فال هندی | فال روز | فال

فال هندی امروز 15 خرداد ماه | پیشگوی معروف هند برای امروز چه گفته است؟

فال امروز پیشگویی های طالع بین مطرح هندی گانشا است که در ادامه می توانید بخوانید.

فال هندی امروز 15 خرداد ماه | پیشگوی معروف هند برای امروز چه گفته است؟
کدخبر : 17359
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال هندی متولدین فروردین ماه

گانشا می گوید.ماه کامل خانه نهم بین المللی شما را روشن می کند و یک مورد جدی از هوس سرگردانی به شما می دهد. علاوه بر این، این نور قمری می‌تواند فرصتی فوق‌العاده در یک مکان دور به ارمغان بیاورد. آماده باش برای عبور از خطوط دولتی - یا شاید مرزهای بین المللی - در یک لحظه، رام. از طرف دیگر، می‌توانید تشک خوشامدگویی را برای یک مهمان جهانگرد پهن کنید. افراد با پیشینه‌ها یا کشورهای مختلف در نظر دارند در دو هفته آینده تأثیر مثبتی بر زندگی شما بگذارند، بنابراین به دنبال ارتباطاتی که می‌خواهید بسیار فراتر از محدوده‌های شهر باشید. اگر اخیراً در خرید چیزهایی که به آن‌ها نیازی ندارید اشک زده‌اید، ستاره‌های شنبه لحظه‌ای روشن را برای کشیدن ترمز اضطراری به ارمغان می‌آورند. تحت هم ترازی فعال روز یکشنبه عطارد ذهنی و اورانوس نوآور در خانه دوم بهره وری شما، به همه استوانه ها شلیک می کنید! ایده‌ها مدام ظاهر می‌شوند، و حتی ممکن است برای یک جریان درآمد جدید یا اضافی، برنامه‌ای درخشان داشته باشید. تنها مشکل این است که چون همه نمی توانند با شما همراهی کنند، شما در کنار تنهایی خود زحمت کشیده اید. الهام را جاری نگه دارید، اما آنقدر سرعت خود را کم کنید تا از آن جزئیات مزاحم اما بسیار مهم مراقبت کنید!

فال هندی متولدین اردیبهشت ماه

دما در حال افزایش است زیرا ماه کامل آتشین در خانه هشتم وابسته به عشق شهوانی شما صدای آژیر را در درون شما بیدار می کند. از نقش آفرینی سکسی گرفته تا رفتن به یک سفر ماجراجویانه آخر هفته با آخرین علاقه عشقی خود، چند ریسک بیشتر در بازی عشق باعث خرخر کردن موتور شما می شود. این نور قمری نقطه تجلی آرزوهایی است که شش ماه پیش در نزدیکی ماه جدید مربوطه به حرکت درآورید. حال و هوای رسمی در هوا وجود دارد و احتمالاً یک ارتباط دوباره و دوباره خاموش را به یک معامله واقعی تبدیل می کند. فقط به یک ارتباط صرفا فیزیکی بسنده نکنید. احساسات همیشه درگیر خواهند شد. ممکن است احساس کنید در روز یکشنبه، برج ثور، به یک منبع انرژی نامحدود متصل هستید، اما به جای اینکه غرق شوید، فقط استراحت کنید و با آن همراه شوید! یک مرتبه سالی یک‌بار عطارد تحلیلی و اورانوس برق‌دار در نشانه شما می‌تواند به معنای واقعی کلمه فرکانس درونی شما را تغییر دهد. به آنچه که احساس می کنید و به خصوص آنچه دانلود می کنید توجه کنید و خوب یادداشت برداری کنید. همه چیز قابل انجام نخواهد بود، اما حتی یک ایده نابغه می تواند به یک روز درآمد بزرگ منجر شود!

فال هندی متولدین خرداد ماه

دو نفر طول می کشد تا یک کار درست پیش برود زیرا ماه کامل در قوس هفتمین خانه پیوند متعهد شما را فعال می کند. دوقلوهای جفت، ابتکار عمل را به دست بگیرید و ببینید چه آتش های جذابی را می توانید با عشق خود برافروختید. یک موقعیت گاه به گاه می تواند به یک رابطه تک همسری تبدیل شود، یا در نهایت می توانید یک قرارداد کاری قاتل ببندید. از طرف دیگر، این نور ماه می تواند روشن کند که زمان آن فرا رسیده است که از اتحادی ولرم که امید چندانی برای آینده ندارد، حرکت کنیم. صرف نظر از جهتی که زوج‌های شما در پیش می‌گیرند، روابط در دو هفته آینده به طور قابل ملاحظه‌ای تغییر خواهند کرد. به جای تلاش برای حفظ وضعیت موجود، با جریان حرکت کنید. آیا کار بخشش داری، جمینی؟ یا شاید به کسی عذرخواهی - یا حداقل توضیح - برای چیزی که هنوز باید انجام شود مدیون هستید. یکشنبه، با همسویی یک بار در سال از عطارد کلامی و اورانوس روشن در دوازدهمین خانه شفا و بسته شدن شما، ممکن است در نهایت بتوانید بر این مانع غلبه کنید. به طرز خنده‌داری، ممکن است متوجه شوید که هرچه کمتر بگویید، آشتی برای شما دو نفر آسان‌تر است.

فال هندی متولدین تیر ماه

در ماه کامل در ششمین خانه زندگی سالم شما، وقتی صحبت از عشق به بدن می شود، مخازن انگیزه شما پر می شود. دو هفته آینده بهترین راه برای وارد شدن به یک شیار جدی مراقبت از خود است که می تواند شما را در تابستان و فراتر از آن ببرد! ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانید، سبزیجات را بخش بزرگی از بشقاب خود قرار دهید، در معاینات منظم خود به روز باشید. زندگی کاری شما نیز در این چرخه افزایش می یابد، بنابراین ممکن است بخواهید هرگونه پاکسازی آب میوه را به زمان دیگری موکول کنید. بازی A خود را بیاورید! اگر همکار یا خویشاوندی از طبیعت خوب شما (یا شخص دیگری) سوء استفاده کرده است، ممکن است مجبور شوید یکشنبه با او تماس بگیرید. تحت ترکیب سالیانه تیر رسا و اورانوس متحول کننده در یازدهمین خانه فناوری و کار تیمی شما، یک سیب بد در واقع می تواند تهدیدی برای خراب کردن کل دسته باشد. خبر خوب این است که مجبور نیستید آنها را کنار بگذارید و "گفتگو" کنید.

فال هندی متولدین مرداد ماه

ماه کامل قوس پنجمین خانه پرشور شما را به آتش می کشد و خواسته های شما را شفاف می کند. هرگز مهم نیست که در بیان آنچه می خواهید مؤدبان باشید. اگر چیزی (یا کسی) موتور شما را به صدا در نمی آورد، اکنون وقت آن است که صادق باشید - با خودتان، اگر نه هیچ کس دیگری! برای دو هفته آینده، فاکتور گلم، را تقویت کنید و ماکسیمالیسم را به سبک جدید M.O خود تبدیل کنید. برخی از تحسین‌های مدت‌ها موردانتظار و مردمی که دوستشان داشتند، در حال حرکت هستند و شما می‌خواهید بهترین ظاهر خود را داشته باشید. غرش! هیچ مانعی برای یک شیر جاه طلب در این یکشنبه وجود ندارد، به خصوص زمانی که در مورد یکی از ایده های بزرگ خود عصبانی هستید. یک همگام سازی نادر و بالقوه تغییر دهنده بازی از عطارد باهوش و اورانوس فناور در خانه دهم حرفه ای شما می تواند سوخت موشکی باشد که در سفارش قبلی داشته اید. مخازن خود را پر کنید، GPS خود را تنظیم کنید، سپس گاز را بزنید. از به اشتراک گذاشتن موفقیت خود خجالت نکشید. مردم مشتاق ورود و حمایت از شما خواهند بود!

فال هندی متولدین شهریور ماه

صمیمیت نام بازی است زیرا تنها ماه کامل قوس سال چهارمین خانه روابط عاطفی شما را روشن می کند. بله، شما یک کتاب باز هستید، اما این آخر هفته، راحت‌تر با نزدیک‌ترین و عزیزترینتان اشتراک‌گذاری می‌کنید. مکالمات صمیمانه می تواند قلب شما را تحت تأثیر قرار دهد و باعث راه اندازی آبرسانی شود. (دستمال کاغذی اضافی همراه داشته باشید!) یک زن کلیدی در زندگی شما می تواند به شما نزدیک شود تا در یک تلاش یا سفر به او بپیوندید. اگر می خواهید کلاه خود را در جایی جدید آویزان کنید، دو هفته آینده می تواند یک لیست رویایی را نشان دهد. اشکال تزئینات داخلی ممکن است برخی از باکره ها را نیش بزند، به خصوص اگر رنوها هدف عملی داشته باشند. ممکن است بخواهید یک سوارکار را به سیاست صداقت رادیکال یکشنبه اضافه کنید. شما دوست دارید شفاف باشید، اما گاهی اوقات این به نفع شما نیست. تحت یک ادغام نادر و در عین حال بالقوه تغییر دهنده بازی از خط کش شما، عطارد پر حرف و اورانوس غیرقابل پیش بینی در خانه نهم شما، لب های شل قطعا می توانند کشتی شما را غرق کنند. لازم نیست همه در جزئیات معامله باشند. به طور مناسب به اشتراک بگذارید -

فال هندی متولدین مهر ماه

ماه کامل قوس سومین خانه دوتایی پویا شما را برق می بخشد و راه را برای آن نوع شراکت امیدوارکننده ای روشن می کند که هر ترازو آرزویش را دارد. فرقی نمی‌کند به دنبال یک همکار خلاق، یک رابطه عاشقانه یا یک همکار هستید که برای نمایش به شما ملحق شود، چشم و گوش خود را باز نگه دارید. در واقع، این می‌تواند فردی باشد که قبلاً می‌شناسید - شاید حتی فردی که شش ماه پیش، نزدیک ماه جدید مربوطه، ملاقات کرده‌اید. سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و برنامه‌های دوستیابی می‌توانند ابزارهای جستجوی کاملی در زیر این پرتوهای ماه سازگار با موبایل باشند. نمایه خود را فعال کنید و شعاع جستجوی خود را گسترش دهید تا شهرهایی را که دوست دارید اغلب بازدید کنید یا به آنها سفر کنید، شامل شود. احساسات شما ممکن است در سراسر نقشه یکشنبه، ترازو، و ممکن است سخت باشد که کنترل کنید. تقصیر را به خاطر ملاقات نادر (سالی یکبار) عطارد و اورانوس بی‌نظیر در خانه هشتم احساسات شدید خود بدانید. در حالی که برخی از آن احساسات لذت بخش هستند (شادی، لذت، شهوت)، برخی دیگر مانند حسادت، خشم و مالکیت، پیک نیک نیستند. در طول روز برای گوش دادن به مراقبه‌های هدایت‌شده کوتاه استراحت کنید و تمرین کنید که از احساسات جدا شوید. این نیز بگذرد!

فال هندی متولدین آبان ماه

پول را به شما نشان دهد! ماه کامل در خانه دوم شما که دارای پول نقد و امنیت است، می تواند یک درآمد بادآورده بزرگ یا فرصتی برای بالا رفتن از نردبان موفقیت برای شما به ارمغان بیاورد. اگر دستمزد سنگین‌تری در کار نیست، به این فکر کنید که چگونه می‌توانید در مورد مسئولیت‌های خود دوباره مذاکره کنید و عنوان برجسته‌تری را مطرح کنید. در انتهای دیگر طیف، ممکن است تصمیم بگیرید که در یک کار فعلی به انتهای جاده رسیده اید. همانطور که در مسیر شغلی جدیدی قدم می گذارید که با خود برتر شما هماهنگی بیشتری دارد، بودجه خود را اصلاح کنید. رادار خود را برای فرصت سرمایه گذاری حکیم در دو هفته آینده نگه دارید. اگر یک رابطه کلیدی در چند هفته گذشته پیچیدگی داستانی جالبی داشته است، ملاقات یکشنبه عطارد پرحرف و اورانوس متحول کننده بازی در خانه شراکت شما ممکن است به شما انگیزه دهد که یک موضوع سنگین (اگر کنار گذاشته شود) مطرح کنید. زوج هایی که با هم زندگی می کنند ممکن است آماده باشند تا همه چیز را رسمی کنند - یا اگر به دیواری غیر قابل نفوذ برخورد کردید، جدایی را در نظر بگیرید. به طور مجازی قرار ملاقات می گذارید و مشتاق برداشتن گام بعدی هستید؟ یک تماس خیلی خصوصی ترتیب دهید و بحث کنید. عقرب های مجرد ممکن است با یک برنامه دوستیابی جدید بسیار آشنا شده باشند. از آن لذت ببرید، اما سعی کنید همه چیز را برای روز عادی نگه دارید.

فال هندی متولدین آذر  ماه

نور مرکز توجه را به صدا در می آورد، کماندار - و در زیر ماه کامل در قوس، ستاره شما آنقدر درخشان است که نمی توان نادیده گرفت. از هیاهوی وضعیت افراد مشهور که به نظر می رسد شما را در هر اتاقی دنبال می کند، لذت ببرید. حتی اگر سعی کنید کم حرف باشید، باز هم در نهایت کنجکاوی مردم را تحریک خواهید کرد. آیا زبان خود را گاز گرفته اید تا مردم را آزار ندهید یا به شما برچسب "زیاد" نزنند؟ این ماه کامل نظم تهوع کهکشانی را بالا می برد و به شما چراغ سبز می دهد تا نظرات قوی خود را بیان کنید. دوباره متعهد شوید که بدون عذرخواهی با روحیه مستقل خشن خود زندگی کنید. یا یکسانی حیرت آور هر روز بهترین نیت شما برای ورزش و مراقبت از خود را شکست داده است؟ همسویی یکشنبه عطارد و اورانوس ترانسفورماتور در ششمین خانه منظم سیستم ها و خوب شما -بودن می تواند نوری را بر آنچه که باید تنظیم شود بتاباند و به شما کمک کند مسیر را اصلاح کنید. اما سعی نکنید همه چیز را یکجا انجام دهید، آرچر. مهمترین چیزها را اولویت بندی کنید، سپس انرژی خود را یکی یکی در آنها صرف کنید.

فال هندی متولدین دی ماه

به جهان اعتماد کنید و به استراتوسفر بروید! ماه کامل شنبه در قوس دوازدهمین خانه انتقال شما را روشن می کند و به شما کمک می کند رها کنید تا بتوانید رشد کنید. از این فکر نکن که می‌توانی سرنوشت را سریع انجام دهی - کنترل کردن با تو نیست، برج جدی. میل طبیعی برای تسلیم شدن را دنبال کنید و ببینید چه پیشنهادهای عالی در انتظار شماست. وقتی گذشته را رها می کنید و با انرژی تازه پذیرایی می کنید، معجزه ها را به دنیای خود دعوت می کنید. این نور قمری همچنین می تواند یک مربی کارکشته را نشان دهد که می تواند شما را به سمت چیزهای بزرگتر و بهتر هدایت کند. شما به طور کلی مستعد صحبت های شیرین نیستید، اوه بی اساس. اما قدم زدن بیش از حد روی همان کشش فرش ممکن است در نهایت باعث شود، اوه، بز شما را بگیرد. یکشنبه، هنگامی که عطارد شیوا با اورانوس کیمیاگری در خانه پنجم پرشور شما همسو می شود، ممکن است عاشق کسی شوید که دقیقاً می داند به شما چه بگوید. اگر این یک اتصال موقت باشد، هیچ اشکالی ندارد - در واقع، ممکن است همان چیزی باشد که پزشک دستور داده است. اما IRL، سرعت را کم کنید تا آسیب پذیر نباشید.

فال هندی متولدین بهمن ماه

برای آخر هفته با هموطنان واندرکایند متحد شوید زیرا ماه کامل قوس شنبه یازدهمین خانه همکاری شما را برق می‌دهد و پرتوهای خود را در تلاش گروهی می‌درخشد. اگر عضو خوشحال یک تیم رویایی هستید، به احتمال زیاد چوب پنبه‌ای را می‌پرید و فلوت‌هایتان را به یک پیروزی مشترک بالا می‌برید. اگر نه، شما مجوز کیهانی برای ایجاد اتحادهای تازه دارید. پتانسیل خود را برای افرادی که با طول موج یکسان کار نمی کنند هدر ندهید. آنها فقط در نهایت باعث کاهش سرعت شما می شوند. حرکت به بالا! زمان زیاد در Chez Aquarius ممکن است صبر شما را کم کند، حامل آب. با این حال، اگر نمی‌توانید بیرون بروید (خیلی)، باید از ذخایر درونی خود استفاده کنید تا به شما کمک کند راه‌های جدیدی برای سرگرمی و عاقل بودن پیدا کنید. خوشبختانه، ترکیب روز یکشنبه از عطارد باهوش و فرمانروای شما، آفتاب پرست اورانوس، در خانه چهارم خانگی شما می تواند الهام بخش ایده هایی برای مخلوط کردن همه چیز باشد. هر چیزی از چیدمان مجدد مبلمان گرفته تا پختن دستور العمل های جدید می تواند همین چهار دیوار را هیجان انگیزتر کند.

فال هندی متولدین اسفند ماه

 استعدادهای پنهان خود را به نمایش بگذارید زیرا ماه کامل در قوس دهمین خانه موفقیت شما را فعال می کند. کار سخت شما در شش ماه گذشته می تواند به یک نقطه عطف موفقیت آمیز برسد. اگر روی انبوهی از پتانسیل های استفاده نشده نشسته اید، زمان آن فرا رسیده است که آن را با جهان به اشتراک بگذارید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، ممکن است در حلقه‌های نخبگان منجنیق شوید - و به سرعت، سرتان را به چرخش در می‌آورد. باهاش ​​برو، حوت شما لیاقت حضور در آنجا را دارید. چه مانند بقیه افراد VIP کت و شلوار برقی پرادا بپوشید یا نه، خلاقیت و بینش شما ارزش پلاتین را دارد. از کلماتت مانند سلاح تیز روز یکشنبه استفاده کن، ماهی ها! تحت ترکیب آتشین اورانوس غیرقابل پیش بینی و عطارد استراتژیک در گوشه ارتباطی شما، ممکن است به طور غیر مشخصی شدید یا با اراده از زمین خارج شوید. و در حالی که در نیت خود کاملاً جدی هستید، متوجه باشید که اگر شما آشکارا تمایلی به سازش نداشته باشید، دیگران واکنش مثبتی نشان نخواهند داد. بنابراین تصمیم بگیرید که در کجا حاضرید "یک اینچ" بدهید و ببینید که آیا یک مایل به دست نمی آورید یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه