فروش فوری سایپا | ثبت نام سایپا

حراج قسطی فروش پراید از امروز | آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط

متقاضیان برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه پراید وانت می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/ مراحل ثبت نام سایپا را کامل کنند. این طرح از 23 اردیبشت آغاز شده است و هنوز مهلت ثبت نام پایانی آن اعلام نشده است.

حراج قسطی فروش پراید از امروز | آغاز فروش فوری سایپا از دم قسط
کدخبر : 17132
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

ثبت نام سایپا خرداد ۱۴۰۲ شامل خودروهای، کوییک، ساینا، شاهین، اطلس و پراید است.

سایت ثبت نام سایپا در خردادماه با پیش فروش خودروهای، کوییک، ساینا، شاهین، اطلس و پراید به روز شده است. در ادامه جزییات شرایط ثبت نام هریک از خودروها از جمله قیمت و زمان تحویل را شرح خواهیم داد.

 گروه خودروسازی سایپا طی اطلاعیه‌ای از طرح فروش اقساطی پراید ۱۴۰۲ بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه خبر داد. موعد تحویل نیز شهریور الی بهمن ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برای خرید پراید اقساطی مدل SE۱۵۱  مجهز به کانوپی، طرح فندقی و درب عقب یک تکه فایبرگالس) باید ۱۲۵ میلیون به عنوان پیش قسط پرداخت کنید. پراید SE۱۵۱ ساده ارزان تر است و مبلغ پیش پرداخت آن ۱۱۰ میلیون تومان است. مابقی وجه خودرو را زمان تحویل (شهریور الی بهمن ۱۴۰۲) بر اساس قیمت روز باید به حساب خودروسازی سایپا واریز کنید.

لینک ثبت نام خرید اقساطی پراید  ۱۴۰۲ 

متقاضیان برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه پراید وانت می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com/  مراحل ثبت نام سایپا را کامل کنند. این طرح از 23 اردیبشت آغاز شده است و هنوز مهلت ثبت نام پایانی آن اعلام نشده است.

سایپا در دومین فروش سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کوییک، ساینا، شاهین و اطلس را با قیمت مصوب کارخانه ۱۴۰۲ عرضه کرده است. کسانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام کردند و پیامک دریافت کردند از ۳ الی ۱۰خردادماه فرصت خواهند داشت تا با ورود به سامانه یکپارچه خودرو به نشانی https://www.esalecar.ir با انتخاب ۵ خودرو برای ثبت نام سایپا 1402 اقدام کنند.  هنوز زمان تحویل خودروهای ثبت نامی سایپا از طریق دومین فروش سامانه یکپارچه خودرو اعلام نشده است اما طبق شنیده‌ها به نظر می‌رسد موعد تحویل تا پایان سال 1402 باشد.

از اول خردادماه فرایند واریز پیش پرداخت برندگان سامانه یکپارچه با عرضه شاهین سایپا آغاز شده است. این خودرو مهر الی آذر ۱۴۰۲ تحویل داده خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد.

متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت مـیتواننـد  بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. زمان تحویل خودروی ثبت نامی سایپا یعنی شاهین مهر تا آذر امسال خواهد بود.

سایپا با آغاز خردادماه طی اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد.  متقاضیانی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای آنها از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت می‌توانند از روز دوشــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ بــا مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/  با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسـبت بـه واریـز وجـه و ثبـت نـام اقـدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال ۱۴۰۲ تائید  شده است، می‌توانند در جدیدترین فروش فوری سایپا شرکت کنند. جدیدترین  فروش کوییک با موعد تحویل ۹۰ روزه است.

فروش فوری سایپا

فرایند واریز پیش پرداخت برندگان سامانه یکپارچه با عرضه شاهین سایپا آغاز شد. این خودرو مهر الی آذر 1402 تحویل داده خواهد شد.

تکمیل مراحل ثبت نام سایپا تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام خواهد شد. متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت مـیتواننـد  بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

طبق اعلام سایپا این طرح ویژه کسانی است که اردیبهشت ماه از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و و درخواست تحویل خودرو ایشان در طرح زمستان سال ۱۴۰۲ تائید  شده است.

شرایط ثبت نام کوییک آر و کوییک پلاس با موعد تحویل ۹۰ روزه اعلام شد.

سایپا با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز تکمیل فرایند ثبت نام متقاضیان کوییک آر و کوییک پلاس اتوماتیک خبر داد. در جدیدترین فروش فوق العاده سایپا سند خودرو به مدت یکسال در رهن این خودروساز است و هزینه‌های مرتبط به ترهین و فک رهن از متقاضی دریافت می‌شود.

متقاضیانی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای آنها از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت می‌توانند از روز دوشــنبه مــورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ بــا مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/  با تکمیل اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسـبت بـه واریـز وجـه و ثبـت نـام اقـدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک آر و پلاس با گیربکس اتوماتیک با اولویت سال ۱۴۰۲ تائید  شده است، می‌توانند در جدیدترین فروش فوری سایپا شرکت کنند.

۱ -محدودیت کد ملی برای ثبت نام اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

۲ -حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال است.

۳ -متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نزد سایپا و طی ۲۴ ماه گذشته نزد ایران خودرو نداشته باشد.

۴ -امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی وجود ندارد.

۵ - امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه