تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک جغد و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

کدام جغد را انتخاب می کنید؟

یک جغد و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16517
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

دوست دارید بفهمید بهترین ویژگی که دارید چیست؟ تست زیر از بهترین ویژگی های شخصیتی شما می گوید.

دوست دارید بفهمید بهترین ویژگی که دارید چیست؟ تست زیر از بهترین ویژگی های شخصیتی شما می گوید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک جغد را انتخاب کنید و در توضیحات به دنبال پاسخ مناسب باشید.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

شماره یک

شما فردی بسیار گشاده رو، خوش برخورد و اندکی کنجکاو هستید. همیشه سعی می کنید چیزهای جدید و جالب یاد بگیرید. عیب اصلی شما این است که دوست دارید به سرعت وارد زندگی دیگران شوید و از احوال آن ها باخبر شوید. سعی کنید نسبت به زندگی دیگران کمتر کنجکاوی نشان دهید. اجازه دهید ارتباط شما کم کم رنگ و بوی صمیمت به خودش بگیرد.

شماره دو

شما کمی ساده لوح هستید زیرا هنوز کودک درون شما زنده و فعال است. شما از دنیای اطرافتان لذت می برید، ولی زندگی در دنیای پر از شرارت و بی عدالتی برایتان دشوار است. گاهی اوقات برای شما سخت است که حقوق طبیعی تان را مطالبه کنید، ولی بهتر است نگران نباشید برای شما همه چیز رو به بهتر شدن است. ارتباط معنوی تان را قوی کنید.

شماره سه

شما بسیار مضطرب هستید و از اشتباه کردن می ترسید. شما باید با عمیق ترین ترس هایتان روبرو شوید و یاد بگیرید آن ها را مدیریت کنید. باید بدانید که بسیاری از این ترس ها توهمات خیالی هستند. یک نفس عمیق بکشید و تصمیم بگیرید که جسورانه زندگی کنید.

شماره چهار

شما اعتمادبنفس بالایی دارید و همیشه برای چالش های جدید آماده هستید، اما همیشه مانعی وجود دارد که به شما اجازه نمی دهد آخرین قدم به سمت موفقیت را بردارید و آن ساده لوحی شماست! وقت آن رسیده است که بزرگ شوید و شیوه جدیدی را برای زندگی تان انتخاب کیند.

شماره پنج

شما بدبین هستید و این ریشه در گذشته تان دارد. اکثر افراد نمی توانند رابطه پایداری با شما داشته باشند. تغییر طرز فکر شما سخت است ولی اگر بتوانید به کمک مشاور روی خودتان کار کنید قطعا این مانع ذهنی را می توانید بشکنید و به آن غلبه کنید. سعی کنید درهای قلبتان را به روی آدم های درست باز کنید و اکثر اوقات به صداهای مغزتان گوش ندهید. اگر بتوانید این تغییرات را در خودتان اعمال کنید قطعا بقیه نیز از شما قدردانی خواهند کرد.

شماره شش

شما بسیار روشنفکر هستید اما گاهی کمی خودخواه می شوید. از بالا به پایین به دیگران نگاه می کنید. بدانید که این ویژگی پسندیده ای نیست و تنها فرصت دوستی با آدم های خوب و حسابی را از شما می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه