فروش فوری خودرو | فروش فوق العاده | ثبت نام خودرو

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه از امروز | حراج اردیبهشت ماهی خودرو شروع شد+لینک ثبتنام

طرح پیش‌فروش گسترده صمت با تعیین زمان تحویل خودروهای عرضه شده به کار خود پایان داد.

فروش فوری خودرو بدون قرعه کشی و به قیمت کارخانه از امروز | حراج اردیبهشت ماهی خودرو شروع شد+لینک ثبتنام
کدخبر : 16430
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​شیوه فروش فوری خودرو رسما تغییر کرد و دیگر خودروسازان طرح فروش فوری خودرو یا فوق العاده را انجام نمی دهند.بسیاری از خودروسازان نسبت به فروش فوری خودرو با قرعه کشی با روش جدید اعتراض کرده اند و معتقدند بدون سیستم قرعه‌کشی خودرو  مردم به سهولت خودرو را ثبت نام کرده و تحویل می‌گرفتند.حال باید دید جایگزین طرح فروش فوری خودرو تا چه حد به بازار پر نوسان خودرو کمک می کند.در ادامه به آخرین خبر از فروش فوری خودرو می پردازیم.

هفت خودروساز خصوصی در کنار ایران خودرو و سایپا به عرضه محصولات خود در این طرح فروش پرداختند. حال برخی از خودروسازان حاضر در این طرح قصد دارند مازاد محصولات عرضه شده در طرح فروش با مکانیزم نوبت‌دهی را به صورت فروش فوق‌العاده عرضه کنند.

شرکت کرمان موتور از فردا طرح فروش فوق‌العاده خود را استارت می‌زند. آنطور که مدیرعامل این خودروساز خصوصی می‌گوید، این طرح فروش در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت برگزار خواهد شد.

سامان فیروزی درباره محصولات عرضه شده در این طرح فروش فوق‌العاده می‌گوید شرکت تحت مدیریتش مازاد خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آنها اقدام نکرده بودند را در قابل فروش فوق‌العاده در دسترس متقاضیان قرار داد است.

آنطور که این مدیر خودروساز خصوصی می‌گوید، جک J۴، جک S۳، جک S۵، جکJ۷ و پیکاپ T۸ در این فروش فوق‌العاده با قیمت مصوب به متقاضیان عرضه می‌شود. کرمان‌موتوری‌ها جک S۷ را در این طرح فروش فوق‌العاده عرضه نکردند.

مدیرعامل کرمان موتور همچنین از هدف‌گذاری تیراژ تولید در این شرکت رونمایی کرد.

براساس اعلام فیروزی، کرمان‌موتوری‌ها به دنبال این هستند تا در سال جاری تولید ۱۰۰ هزار دستگاه از محصولات حاضر در سبد محصولاتی خود را نهایی کرده و به بازار عرضه کنند.

مدیرعامل این خودروساز خصوصی می‌گوید به طور متوسط ماهانه حدود ۱۰ هزار دستگاه خودرو در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

با توجه به اینکه هنوز شورای رقابت از فرمول قیمت‌گذاری برای محصولات مونتاژی رونمایی نکرده است، بنابراین کرمان‌موتوری‌ها در این طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با قیمت‌های پیشین عرضه می‌کنند.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از آغاز فروش ویژه محصولات این شرکت از 11 اردیبهشت در سراسر کشور خبر داد.

سامان فیروزی با اشاره به پایان فرصت تکمیل وجه واجدین شرایط پذیرفته شده در سامانه یکپارچه خودرو در 10 اردیبهشت گفت: در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت طرح فروش کرمان موتور شامل عرضه مازاد خودروهای سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آنها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می‌شود.

وی در مورد محصولات ارائه شده در این طرح فروش گفت: در طرح جدید فروش این شرکت که از روز دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز می‌شود، تمامی محصولات شامل خودروهای جی 4، اس 3، اس 5 و جی 7 و خودروی پیکاب تی 8 براساس قیمت‌های مصوب کارخانه به فروش می‌رسد.

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه با اشاره به هدف گذاری عرضه 100 هزار دستگاه انواع خودرو به بازار در سال 1402 ادامه داد: در همین راستا فروش ماهیانه 10 هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی‌های این کرمان موتور قراردارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال‌های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

فروش فوری خودرو

بستیون در واقع تغییر نام یافته سری محصولات بسترن است که در سال‌های گذشته شاهد حضور دو سدان B۵۰F و B۳۰ از آن در ایران بودیم.T۷۷ اولین خودرویی است که بعد از تغییر نام و نشان بسترن معرفی می‌شود.

طراحی محافظه‌کارنه و نسبتا تهاجمی، از ویژگی‌های ظاهری این خودرو محسوب می‌شود.

چراغ‌های مستطیلی در کنار جلوپنجره ردیفی و چند قسمتی، بیشترین خودنمایی را در نمای جلویی دارند.گرافیک دیلایت به صورت ۳ تایی و کنار هم در داخل کاسه چراغ است.به وسیله برجستگی‌ها و خطوط مربوط به جلوپنجره، نمای جلویی عضلانی به نظر می‌رسد.

نمای پشتی از همان سادگی و محافظه‌کارانه بودن قسمت جلو برخوردار است.چراغ‌های پشتی از گرافیک U شکل برخوردار بوده و به وسیله یک نوار مشکی رنگ که نام بستیون روی آن به چشم می‌خورد، به هم متصل شده‌اند.

دیفیوزر خودرو ساده و با طرح اگزوز فیک تزئین شده است.

نمای کناری به وسیله نوارهای کرومی و ادوات مشکی رنگ تزئین شده است.

کابین خودرو فضایی مدرن با طراحی ساده و نسبتا لوکس را به بیننده القا می‌کند؛البته اگر از ادوات نقره‌ای رنگ در قسمت مرکزی داشبورد کمتر استفاده می‌شد، این حس بیشتر خودش را نشان می‌داد.

دو نمایشگر در کنار هم قرار دارند و به سبک محصولات قبلی مرسدس‌بنز طراحی شده‌اند.

نمایشگرهای ۱۲.۳ اینچی اطلاعات-سرگرمی و کیلومترشمار، دوربین ۳۶۰ درجه، تهویه اتوماتیک، ترمز دستی برقی، کروزکنترل، کنترل حرکت در سرپایینی، ۶ ایربگ ۱۰ نقطه‌ای و... از جمله امکانات شاخص بستیون T۷۷ هستند.

طبق معمول شاهد استفاده از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ با قدرت ۱۶۹ اسب‌بخار و ۲۵۸ نیوتون‌متر گشتاور در این خودرو هستیم.گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را برعهده دارد.

به احتمال زیاد، در تابستان امسال باید شاهد حضور این خودرو به صورت وارداتی در ایران باشیم.

متقاضیان خرید خودرو می‌توانند ۵ اردیبهشت با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه نوع و زمان تحویل خودرو را انجام دهند.

پس از مشخص شدن نوبت‌ها و رتبه بندی متقاضیان، حالا امکان ویرایش خودرو بر اساس زمان تحویل فراهم شده است.

در این طرح رتبه بندی برای برخی خودرو‌های پر متقاضی سال ۱۴۰۳ بوده به همین دلیل این امکان ویرایش محیا شده تا متقاضیانی که قصد تحویل سریعتر خودرو را دارند، بتوانند زمان تحویل و البته نوع خودرو را تغییر دهند.

مهدی تقدسی گفت: قرار است هر متقاضی که رتبه بندی دریافت خودروی آن سال ۱۴۰۳ اعلام شده، بتوانند در سه اولویت متفاوت، سه خودرو انتخاب و در سال ۱۴۰۲ خودرو خود را دریافت کند.

وی افزود: پس از اینکه همه متقاضیان انتخاب خود را انجام دادند، سایت بسته و بر اساس اولویت بندی متقاضی، پالایش اطلاعات آن‌ها انجام و ترتیب تحویل خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با بیان اینکه اکنون امکان ویرایش خودرو و زمان تحویل بر اساس ظرفیت تولید خودروسازان فراهم شده است، گفت: برای تعدادی خودروی پرمتقاضی مانند دنا که محدودیت تولید داشت زمان تحویل به متقاضیان سال ۱۴۰۳ مشخص شده است، حال اگر متقاضی نیاز سریعتر به خودرو دارد، می‌تواند اکنون نوع خودرو و زمان تحویل را تغییر دهد.

بر این اساس؛ ۵ اردیبهشت، سامانه یکپارچه فروش خودرو باز و تا ۵ روز فعال می‌ماند و در ۳ روز پالایش اطلاعات ثبت شده انجام خواهد شد. متقاضیان خرید خودرو می‌توانند با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه به نشانی www.esalecar.ir ویرایش اطلاعات خود را انجام دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    دیگه تمام مردم فهمیدند که قیمت بازار آزاد را خود خودرو سازها تعیین می‌کنند به همین خاطر قیمت خودرو دیگه کاهش پیدا خواهد کرد

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه