خانم هایی که میخوان جذاب باشن این خبر و از دست ندن | 13 ترفند عالی که تو رو تو دلبرو میکنه

اگه میخوای خیلی جذاب و تو دلبرو باشی مقاله زیر و از دست نده.

خانم هایی که میخوان جذاب باشن این خبر و از دست ندن | 13 ترفند عالی که تو رو تو دلبرو میکنه
کدخبر : 17296
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

لبخند بزن

چگونه می توان جذاب تر شد، به دنبال چیزی است که جنس مخالف به دنبال آن است. در مطالعه‌ای در دانشگاه بریتیش کلمبیا نشان داده شد که لبخند زدن در زنان جذاب‌تر از سایر عبارات است. اما همین امر در مورد مردان صدق نمی کند. الک بیل، دکترا، روانشناس UBC و یکی از نویسندگان این مطالعه، می گوید: «مردم معمولاً بیان شادی را با زنانگی مرتبط می دانند. این ناسازگاری هنجاری جنسیتی می‌تواند عامل جذابیت نسبی شادی مردان باشد.» لبخند زدن باعث می شود خانم ها دوستانه و "پذیرای جنسی" به نظر برسند (به عبارت دیگر علاقه بیشتری به داشتن رابطه جنسی دارند). دکتر بیل می‌گوید: «از لحاظ تکاملی، مردان طوری برنامه‌ریزی شده‌اند که به دنبال زنانی باشند که از پیشرفت‌های آنها استقبال کنند. در اینجا دلایل علمی دیگری برای لبخند زدن بیشتر آورده شده است.

قرمز بپوش

چه ارتباطی با رنگ قرمز داریم؟ اشتیاق، گل رز، گرما، و … رابطه جنسی. به همین دلیل، علم نشان داده است که پوشیدن قرمز یکی از راه‌های جذاب‌تر به نظر رسیدن است. دکتر بیل می‌گوید: «این پیوند جذابیت قرمز تا حدی با درک مردان از پذیرش جنسی ضمنی در میان زنانی که لباس قرمز به تن دارند توضیح داده می‌شود. در سال 2013، من و همکارانم حتی این تأثیر را در میان جامعه‌ای کوچک در بورکینافاسو، آفریقای غربی مشاهده کردیم، که نشان می‌دهد جذابیت مردان به رنگ قرمز یک فرهنگ جهانی است. بنابراین مهم نیست کجا زندگی می کنید، اگر به دنبال عشق هستید، قرمز باید رنگ مورد علاقه شما باشد. و حتی ممکن است ناخودآگاه این کار را انجام دهید - دکتر. بیل می گوید مطالعات نشان داده است که زنان زمانی که از نظر بیولوژیکی پذیرای جنسی بیشتری هستند، مانند زمان تخمک گذاری، تمایل به پوشیدن رنگ های قرمز و صورتی دارند.

برای بدست آوردن سخت بازی نکنید

زنان ممکن است فکر کنند که جذاب‌تر به نظر می‌رسند اگر شریک زندگی خود را حدس بزنند که واقعاً چه احساسی دارند - و برخی تحقیقات از این موضوع حمایت می‌کنند (یک مطالعه از چین نشان داد که سخت بازی کردن برای حفظ علاقه مردان تنها پس از انتخاب یک شریک بالقوه). اما یک مطالعه جدیدتر در آلمان نشان می دهد که اگر مردم بتوانند به راحتی احساساتی را که نشان می دهند درک کنند، به احتمال زیاد دیگران را جذاب ارزیابی می کنند. دلیل این امر در مغز است: شرکت کنندگان در مطالعه تا چه حد توانستند «واژگان عصبی» دیگران را رمزگشایی کنند. سیلک آندرس، نویسنده این مطالعه، عصب شناس در دانشگاه لوبک، به تایم گفت: شرکا باید اطلاعات مربوط به نیات و انگیزه فعلی شریک خود را درک کرده و به طور مداوم به روز کنند، رفتار طرف مقابل را پیش بینی کنند و رفتار خود را بر این اساس تطبیق دهند. "به نظر می رسد درک و جذابیت شخصی هم به مغز فرستنده و هم به مغز درک کننده و هم به میزان تطابق آنها بستگی دارد." یک متخصص دوستیابی هشت راه برای ملاقات و جذب افراد جدید ارائه می دهد.

 کمتر صحبت کنید

خانم ها، فکر می کنید صدای دودی سکسی به نظر می رسد؟ شاید بخواهید دوباره فکر کنید. تحقیقات انجام شده در بریتانیا نشان داده است که صدای بلندتر در زنان برای مردان جذاب‌تر است و برعکس، صدای پایین‌تر در مردان برای زنان جذاب‌تر است. دکتر بیل می‌گوید: «کار گذشته نشان می‌دهد که صدای بالاتر از فردی که از نظر اندازه بدن از نظر جسمی کوچک‌تر است، در نظر گرفته می‌شود. نشان داده شده است که ویژگی‌های دوشکل جنسیتی – به عبارت دیگر، معمولاً زنانه – جذابیت جنسی مردان را برای زنان افزایش می‌دهد. برعکس این امر در مورد زنان صدق می کند، که به طور تکاملی به دنبال جفت های مذکری می گردند که جثه بزرگتری داشته باشند، که با صدای آهسته علامت می دهد. اما در مطالعه بریتانیا، نفس نفس زدن در مردان و همچنین زنان جذاب تلقی می شد، که به گفته نویسندگان ممکن است به این دلیل باشد که پرخاشگری مرتبط با اندازه بدن بزرگ را کاهش می دهد. ببینید آیا کچل بودن شما را جذاب‌تر می‌کند یا خیر.

مهربان باش

وقتی صحبت از جذابیت می شود، قطعاً همه چیز به ظاهر نیست. همانطور که در فیلم گوئینت پالترو Shallow Hal، افراد خوب اغلب جذاب تر به نظر می رسند. دکتر بیل می‌گوید: «اثر هاله» نشان می‌دهد که افرادی که از نظر جسمی جذاب هستند، دارای ویژگی‌های شخصیتی مطلوب اجتماعی مانند مهربانی نیز هستند. جالب است که تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که این کلیشه ممکن است در جهت مخالف نیز عمل کند - ویژگی‌های شخصیتی مطلوب اجتماعی نیز ممکن است بر رتبه‌بندی جذابیت فیزیکی تأثیر بگذارد. یک مطالعه از چین از سه گروه از مردم خواست تا به تصاویر چهره ها نگاه کنند و جذابیت آنها را ارزیابی کنند. گروهی که اطلاعات شخصیتی مثبت روی صورت ها داده شد (به بقیه اطلاعات منفی داده شد یا بدون اطلاعات) چهره ها را جذاب تر ارزیابی کردند. دکتر بیل می گوید: «شواهد فزاینده نشان می دهد که کلیشه «آنچه خوب است زیباست» نیز ممکن است درست باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه