای شما خواهد بود. اگر اینقدر تمایل دارید، می توانید انبوهی از پول به دست آورید. روز به نفع راه اندازی پروژه های بزرگ است.گانشا پیش بینی می کند که امروز شانس با شماست. 

فال هندی متولدین اردیبهشت ماه

شما در زیر سه راهی جذاب ماه-عطارد امروز کاملاً متقاعد کننده هستید. این ایده بزرگ را کنار بگذارید - اما اجازه ندهید دهانتان چکی بنویسد که هیچ عضو دیگری آماده نقد کردن نیست. در حالی که نیازی نیست همه جنبه های برنامه خود را زودتر از موعد هش کنید، چشم اندازهای بزرگ شما باید در واقعیت استوار باشد. قبل از درخواست کمک یا پذیرش بودجه خارجی، مطمئن شوید که همه پیش بینی های خود را بررسی کنید. آیا حداقل 90 درصد مطمئن هستید که می توانید این یکی را از بین ببرید؟ اجازه دهید حقایق، نه احساسات، پاسخ شما را تعیین کنند.گانشا می گوید.امروز نگران این نباشید که کارها را به طور جدی در محل کار نگه دارید. ما نمی گوییم که باید این حرکات را به گردن یک همکار قرار دهید یا نادرست عمل کنید. با این حال، می‌توانید از صحبت‌های کوچک فراتر بروید و از همکاران در مورد علایق بیرونی یا خانواده‌شان بپرسید. امروز، قمر دلو در منطقه شغلی شما در مقابل زهره و مریخ با شخصیت قرار دارد. اگر در حال ملاقات با مشتریان احتمالی هستید، قبل از غواصی با یک زمین فروش، یخ را با گفتگوی معمولی بشکنید. حتما کمی بیشتر در مورد خودتان فاش کنید، که می تواند عامل اعتماد را ایجاد کند.

فال هندی متولدین خرداد ماه

دفاع شما ضعیف است، جمینی - اما این به نفع شماست. زاویه جذاب امروز بین ماه و حاکم شما، عطارد، آسیب پذیری صوتی شما را به سلاح مخفی شما تبدیل می کند. به اشتراک گذاشتن حکایات شخصی افراد دیگر را ترغیب می کند که مراقب خود را کنار بگذارند. در واقع، شما می توانید با گوش های سوزان از تمام رازهایی که می شنوید، به پایان برسید. با این افشاگری ها مسئولیت به وجود می آید. اطلاعات محرمانه را در طاق و دور از درخت انگور قفل کنید! اگر احساس می کنید که اشتراک گذاری بیش از حد با غیرحرفه ای هم مرز است، مکالمات را به سمت دیگری هدایت کنید. گاهی اوقات بهتر است "هیچ بدی نشنوم". کلمات در واقع می توانند صدمه بزنند. ماه آشکار امروزی در تقابل شدید با زهره دیپلماتیک و مریخ مبارز است. در مورد افزودن هر گونه مشکلی به ارتباطات خود دو بار فکر کنید، حتی اگر به حق انحراف باشید. گفتن حقیقت هیچ اشکالی ندارد؛ فقط به جای صداقت وحشیانه، صراحت دلسوزانه را هدف بگیرید. اگر احساسات شما کمی خام هستند، صراحت را برای زمانی دیگر حفظ کنید، زمانی که می دانید احساسات شما مانند خنجر سوراخ نمی شود. تلاش برای هش کردن مسائل امروز می تواند یک رابطه مهم را در معرض خطر قرار دهد.

فال هندی متولدین تیر ماه

آیا می‌خواهید یک بسته مزایا به آن دوستی اضافه کنید، سرطان؟ در مواجهه با دونفره ماه و عطارد امروز قوی ترین اراده را نخواهید داشت، اما حداقل سعی کنید عواقب احتمالی اعمال خود را در نظر بگیرید. گانشا می گوید قبل از اینکه در را به روی عشق یا هر معامله درهم تنیده دیگری مانند یک شراکت تجاری باز کنید، مطمئن شوید که مایلید یک دوستی را به خطر بیندازید. حتی با یک کاوش سبک و بازیگوش، مطمئناً احساسات تحریک می شوند.

فال هندی متولدین مرداد ماه

شما آن را می خواهید، شما آن را می خواهید، واقعاً، واقعاً آن را می خواهید. اما آیا برنامه بازی فعلی شما شامل استفاده از میانبرها یا پا گذاشتن روی زمین چمن دیگران در هنگام بالا رفتن از نردبان است؟ اگر چنین است، در استراتژی خود تجدید نظر کنید. اگر در طول مسیر حامیان خود را از خود دور کنید، در قله بسیار تنها خواهید بود. و در حالی که مجبور نیستید از سیاست سربلند باشید، مطمئن شوید که جایگاه خود را در صدر با صداقت به دست آورده اید. اگر این کار را انجام دهید، به عنوان پادشاه سلطنتی بسیار لذت خواهید برد.

فال هندی متولدین شهریور ماه

جایی که دود است، آتش است، باکره، و ما در مورد کباب های گیاهی که هنرمندانه روی کباب چیده بودی صحبت نمی کنیم. وقتی احساس هم افزایی می کنید از افزایش گرما خجالت نکشید. با جسارت در مورد علاقه تابستانی خود قرار بگیرید. هر چیزی (یا هر کسی) که در حال حاضر شما را هیجان زده می کند، به یاد داشته باشید که امروز انگشت خود را روی کنترل های دما گذاشته اید. بهترین شوت خود را بزنید!

فال هندی متولدین مهر ماه

یک شخص با نفوذ امروز می تواند شما را به اعتماد به نفس خود بکشاند، ترازو. تملق، بله، اما شدید. از یک طرف، احساس می کنید که آنها به اندازه کافی به شما اعتماد دارند تا اسرار خود را به اشتراک بگذارند. از سوی دیگر، ممکن است تحت فشار این اطلاعات احساس کنید، به خصوص اگر شامل شخصی باشد که هر دوی شما می شناسید. بی گناهی می تواند سعادت باشد، ترازو، بنابراین قبل از ریختن چای، سریع مکالمه را تغییر دهید.

فال هندی متولدین آبان ماه

تو امروز مثل یک آژیر اغواکننده هستی، عقرب، پس حواست به ستایش چه کسی باشد. اگر به سادگی سعی می کنید برای کسی چاپلوسی کنید، هر دو به آن سنگ های اساطیری برخورد خواهید کرد. از سوی دیگر، اگر تحسین شما واقعی است، در موقعیت خوبی هستید که می توانید یک دونفره پویا را با کسی که واقعاً به کار او احترام می گذارید آغاز کنید. برای بهترین نتیجه، مکالمات را با صدایی آرام شروع کنید و اجازه دهید شدت از همان جا ایجاد شود.

فال هندی متولدین آذر  ماه

اخلاق کاری خستگی ناپذیر شما شما را به زیر سه راهی ماه-عطارد امروزی می برد، اما به سیگنال های بدن خود توجه کنید. زمانی که واقعاً به یک استراحت آفتابی (یا ناهار!) نیاز دارید، قدرت را به دست آورید، منجر به کاهش بهره وری می شود. در طول روز، برای به‌روزرسانی هم‌تیمی‌ها در مورد پیشرفت و پاسخگویی به درخواست‌های آنها قبل از انباشته شدن، بررسی کنید. به آنها فرصت دهید تا بازخورد خود را قبل از اینکه خیلی کار را انجام دهید، ارائه دهند. آنها فقط ممکن است شما را از یک اشتباه وقت گیر نجات دهند!

فال هندی متولدین دی ماه

مثلث امروزی ماه-عطارد، بهار مطمئنی را در قدم شما قرار می دهد. نشان دادن و اثبات ممکن است کارت تلفن نشانه شما باشد، اما لازم نیست اکنون آنقدر تلاش کنید. روکش استویک را کنار بگذارید و اشتیاق واقعی را که برای هر چیزی که این روزها برایتان هیجان انگیز است نشان دهید. اگر به یک رابطه یا فرصت شغلی علاقه مند هستید، آن را آشکار کنید. بهتر است با فوران کردن خود را خجالت بکشید تا اینکه اجازه دهید مردم حالت پوکری شما را به دلیل عدم علاقه اشتباه بگیرند. یک بار دیگر، برج جدی ... با احساس!

فال هندی متولدین بهمن ماه

ناامیدی ها لزوماً پایان تلخی را نشان نمی دهند، دلو. و اگر می‌خواهید قلبتان را باز کنید، سه‌قول امروزی ماه-عطارد می‌تواند حداقل تکه‌ای از پوشش نقره‌ای را آشکار کند. اگرچه شرایط آنطور که انتظار داشتید پیش نرفت، آیا می توان چیزی را از خرابه نجات داد؟ شاید شما شخصی را بر روی یک پایه بسیار بلند قرار داده اید و او ناگزیر از فضل افتاد. در حالی که شما حق دارید از خود محافظت کنید، سپر شما نباید از آهن و سنگ ساخته شده باشد. بگذارید این یادآوری باشد که شما بهترین راهنمای خود هستید!

فال هندی متولدین اسفند ماه

امروز مفهوم «تعلق الهی» را بپذیرید. بله، حوت، شما این اجازه را دارید که فقط خودتان باشید - در هر مکان و هر زمان - و این طرز فکر به شما اجازه می دهد که تقریباً با هر جمعیتی هماهنگ شوید. آیا می خواهید با گروه خاصی یخ را بشکنید؟ امروز نه تنها به عنوان یک تازه کار احساس راحتی می کنید، بلکه مردم نیز بلافاصله به شما علاقه مند خواهند شد. با این حال، همانطور که به اطراف می پرید، به شما هشدار داده می شود: حتی ممکن است کمی تحت فشار باشید تا یک فرد معمولی شوید. از آنجایی که ترجیح می دهید هر طور که می خواهید بیایید و بروید، برای ثبت نام به عنوان عضو رسمی هیچ باشگاهی عجله نکنید. چند بار دیگر دور هم جمع شوید تا مطمئن شوید که این اشتیاق پایدار است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه