تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک حیوان و انتخاب کن تا بهت بگم چه زندگی پیچیده ای داری | تست شخصیت شناسی

به تصویر نگاه کنید، یک حیوان را انتخاب کنید

یک حیوان و انتخاب کن تا بهت بگم چه زندگی پیچیده ای داری | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16518
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

حیوانی که بیشتر از همه دوستش دارید و بیشتر به شما شباهت دارد را انتخاب کنید. این حیوان اسرار پنهان شخصیتتان ، تفکر و عمل شما را نشان می دهد

ما یک تست روانشناسی جدید را برای شما آوردیم که به شما می گوید وضعیت فعلی شما چگونه است، چه چیزی را از دست می دهید و چه چیزهایی را می توانید تغییر دهید. آیا برای این تست آماده هستید؟ نتایج این تست شما را متعجب خواهد کرد.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

1.گرگ

گرگ ها آلفای جنگل هستند. شما فردی قدرتمند هستید و دقیقاً می دانید چه زمانی باید حمله کنید، اما تمایل دارید زندگی تنهایی داشته باشید و فقط در مواقع ضروری برای مواجهه با مشکلات بیرون می روید. شما قدرت خود را می دانید و درک می کنید که اقدامات شما عواقب جدی دارد. شما به دایره دوستان و خانواده تان بسیار حساس هستید.

2.خفاش

خفاش ها شخصیت بسیار پیچیده ای دارند و آن ها دقیقاً همانطور که می خواهند زندگی می کنند. شما آدم بسیار پیچیده ای هستید که دنیا را متفاوت از دیگران می بینید، انگار دنیا را از منظر دیگری می بینید. جهان بینی شما گاهی به شما دیدگاهی تاریک در مورد اینکه جامعه چگونه است به شما می دهد و گاهی می خواهید بقیه مردم یاد بگیرند و با خودشان صادق باشند.

3.عقاب

شما یک جبهه تاریک در زندگی خودتان دارید و آن را به هیچکس نشان نمی دهید. شما بسیار باهوش هستید و به تک تک کلماتی که می گویید مسلط هستید. شما در برخورد با دیگران بسیار محتاط هستید و گاهی اوقات به دیگران اجازه می دهید دقیقاً آنچه را که می خواهند درباره شما بدانند. عقاب ها هرگز زیاد توجهی نشان نمی دهند و به دلیل هوشی که دارند معمولا جلوتر از بقیه هستند.

4.پلنگ سیاه

هیچ حیوانی در این لیست نیست که قدرت بیشتری نسبت به پلنگ سیاه داشته باشد و یا بتواند به اندازه آن ترس را به بقیه القا کند. شما یک ویژگی مرموز دارید که افراد را به خودش جذب می کند. شما می دانید که مقداری خشن و قدرتمند به نظر می رسید در حالی که ظاهر شما ترس را در بقیه ایجاد می کند اما شما رفتاری بسیار لطیف و منطعف دارید.

5.عنکبوت بیوه سیاه

شما می توانید بسیار فریبنده باشید و این توانایی را دارید که دشمنانتان و افراد معمولی را به طور ناخودآگاه فریب دهید و همچنین آگانه می توانید به راحتی آن ها را درون دام خود بیندازید. به عنوان یک بیوه سیاه اجازه می دهید که یک طعمه خودش به شما نزدیک شود به جای آنکه خیلی تلاش کنید تا بخواهید آن را تحت تاثیر قرار دهید. بیشتر اوقات شما کاری که دلتان می خواهد را انجام می دهید بدون آنکه مردم متوجه شوند و این برای شما خوب است

6.گربه سیاه

گربه سیاه معمولاً کمی منزوی است. بهترین نقطه قوت شما توجه به جزئیات در سکوت است. مانند گربه ای که قبل از گرفتن و کشتن با آرامش شکار خود را تعقیب می کند. شما توانایی باورنکردنی در سازماندهی و اجرای برنامه های خود، بدون توجه به اینکه سخت یا آسان هستند دارید.

7.کرکس

بهترین موجود برای استفاده از فرصت ها هستند. آنها صبر می کنند تا طعمه ضعیفی پیدا کنند و زمانی که زمانش فرا می رسد آن را شکار می کنند. کرکس صبور است و هرگز در خطر نمی افتد.بدیهی است که شکارچی های خطرناکی هستند و در نحوه شکار کردن نیز ماهرانه عمل می کنند. شما باید بدانید که چیزهای خوب با صبر نیز به دست می آیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه