تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو اول چه حیوونی دیدی تا یه چیزایی ازت رو کنم که خودت شوکه شی | تست شخصیت شناسی

بگو چی میبینی تا بگم چی باعث میشه از عصبانیت آتتتیش بگیری!

بگو اول چه حیوونی دیدی تا یه چیزایی ازت رو کنم که خودت شوکه شی | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16479
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

حتما شما هم تجربه کردید زمانی رو که خیلی سریع عصبانی میشید و از کوره در میرید با این تست تصویری ما بهتون میگیم که محرک اصلی خشمتون چیه.

 

به تصویر زیر نگاه کنید و بگویید در اولین نگاه چه حیوانی را تشخیص می دهید؟ حیوانی که در نگاه اول می بیند در واقع نشان دهنده محرک خشم شما می باشد.

 
.
.
.
.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

در نگاه اول تصویر خرس را دیدم

شما فردی بسیار دلسوز و مهربان هستید که برای اطرافیانتان نیز بسیار ارزش قائلید اما نمی توانید افرادی را که بسیار اهل ظاهر سازی هستند و به خودشان بیش از همه چیز اهمیت میدهند تحمل کنید درواقع باید گفت که محرک خشم شما افراد خودشیفته می باشند.

خرس

در نگاه اول تصویر کانگرو را دیدم

کانگرو نشان دهنده آن است که اطرافیانتان شما را فردی بسیار فداکار و با قلب پاک توصیف می کنند و همیشه دوست دارید که اطرافیانتان با نهایت صداقت و وفاداری با شما رفتار کنند و دروغ در زندگی شما جایی ندارد؛ به همین خاطر هم محرک خشم شما خیانت است و هیچ جوره با ان کنار نمی آیید.

کانگرو

در نگاه اول تصویر شیر را دیدم

شما مهربان و در عین حال شجاع هستید که برای خواسته هایتان مبارزه می کنید و ا« چه که می تواند خشم شما را تحریک کند و باعث عصبانیتتان شود در حقیقت تسلیم شدن و کوتاه آمدن است. شما اصلا دلتان نمی خواهد در موقعیتی قرار بگیرید که مجبور شوید آن چه را دوست دارید یا برایش هدف گذاری کرده اید رها کنید.

شیر

در نگاه اول تصویر دلفین را دیدم

اگر دلفین را دیدید پس شما فردی هستید که به خلاقیت اما در عین حال حفظ اصالت اهمیت زیادی میدهد بنابراین افرادی که ظاهر سازی می کنند تا یا خودشان را به راحتی برای وارد شدن به یک جمع تغییر میدهند و اصالتشان را فراموش می کنند نمی توانید تحمل کنید و خشمتان را تحریک می کنند.

دلفین

 

در نگاه اول تصویر روباه را دیدم

روباه نشان دهنده آن است که شما همیشه آماده یادگیری هستید و با هر کسی که ارتباط می گیرید سعی می کنید از او چیزی بیاموزید و به نظر شما منطق بر همه چیز مقدم است. و اما آنچه که هیچ جوره تاب نمی آورید افراد مستبد هستید در واقع به راحتی می توانید به وسیله این افراد تحریک شوید.

روباه

در نگاه اول تصویر عقاب را دیدم

شما برای زندگیتان همیشه هدف هایی را تنظیم می کنید حتا اگر لازم باشد آن ها را به تنهایی انجام دهید و از این رو هیچ چیز را به شانش واگذار نمی کنید و تمایل دارید که کاملا بر روی کار خود متمرکز و دقیق باشید پس هیچ جایی برای لحظات و اتفاقات دراماتیک در زندگیتان وجود ندارد و هیمن هم باعث می شود افرادی که از کاه کوه می سازند و عاشق لحظات درام هستند باعث تحریک شما شوند.

عقاب

در نگاه اول تصویر زرافه را دیدم

شما فردی بسیار مهربان هستید که انتظار دارید دیگران به زندگی و حریم شما احترام بگذارند از همین رو همیشه سعی می کنید تا از افرادی که به دنبال نقطه ضعف از دیگران هستند دوری کنید شما می دانید که آن ها از ضعف دیگران به نفع خودشان استفاده می کنند و برای همین چنین افرادی باعث تحریک خشم شما می شوند.

زرافه

در نگاه اول خرگوش را دیدم

شما فردی پر انرژی، خلاق و با روحیه بالا هستید که سعی می کنید به اطرافیانتان نیز روحیه دهید و با جوک ها و سرگرمی هایتان آن ها را سر ذوق بیاورید به همین خاطر هم افرادی که همیشه بی حال و بی انگیزه هستند و باعث می شوند حس غم به زندگی شما وارد شود باعث عصبانیتتان میشوند.

خرگوش

در نگاه اول تصویر فیل را دیدم

برخلاف ظاهر خشن و ضمختی که دارید قلب شما بسیار مهربان است و اطرافیانتان نیز این را به خوبی می دانند و می دانند که شما فردی مطمئن و دوست داشتنی هستید اما از طرفی ناملایمتی افراد را نیم توانید به راحتی فراموش کنید و رفتار نامهربان آدم ها باعث خشم شما می شوند.

 

فیل

در نگاه اول تصویر گربه را دیدم

مردم ممکن است فکر کنند که شما خجالتی هستید اما در واقع خوشتان نمی آید که خیلی با آدم ها معاشرت کنید و دوست دارید که زندگی خودتان را داشته باشید به همین دلیل هم افرادی که بیش از اندازه صحبت می کنند برای شما محرک های خشم به حساب می آیند.

گربه

 

در نگاه اول تصویر ماهی را دیدم

شما از آن دست افرادی هستید که از عقل و هوش خود برای تصمیم گیری و حل مشکلاتتان کمک می گیرند به همین خاطر هم نیم توایند افرادی را که مدام طعنه می زنند، بحث می کنند و نه تنها کمک نیم کنند بلکه به دیگران می خندند را تحمل کنید چون به نظر شما این افراد بسیار احمق هستند و افراد احمق محرک خشم شما به حساب می آیند.

ماهی

شما در تصویر بالا چه چیزی دیدید و پاسخ را تا چه اندازه نزدیک به خودتان احساس کردید؟ نظرات و تجربیات خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • بانو
    0

    ماهی دیدم و واقعا درست و دقیق گفته شده بود خود خود اخلاق واقعیم

  • سید حسن کمالی
    0

    من دقیقا همش بودم 🙄

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه