این پیام ها را هرگز به عشق خود نفرستید | روانشناسی

ارسال پیامک ساده ترین راه برای حفظ و برقراری ارتباط است، اما مردم نباید از طریق پیامک در مورد مشکلات بحث‌ کنند.

این پیام ها را هرگز به عشق خود نفرستید | روانشناسی
کدخبر : 16154
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

ارسال پیامک ساده ترین راه برای حفظ و برقراری ارتباط است. اما ما بیش از حد به فناوری وابسته شده‌ایم و تنبل شده‌ایم. مردم نباید از طریق پیامک در مورد مشکلات بحث‌ کنند و یا عصبانی شوند. ما در سایت طلا، ۷ پیام متنی برایتان آوردیم که هرگز نباید برای همسرتان بفرستید.

۱. چرا از دست من عصبانی هستی؟

اگر او واقعاً از دست شما عصبانی است، این مشکل چیزی نیست که بخواهید از طریق پیامک آن را حل کنید. این احتمال وجود دارد که یکی یا هر دوی شما در صورت ارسال پاسخ به این نوع متن، بیشتر عصبانی شود. اگر نسبتاً عصبانی هستید یا اگر مسئله مهمی است، منتظر بمانید تا مستقیم با او راجب آن صحبت کنید.

۲. چرا جواب من را نمی دهی؟ آیا دیگر من را دوست نداری؟

اگر در موقعیتی هستید که احساس ناامنی می‌کنید، ارسال پیامک‌هایی که به آنها جوابی داده نمی‌شود، باعث می‌شود احساس بدتری داشته باشید: ناامنی، اضطراب‌ و ناامیدی. زمانی که همسرتان پاسخگوی شما نیست، گرفتار چرخه پیامک وسواسی-اجباری نشوید.

۳. رابطه ما تمام شد

مهم نیست که او چه کاری انجام داده است، یا واقعاً چقدر می خواهید به این رابطه پایان دهید. اما انسان ها اشیا نیستند، بنابراین نباید افراد را از طریق پیام از زندگی خود بیرون کنیم. شما با این کار به او می گویید که او مانند زباله است و شما به سادگی می توانید او را بیرون بیاندازید. بیایید همه توافق کنیم که از این به بعد این رفتار کودکانه و زننده را به گور ببریم. ما بالغ هستیم!

۴. دیشب کجا بودی؟ حتما دورت شلوغ بوده که من را فراموش کردی؟

اول اینکه اینقدر بی اعتماد نباشید و زود نتیجه نگیرید. از آنجایی که ممکن است یک مورد اضطراری پیش آمده باشد، همیشه این پیام را ارسال کنید: "امیدوارم حالت خوب باشد. دیشب از تو بی خبر بودم و خیلی نگرانت شدم.فقط به من اطلاع بده که کجایی و چه اتفاقی افتاده است تا کمتر نگران باشم. "

۵. دیگر با من صحبت نکن

اگر چنین واکنش عاطفی شدیدی را انجام دهید، احتمالاً به شدت عصبانی هستید و ممکن است بعداً نظرتان را تغییر دهید. از آنجایی که متن پیامک واقعی نیست و شدیداً تحت تاثیر احساسات و خشم است شما هرگز نباید این پیامک را ارسال کنید.

۶.من دوست ندارم با فلانی معاشرت کنی

این پیامک برای نوجوانان است که هنوز به بلوغ نرسیدند. اگر در دهه ۳ یا ۴ زندگیتان هستید، ارسال این نوع متن های حسادت آمیز فقط تفکر بچه گانه شما را نشان می دهد . اگر نمی خواهید که او با فلانی معاشرت کند، نباید موضوع را با پیامک مطرح کنید. شما باید منتظر بمانید تا شخصاً در مورد آن صحبت کنید.

۷. او را با القاب بد در پیامک خطاب نکنید

شما نباید یکدیگر را با القاب زننده صدا بزنید.توهین، فحاشی و کلمات رکیک فقط باعث می شود که شخصیت شما زیر سؤال برود. هیچکس نمی تواند احساس را از پشت گوشی درک کند. لطفا این کار را انجام ندهید. پیام‌های متنی که شامل احساسات شدید و مشاجرات است را هرگز نباید ارسال کنید . این قوانین را دنبال کنید تا رابطه شما بهتر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه