تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک شمع و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

کدام شمع را بیشتر دوست دارید؟

یک شمع و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16513
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

کدام شمع و کدام رنگ را بیشتر دوست دارید؟ کافی است یکی از شماره ها را انتخاب کنید!

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

 

شمع قرمز

شما خود را فردی باهوش، پیچیده، بامزه، بسیار کارآمد، پرشور و مصمم معرفی می کنید.شما به کار کردن و روابط اجتماعی علاقمند هستید و زمانی که هدفی در ذهن دارید، بیشتر وقت تان حول محور ایده ها می گردد. شما عزم و ارده بالایی دارید و به همین دلیل احتمالاً در برخی مواقع افراد خاصی فکر می کنند که شما متظاهر یا مغرور هستید. به یاد داشته باشید که مقایسه دزد خوشبختی است. چالش و دعوت اصلی شما این است که از همه چیزهایی که زندگی به شما داده به شدت لذت ببرید و روزهای پر برکت در انتظار شماست.

شمع طلایی

شما خود را فردی پیچیده، باهوش، مصمم و بسیار شجاع معرفی می کنید. شما به خوبی می دانید که شاد بودن، توسعه و دستیابی به اهداف در زندگی چقدر باارزش است و به همین دلیل زمان زیادی را صرف فعالیت هایی می کنید که به شما در روند تبدیل شدن به یک فرد بهتر کمک می کند. چالش اصلی شما این است که درک کنید قبل از پیروزی همیشه شکست هایی وجود دارد، اما با عشق، کار و اراده همه خواسته های شما به واقعیت شیرین تبدیل می شود.

شمع سبز

شما خود را فردی متمرکز، نجیب و معنوی معرفی می کنید که می خواهد کنترل زندگی و احساسات خود را حفظ کند. شما همچنین فردی بسیار مهربان هستید. برای شما این امکان وجود دارد که ر روی چیزهایی که در آن ها ضعف دارید تمرکز کنید و آن ها را به نقطه قوتتان تبدیل کنید. شکرگزار داشته هایتان باشید.

شمع زرد

شما خود را فردی بسیار سخت کوش، با اهداف زیاد، رویاپرداز و بسیار خلاق معرفی می کنید. خلاقیت ابزار اصلی شماست و به شما این امکان را می دهد که بهترین راه را برای تحقق تمام ایده ها و خواسته های خود بیابید. همچنین بسیار خوش بیان و همدل هستید، می توانید افراد دیگر را درک کنید. با داشتن رویاها و برنامه های زیاد، احتمالاً با اضطراب زیادی و در میان برخی فراز و نشیب های عاطفی زندگی خواهید کرد. چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید به خودتان و استعدادتان اعتماد کنید، زیرا وقتی به خودتان ایمان داشته باشید، قدرت بیشتری پیدا می‌کنید که می‌تواند به شما کمک کند تا اهدافتان را به واقعیت تبدیل کنید.

شمع سفید

شما خود را فردی سخاوتمند، مهربان، بسیار محتاط و در برخی موارد نسبت به خود نامطمئن معرفی می کنید. دوست دارید به دیگران کمک کنید و برای تقویت تصویر خود احساس ارزشمندی می کنید. شما استعدادها و ویژگی های شگفت انگیز زیادی دارید، برخی از آنها به طور کامل رشد نکرده اند. چالش اصلی تان این است که یاد بگیرید به خودتان اعتماد کنید، زیرا شما معمار سرنوشت خود هستید.

شمع آبی

شما خود را فردی بسیار اجتماعی، حساس و در بیشتر موارد بسیار محتاط معرفی می کنید. شما مهارت زیادی برای رویارویی با زندگی و موقعیت های دشوار آن دارید. سختی های زیادی در راه دارید سعی کنید که به ندای درونی تان گوش دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه