تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک پر و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

پَری که شما انتخاب می‌کنید شخصیت واقعی شما را نشان مید‌هد.

یک پر و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16339
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

با نگاهی به انتخاب هایی که هرکسی در زندگی خود انجام میتوان پی برد که چه شخصیتی دارد و به چیزهایی در انتخاب هایش اهمیت میدهد. به همین ترتیب ، با دیدن اینکه اشیا شما را جذب می کنند ، می توانید چیزهای زیادی درباره خود یاد بگیرید.

با نگاهی به انتخاب هایی که هرکسی در زندگی خود انجام میتوان پی برد که چه شخصیتی دارد و به چیزهایی در انتخاب هایش اهمیت میدهد. به همین ترتیب ، با دیدن اینکه اشیا شما را جذب می کنند ، می توانید چیزهای زیادی درباره خود یاد بگیرید. مردم غالباً بدون آنکه فکر فعالی داشته باشند ، جذب رنگ و شکل برخی از اشیاء می شوند. انگیزه ناخودآگاه پشت این انتخاب برخی از جنبه های اساسی در مورد شخصیت و انگیزه های شما را نشان می دهد.

شما نباید از قبل زیاد تجزیه و تحلیل کنید ، زیرا این بدان معنی است که شما به طور فعال در مورد تصمیم خود فکر می کنید. به عنوان مثال ، نگاهی سریع به پرهای تصویر بالا بیندازید. پری که بلافاصله به آن دقت کردید، انتخاب شماست ، نه همان پرشی که بعد از مدت ها فکر کردن در مورد آن متوجه شدید. بنابراین ، به تصویر نگاه کنید و در یک لحظه تصمیم بگیرید که کدام یک را بیشتر دوست دارید.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید

.

.

.

.

 

پر شماره 1

این پر نشان دهنده صلح و هماهنگی است. شما یک فرد صلح طلب هستید که آماده است راهی طولانی برای افراد دیگر طی کند. شما یک فرد اجتماعی هستید که در برقراری ارتباط با افراد جدید مشکلی ندارید. در عین حال ، شما ارزش زیادی برای داشتن یک گروه صمیمی از دوستان که می توانید به آنها وابسته باشید ، قرار می دهید. شما بسیار همدل هستید ، اما گاهی اوقات باید به فکر خود نیز باشید.

پر شماره 2

شما باهوش هستید و سریع یاد می گیرید. موارد بسیار کمی از توجه شما فرار می کنند زیرا شما رعایت می کنید و متوجه چیزهایی می شوید که دیگران نمی بینند. این باعث می شود شما شنونده خوبی باشید و افراد دیگر اغلب برای مشاوره به شما مراجعه می کنند. برعکس ، شما در گفتگو در مورد معضلات و مشکلات خود مشکل دارید ، زیرا شما کمی درون گرا هستید. شما در دوست یابی مشکلی ندارید ، اما به همین اندازه از تنها ماندن لذت می برید.

پر شماره 3

شما یک روح مستقل هستید که برای آزادی آنها بسیار ارزش قائل است. صداقت و صراحت شما گاهی اوقات می تواند دیگران را کمی بترساند. شما بسیار هدف گرا هستید ، همین امر باعث می شود تا نهایت تمرکزتان را روی آنچه می خواهید بدست آورید بگذارید و مایل نیستید اجازه دهید هر چیزی مانع شما شود. کلمه "شکست" تا آنجا که به شما مربوط می شود وجود ندارد ، زیرا شما معتقد هستید که هر تجربه یک درس زندگی است. به این ترتیب ، شما همیشه به عنوان یک فرد در حال رشد هستید و نگرش قاطع و راه حل محور شما می تواند شما را به یک رهبر الهام بخش تبدیل کند.

پر شماره 4

بسیاری از افراد به تخیل و خلاقیت بی حد و حصر شما غبطه می خورند و با قدرت بی بدیل بداهه خود می توانید به راحتی هر مشکلی را که پیش روی شما قرار دارد حل کنید. وقتی وارد یک اتاق می شوید ، مردم بلافاصله متوجه شما می شوند به دلیل ظاهر کاریزماتیک شما و حس جاذبه مغناطیسی که نسبت به خود دارید. شما می توانید بسیار شاد باشید اما عمیقا غمگین نیز باشید. این می تواند شما را کمی غیرقابل پیش بینی کند و شما می توانید بدون اینکه معنی داشته باشید در شرایط روحی خاصی به مردم آسیب برسانید.

پر شماره 5

شما هنرمندی با ذاتی حساس و خلاق هستید. متأسفانه ، شما در مورد مهارت های خود کمی ناامید هستید. که می تواند رشد شما را متوقف کند. حیف است ، زیرا شما به جزئیات استثنایی توجه کرده اید و می توانید آنچه را که می بینید به طور کامل در هنر خود ترجمه کنید. گاهی اوقات اعتماد بیش از حد به افراد دیگر دارید ، که می تواند منجر به ناامیدی و احساسات صدمه دیده شود. سعی کنید بیشتر به خود و خصوصیات خود اعتماد کنید ، زیرا شما می توانید بیش از آنچه فکر می کنید انجام دهید!

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • مینا
    0

    اولین تست بود که دقیقا شخصیت واقعیم رو گفت

  • فاطمه فردوسی
    0

    درود برشما.پدرموردتست شخصیت شناسی عجیب است اولا برایم که تقریبا ملاک شخصیتی خودم دراست فقط عذرخواهی می کنم البته قبلا هم گفته ام هرکسی خودش رابهتر می شناسد البته بعضی اوقات تحت شرایطی از پیش تعیین شده ممکن است از ما حرکتی برخلاف شخصیت واقعی خودمون سربزندکه همه تعجب کنندمن تاجایی کهاستانه ی صبرم که بی اعراق هرروز سعی میکنم ان را بالا ترببرم من خیلی دیرعصبانی میشوم ولی هیچ وقت سعی نکردم به انسان حتی حیوانات ،اکوسیستم حتی اگر مطلع باشم فردی کاملا برعکس درموردمن فکرمیکند به خودم اجازه نمیدهم به کسی آسیب برسانم نه با زبان ونه با زبان بدن. کشتن دیگران فقط با تفنگ زلزله بیماری و...همیشگی میست هرفردی میتواند با یک کلمه ی زننده که میداندنقطه ضعف طرف مقابل است مخصوصل بین افرادباافکارمتفاوت ان فرد راح بکشیم باضجردادن وآسیب زدن به روحش جسم شاید التیام یابد ولی صربه زدن به روح دیگران وترورشخصیتش ازمرگ بدنش اورازودترخواهدکشت که زمان میبرد این زخم التیام یابدالبته کارخیلی سختی می باشد هرچنداگرصدبرابران صربه ی روحی تقاص پس دهد بایدخیلی قوی باشیم که روحمان را جداازجسممان باتکنیک هایی که هورمون آندروفین دربدن ترشح میشودبه وضعیت قبلی برسانیم که امیدوارم دنیابدون این زدن زخمها به شخصیت یکدیگرخیلی زودبرسد.هرکس بدما به خلق گوید ماچهره به هم نخراشیم ...ماخوبی اوبه خلق گوییم تا هردو دروغ گفته باشیم.باتشک

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه