تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

بگو عشقت چه عددی و دوست داره تا بگم چه تیپ شخصیتی داره | تست شخصیت شناسی

این تست بر اساس مطالعات روانشناسان در مورد سبک های رفتاری و تیپ های شخصیتی جمع آوری شده است. چه عددی را دوست دارید؟

بگو عشقت چه عددی و دوست داره تا بگم چه تیپ شخصیتی داره | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 16338
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

این تست بر اساس مطالعات روانشناسان در مورد سبک های رفتاری و تیپ های شخصیتی جمع آوری شده است. آیا می دانستید عدد مورد علاقه شما ویژگی های شخصیتی شما را آشکار می کند؟ چه عددی را دوست دارید؟

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این صفحه  را ببینید

.

.

.

.

 

عدد ۱

شما رهبر، مستقل ، شجاع ، دلسوز، خلاق، خودکفا، جاه طلب، موفق و کارآمد هستید. دوست دارید در اوج باشید. برای رسیدن به اهدافتان تلاش می کنید. شما فرصت های منحصر به فردی را پیدا می کنید که کسی متوجه آن نمی شود. از کسی تقلید نمی کنید و استانداردهای بالایی دارید. شما همچنین می توانید گاهی اوقات احساس تنهایی می کنید. شما شخصیتی دوست داشتنی و جذاب دارید و دوست ندارید به شما دستور بدهند.

عدد ۲

شما فردی احساسی، شهودی، صلح طلب، خلاق، خیال پرداز و حساس هستید که همیشه به حرف دلتان گوش می دهید. وقتی با شرایط بدی روبرو می شوید، آشفته می شوید. در ابتدای هر رابطه ای خجالتی هستید. شما می خواهید همه چیز عالی و آرام باشد. دیگران را درک می کنید و می توانید ذهن دیگران را بخوانید. بسیار مهربان و وفادار هستید.

عدد ۳

شما کنجکاو، هنرمند، صریح، عاشق تفریح و مهمانی هستید. بین دوستانتان بسیار محبوبید. دوست دارید با فرهنگ های مختلف آشنا شوید و مهارت های ارتباطی خوبی دارید. گاهی اوقات بیش از حد فکر می کنید. احساس برتری را دوست دارید و گاهی لاف میزنید. شما یک دید عمیق به زندگی دارید و اعتقاد دارید که می توانید رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. شما ایده های جدید و مبتکرانه ای دارید.

عدد ۴

شما فردی قابل اعتماد، صادق ،گاهی لجباز و بدخلق ،شجاع، منطقی، حقیقت جو، متعهد و گاهی تزلزل ناپذیر هستید. شما می خواهید در هر شرایطی بهترین باشید. زیبایی افکارتان در شخصیت شما منعکس می شود.همیشه موضع خودتان را حفظ می کنید. سرسختی و پشتکار شما برای رسیدن به اهدافتان قابل تحسین است. شما هیچوقت افرادی که شبیه شما نیستند و در جایگاه پایینتری قرار دارند تحقیر نمی کنید.

عدد ۵

شما سرشار از هیجان و انرژی، ریسک پذیر، خودجوش، ماجراجو ،عاشق ریسک و چالش، گاهی اوقات پرخاشگر و نابالغ هستید. شما به ندرت برای مدت طولانی در یک مکان می مانید. شما دوست دارید چیزهای جدید را تجربه کنید . آزادی خودتان را دوست دارید و به دنبال هیجان هستید. شما انرژی ذهنی فوق العاده و ضریب هوشی بالایی دارید. از کسالت یا بیکاری متنفر هستید و گاهی دردسر درست می کنید. گاهی اوقات، احساس کنید مردم مثل شما پرانرژی نیستند و حوصله شما را ندارند.

عدد ۶

شما فردی دلسوز و مهربان، شوخ طبع، دوست داشتنی، جذاب و تجمل گرا هستید. شما به روابط شغلی و روابط شخصی خودتان اهمیت می دهید.. شما فقط زمانی کاری را انجام می دهید که مطمئن باشید آن را به پایان می رسانید. شما از آرمان‌ و اخلاق بالایی برخوردار هستید. برای اطرافیانتان یک شنونده ای دلسوز هستید. برای آینده ای که دوست دارید سخت تلاش می کنید تا آن را به واقعیت تبدیل کنید. شما به خوبی از خواسته ها، نیازها و خواسته های خود آگاه هستید. شما نمی توانید رفتار بی ادبانه را تحمل کنید.

عدد ۷

شما فردی آرام، خونسرد، دانا و دوستدار علم، کنجکاو، وفادار و جمع و جور هستید. شما تمام تلاشتان را می کنید تا یک رابطه به نتیجه برسد. شما عاشق کشف چیزها و مفاهیم جدید در زندگیتان هستید. شما بسیار روشنفکر و حامی هستید. از تنهایی لذت می برید. حضور شما باعث می شود دیگران احساس امنیت و آرامش کنند. به کوچکترین مسائل بیش از اندازه فکر می کنید . برنامه هایتان را برای کمک به افرادی که به شما نیاز دارند به تعویق می اندازید. شما بسیار احساساتی هستید. به بیشتر قول هایی که می دهید عمل می کنید .

عدد ۸

شما شخصیت کاملا قدرتمندی دارید و عاشق ثبات هستید. شما شهودی، با اراده و متکبر، سلطه گر و خودمحور، متعادل، گاهی اوقات بد خلق، خودساخته، خودکفا و مادی گرا هستید. شما برای رسیدن به اهدافتان سخت کار می کنید. شما عزت نفس و غرور بالایی دارید. از نظرعاطفی بالغ هستید و به راحتی تحت تأثیر دیگران قرار نمی گیرید. شما همیشه به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و دوست دارید در زندگیتان همه چیز با هم هماهنگ باشد.

عدد ۹

شما فردی کاریزماتیک، دلسوز، با اعتماد به نفس، صمیمی، انسان دوست، با اراده، شجاع و جذاب هستید. شما در لحظه زندگی می کنید . شما درک عمیقی از زندگی و مرگ دارید و همیشه شکرگذار و قدردان هستید. شما مردم را دوست دارید و همیشه آماده کمک به اطرافیانتان هستید. توانایی رهبری را دارید و برای مشاغلی که به فعالیت های فیزیکی نیاز دارند مانند ورزش یا ارتش مناسب هستید. وقتی با مشکلی مواجه می شوید پرخاشگر می شوید.

عدد ۰

شما بسیار شوخ طبع هستید و می توانید هر محیط یا جمع کسل کننده ای را شاد کنید. شما عاشق سرگرمی های مختلف هستید. افرادی که عاشق عدد صفرند انگشت شمارند و این شما را خاص و دوست داشتنی می کند. شما ویژگی های شخصیتی جامع و کاملی دارید. در هر کاری بهترین هستید اما گاهی به توانایی هایتان شک می کنید. دوست دارید همیشه بهترین باشید و همه اطرافیانتان می دانند که شما بهترینید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    0

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه