تست هوش | معما | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

اگه چشمات مثل عقاب تو 10 ثانیه 5 تا اختلاف تصاویر و بگو | تست هوش

آیا می توانید 5 تفاوت را در این تصاویر ببینید؟

اگه چشمات مثل عقاب تو 10 ثانیه 5 تا اختلاف تصاویر و بگو | تست هوش
کدخبر : 17238
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.​

 آیا می توانید 5 تفاوت را در این تصاویر ببینید؟ - زمان آن رسیده است که مهارت های حل مسئله خود را ثابت کنید و بررسی کنید که چقدر در حل بازی های فکری مهارت دارید. در صورت تمایل، ممکن است یک ساعت نیز همراه خود داشته باشید و بررسی کنید که آیا قادر به یافتن پاسخ در یک بازه زمانی معین هستید یا خیر.

راه های زیادی برای تازه کردن ذهن شما وجود دارد که یکی از آنها استفاده از بازی فکری است. اگر می‌خواهید مهارت‌های منطقی خود را با لذت بررسی کنید، به جای درستی آمده‌اید! شما می توانید بازی های فکری سرگرم کننده وب سایت ما را با راه حل ها حل کنید. ممکن است پازل هایی را در دسته های مختلف در وب سایت ما بیابید. اگر بچه مدرسه ای دارید، مشکلی نیست. شما پازل های بازی فکری را در آن سطح دریافت خواهید کرد.

در غیر این صورت، اگر بزرگسالی هستید که علاقه مند به حل چیزی کمی پیچیده تر هستید، ممکن است بازی های فکری را در آن سطح در وب سایت ما ببینید. اگر شما یک فرد مسن هستید، ممکن است این سوالات بازی فکری را یاد بگیرید و به نوه های خود بیاموزید. ممکن است از حل بازی های فکری در اینجا با فرزندان، خانواده یا دوستان خود لذت ببرید.

صرف زمان سرگرمی خود برای حل بازی های فکری به شما کمک می کند تا اگر بزرگسالی مشغول کار حرفه ای خود هستید، دانش خود را دوباره به دست آورید. شما می توانید با آزمایش مهارت های ریاضی خود با سوالات بازی فکری ما شروع کنید. نیازی نیست جایی بروید. پاسخ‌ها در اختیار شما قرار می‌گیرد تا بررسی کنید که آیا پاسخ حل شده شما درست بوده است یا خیر.

شما می توانید مسیر پر از سرگرمی خود را با آزمایش مغز خود با پازل های مختلف با حیله گری های مختلف آغاز کنید، در استادیوم دانش خود نبرد کنید و با یافتن پاسخ ها پیروز شوید. سفری لذت بخش را آغاز کنید تا توانایی های مغز خود را با انواع معماها با مشکلات مختلف آزمایش کنید، در عرصه دانش خود رقابت کنید و با کشف پاسخ ها پیروز ظاهر شوید. برای راحتی شما، پاسخ ها در پایان موجود است.

برای سهولت در کار شما، پاسخ ها در انتهای هر پازل ارائه شده است. حال، با کمی فوکوس به تصویر نگاه کنید. سوال گیج کننده شما در تصویر زیر ارائه شده است. چند ثانیه وقت بگذارید و سوال را یادداشت کنید و با دقت در آن فکر کنید. می توانید یک قلم و کاغذ در کنار خود نگه دارید یا اگر ترجیح می دهید از آی پد برای حل معما استفاده کنید. پاسخ ممکن است کمی چالش برانگیز باشد، اما اگر بتوانید ترفند در سوال را شناسایی کنید، می توانید آن را در کمتر از یک دقیقه حل کنید. حال، با تمرکز مختصری به تصویر نگاه کنید. سوال فعال کننده مغز شما در تصویر زیر موجود است.

 شاید برای برخی از آنها سخت بود. اما اگر ترفند سوال بالا را کشف کنید، چشمان شما سختی را نمی بیند. یک بار، اگر هنوز متوجه نشدید، راه حل سوال بالا را دوباره امتحان کنید. اوه! اشکالی ندارد.. اگر بعد از تلاش زیاد نتوانستید جواب را پیدا کنید، نگران نباشید. آرام باش؛ پاسخ در پایان این قسمت آورده شده است.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه