فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

آغاز حراج آخر فصل ویژه پژو 207 | فروش فوری ایران خودرو با محصول پرطرفدار

برای متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در آبان ماه) را کسب کرده‌اند، از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) به مدت ۱۱ روز (تا روز شنبه ۱۱ خرداد ماه) امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ پیش‌پرداخت را واریز کنند.

آغاز حراج آخر فصل ویژه پژو 207 | فروش فوری ایران خودرو با محصول پرطرفدار
کدخبر : 17080
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش دوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه) تا شنبه ۱۱ خرداد ماه برای واریز وجه پیش‌پرداخت خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

بر اساس آنچه اعلام شده، سند خودرو یکسال در رهن شرکت خواهد بود، انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است و در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود و الباقی وجه خودرو، پس از تعیین قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه، با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین شده، ثبت‌نام کان‌لم‌یکن تلقی می‌شود. ضمن اینکه در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد می‌شود.

همانطور که اشاره شد، مجدد تاکید می‌شود که قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل خواهد بود؛ فرد منتخب در حال حاضر بایستی مبلغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب را مطابق بخشنامه  از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو واریز کند؛ الباقی وجه خودرو پس از تعیین نهایی در زمان ارسال دعوتنامه و با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو

شرکت خودروسازی ایران‌ خودرو، شرایط پیش‌فروش برخی محصولات خود را برای متقاضیانی که جزو بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ با موعد تحویل مهر ۱۴۰۲ هستند، اعلام کرد.

پیش فروش محصولات ایران خودرو که ۲۷ اردیبهشت آغاز شده بود تا ۷ خرداد ادامه دارد. متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها به عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ (تحویل در مهر ماه) ثبت‌نام کرده و تأیید شده‌اند، فرصت دارند تا در این مدت مبلغ پیش‌پرداخت خودروی خود را واریز کنند.

این اولویت‌ها مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره هستند و تغییر خودرو ممکن نیست. گرچه ایران خودرو قیمت پیش پرداخت این محصولات را اعلام کرده، اما قیمت نهایی در موعد تحویل و زمان دعوتنامه اعلام می‌شود. در این طرح ۶ خودرو عرضه می‌شوند که قیمت پیش‌پرداخت و بازار آنها در جدول زیر مشخص است.

برای خرید محصولات ایران خودرو، متقاضیان باید صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت‌نام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیرمعتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

سند خودرو یک سال در رهن شرکت قرار خواهد گرفت و انتقال امتیاز به شخص ثالث و فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است. قیمت خودرو مطابق با قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

در صورت عدم واریز کامل پیش‌پرداخت علی‌الحساب خودرو در موعد تعیین‌شده، ثبت‌نام لغو خواهد شد. همچنین، در صورت انصراف مشتری یا مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی، در هر مرحله پیش از تحویل خودرو، ثبت‌نام لغو و وجه مشتری ظرف مدت ۲۰ روز مسترد خواهد شد.

علاوه بر طرح مذکور، ایران خودرو برای فروش فوری تارا اتوماتیک فراخوان جدید منتشر کرد. این فراخوان مخصوص آن دسته از متقاضیانی است که در سامانه یکپارچه خودرو شرکت کرده‌اند و پیامک ایران خودرو برای واریز وجه را دریافت کرده‌اند.

قیمت تارا اتوماتیک در این طرح ایران خودرو معادل ۴۹۰ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان اعلام کرد. مدل صفر این محصول امروز، ۲ خرداد ۱۴۰۲، در بازار ۸۸۰ میلیون تومان قیمت دارد. این یعنی متقاضیان خرید این خودرو حدود ۴۰۰ میلیون تومان سود می‌کنند.

موعد تحویل این خودرو سه ماه است و متقاضیان پس از تکمیل وجه صرف ۹۰ روز کاری خودروی خود را تحویل می‌گیرند.

گفتنی است فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش دوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده، می‌توانند در این بخشنامه شرکت داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه