راه های جذاب شدن | چگونه جذاب شویم؟

شما چقدر جذاب هستید؟ | بیا اینجا تا بدونی چقدر از نظر دیگران جذاب و تو دلبرو هستی

چقدر شما جذاب هستید؟ این 10 ویژگی به آن پاسخ می‌دهند.

شما چقدر جذاب هستید؟ | بیا اینجا تا بدونی چقدر از نظر دیگران جذاب و تو دلبرو هستی
کدخبر : 17181
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

من فکر می‌کنم بیشتر مردم فکر می‌کنند که جذاب هستند. اما آیا این در واقعیت برمی‌گردد؟ و به علاوه، آیا فکر می‌کنید که شما جذاب هستید و دیگران دوست دارند شما را ببینند و وقت خود را با شما بگذرانند؟

برای پیدا کردن پاسخ، به برخی از ویژگی‌های شخصیتی که افراد جذاب دارند، نگاه خواهیم کرد. بیا ببینیم آیا خود را در آن‌ها تشخیص می‌دهید.

حس بازی دوستانه تصمیم گرفتم حس بازی دوستانه را در رتبه اول قرار دهم، زیرا بسیاری از مردم، از جمله خود من، آن را به عنوان یک ویژگی بسیار جذاب می‌بینند.

شوخی، بدون شک، یکی از بهترین ویژگی هایی است که شما می‌توانید داشته باشید. برخی حتی آن را یک مهارت زندگی می‌نامند. این یک شکاف باز کننده بسیار مؤثر است و می‌تواند در نظر دیگران، حتی غریبه ها، شما را به سرعت مورد پسند قرار دهد.

اگر می‌توانید با خودتان شوخی کنید و از وضعیت‌های روزمره لذت ببرید - حتی بهتر است. این اغلب یک فضای مثبت و لذت بخش ایجاد می‌کند.

شما نیازی به مرکز توجهی در جمع ندارید، اما اگر بتوانید حتی یک کم بخندانید، به سایرین مورد پسند خواهید بود.

هرچند همیشه، یک حس بازی دوستانه خوب، به همراه ویژگی بعدی است.

نگرش مثبت افراد مورد پسند معمولاً یک ذهنیت و نگرش مثبت به زندگی دارند. آن‌ها تحت فشار منفی قرار نمی‌گیرند و به خوبی در موقعیت‌ها و در دیگران تمرکز می‌کنند.

در یک مطالعه، سطوح بالاتری از بهینه‌گرایی با عمر بلندتر و زندگی پس از سن ۹۰ در زنان مرتبط شده بود.

اما اغلب به نظر می‌رسد که بهینه‌گری به مردم مثبت می‌آید؛ آن‌ها به امکانات اعتقاد دارند و دیگران را تشویق می‌کنند که به نگرشی مشابه پایبند باشند.

حمایت آن‌ها این کار را با ارائه تشویق و انگیزه و کمک به دیگران در موفقیت بدون حس تهدید از دستاوردهای آن‌ها انجام می‌دهند. در واقع، افراد مورد پسند، از موفقیت دیگران لذت می‌برند.

آن‌ها واقعاً خوشحال هستند که دیگران هنگامی که اهداف خود را دست یابند یا انتظارات را فراتر از آن برآورده کنند.

حمایت آن‌ها این کار را با ارائه تشویق و انگیزه و کمک به دیگران در موفقیت بدون حس تهدید از دستاوردهای آن‌ها انجام می‌دهند. در واقع، افراد مورد پسند، از موفقیت دیگران لذت می‌برند.

آن‌ها واقعاً خوشحال هستند که دیگران هنگامی که اهداف خود را دست یابند یا انتظارات را فراتر از آن برآورده کنند، خوشحالی را احساس می‌کنند.

به جای حسادت یا رقابت، آن‌ها دستاوردهای دیگران را با اشتیاق و حمایت تحسین و تأیید می‌کنند. این به ایجاد فرهنگی از انتقاد مثبت، همکاری و حمایت متقابل کمک می‌کند.

با الهام بخشی و انگیزه بخشی و حمایت از دیگران در زندگی روزمره، شما به راحتی یک حس همبستگی و انگیزه در دایره اجتماعی و حرفه‌ای خود ایجاد می‌کنید.

اصالت این کار حتی آسان‌تر است هنگامی که نباید در مقابل دیگران تظاهر کنید و به صورت واقعی به آن‌ها اهمیت بدهید.

بله، در جهان امروزی که افراد سطحی در اطراف ما هستند، اصالت بسیاری از فواید خود را دارد.

به خودتان وفادار باشید و رفتار و رفتارهای خود را با ارزش‌ها و باورهای اصلی واگرا نکنید. سعی نکنید با قرار دادن چهره مصنوعی، دیگران را تحت تأثیر قرار دهید یا رضایت آن‌ها را جلب کنید.

اعتماد به نفس بدون غرور اصالت می‌تواند به اعتماد به نفس منجر شود. اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مورد پسند است که متأسفانه برای برخی افراد می‌تواند به غرور تبدیل شود.

افراد مورد پسند، به خود و توانایی های خود اعتماد دارند، اما به نظر غرورآمیز یا حتی با تحقیر دیگران نمی‌آیند. آن‌ها راحت در پوست خودشان هستند و اعتماد به نفس را در دیگران الهام می‌دهند.

این یک تعادل حساس است که نیازمند خودآگاهی، فروتنی و در نظر گرفتن دیگران است. شما باید خودآگاه، پایدار و فروتن باشید و با قدردانی از ایده ها و دستاوردهای دیگران، آن‌ها را رد نکنید.

همچنین، اگر این ویژگی را داشته باشید، به کمک شما می‌آید.

دسترسی پذیری احتمالاً افراد مورد پسند، قابلیت دسترسی بسیار خوبی دارند، شاید به خاطر لبخند، زبان بدن یا رفتار غیر تهدید کننده آن‌ها باشد، اما آن‌ها دیگران را در هنگام تعامل با خود راحت و آرام می‌کنند.

آن‌ها روابط عمیق‌تری برقرار می‌کنند و روابطی را که بر مبنای اعتماد، شفافیت و مراقبت واقعی از دیگران است، ایجاد می‌کنند.

اگر شما یک نوع اجتماعی نیستید، ممکن است مشکلاتی با این ویژگی داشته باشید، زیرا به نظر من گاهی اوقات افراد ساکت بدن زبانی کاملاً متفاوتی دارند.

با این حال، اگر خودآگاه باشید، می‌توانید به تلاش برای داشتن دسترسی‌پذیری بیشتر و خوش آمدگویی بیشتر پرداخت کنید.

مهارت های گوش دادن خوب همیشه بهتر است با نشان دادن علاقه واقعی به دیگران، با پرسش سؤالات غیر محدود و فعالانه در گفتگو شروع کنید. به این ترتیب، دیگران احساس می‌کنند شنیده شده‌اند و ارزش دارند.

افراد مورد پسند می‌دانند که باید جلوی وقفه و ظفر کردن در گفتگو را بگیرند و به دیگران فضای لازم برای بیان خود بدهند.

ذهن بازی و احترام بیشتر افراد موردپسند که من با آن‌ها آشنا شده‌ام، ذهن باز و بازپذیر به نظر می‌رسند و به ایده‌ها و دیدگاه‌های جدید پاسخ مثبت می‌دهند. حتی در صورتی که دیدگاه آن‌ها با دیدگاه خودشان کاملاً متفاوت باشد، به نظر احترام گذاشته‌اند.

به رفتار مودبانه، متعهد و احترام‌آمیز در برابر دیگران، توجه کنید. افراد عادت دارند که افراد خوش اخلاقی را که روابط مثبت را تحکیم کرده‌اند و تنوع موردپذیری و دیدگاه را احترام می‌گذارند، دوست داشته باشند.

بخشندگی همراه با احترام و ذهن بازی، معمولاً بخشندگی نیز می‌آید. افراد موردپسند عموماً دوست دارند زمان، پول، دانش و منابع خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

این می‌تواند به شکل پشتیبانی عاطفی و در دسترس بودن برای دیگران باشد، یا شامل صدای بلند کردن ساعت‌های بیشماری از خدمات داوطلبانه در سازمان‌های خیریه و شرکت در پروژه‌های خدمات اجتماعی باشد.

هر چه باشد، افراد بخشنده، به دنبال فرصت هایی هستند تا در زندگی دیگران تأثیر مثبت بگذارند، بدون اینکه به دنبال دریافت چیزی در مقابل آن باشند.

فروتنی و در آخر، افراد موردپسند عموماً فروتن و پایدار هستند. آن‌ها می‌پذیرند که هیچ کس تمام پاسخ ها را ندارد و همیشه فضایی برای رشد و بهبود وجود دارد.

افراد فروتن، درخواست بازخورد، مشورت و دانش جدید را دارند و در عین حال، به نظرات و تجربیات دیگران ارزش قائل هستند.

آیا برخی از افراد مورد پسند، خود را به نمایش گذاشته و خودخواه هستند؟ شاید برخی وجود داشته باشند، اما از تجربه من، آن‌ها تقریباً همیشه فروتن هستند.

همانطور که قبلاً گفته شد، آن‌ها دوست دارند از پیروزی دیگران استقبال کنند و به دیگران اجازه دهند بفهمند که آن‌ها چه کاری انجام داده‌اند. اگر هیچ کس این را تأیید نکند، آنگاه به همان شکل که بوده، می‌دانند که آن‌ها چه کاری انجام داده‌اند و به چه دلایلی.

نتیجه‌گیری نهایی

شما فکر می‌کنید چند ویژگی از این ویژگی‌ها را دارید؟ آیا اصالتی و پشتیبانی از دیگران دارید؟ آیا احساس طنز خوبی دارید؟ آیا افراد به راحتی به شما نزدیک می‌شوند یا تمایل دارند فاصله بگیرند؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه