اینکارارو بکن تا عشقت رو حرفت ،حرف نزنه | روانشناسی

عشق واقعی تنها زمانی به سراغ شما میاید که بدانید با همسرتان چگونه رفتار کنید، آن زمان است که محبت شریک زندگیتان روز به روز به شما بیشتر خواهد شد.

اینکارارو بکن تا عشقت رو حرفت ،حرف نزنه | روانشناسی
کدخبر : 15877
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

عشق حقیقی را تنها زمانی تجربه می ‌کنید که یاد بگیرید به همسرتان توجه نشان دهید، بدون این که ایرادات ظاهری او را در نظر بگیرید. باید رفتار های جذاب همسرتان را بشناسید و آنها را اولویت قرار دهید‌.

در این قسمت از خانواده پلاس نمناک قصد داریم به شما یادآوری کنیم و بگوییم که چه ویژگی هایی در همسرتان می تواند هر روز شما را عاشق تر از قبل کند و برعکس؛ کاری کند که همسرتان هر روز بیشتر از قبل عاشق تان شود.

صداقت

هسته و بدنه هر ازدواجِ موفقی صداقت است. اگر دو نفر با یکدیگر صادق باشند؛ یعنی می توانند با هم ارتباط بگیرند و به هم اعتماد کنند. صداقت تضمین می کند که رابطه زناشوییِ شما سمی نیست و همه چیز به خوبی پیش می رود.

احترام

یکی از جذاب ترین رفتار هایی که می‌ توانید داشته باشید، احترام گذاشتن است. اگر به هم احترام نگذارید؛ رابطه ‌زناشویی تان هرگز به موفقیت نمی‌ رسد. برای شاد بودن باید یکدیگر را بشناسید و به آنچه که هستید؛ احترام بگذارید.

ارزش ها

ارزش گذاشتن به عقاید و سلیقه های هم؛ یک رفتار جذاب است که باعثِ پایداری روابط زناشویی خواهد شد. قطعا وقتی که ارزش های خود را به اشتراک بگذارید؛ حال بهتری خواهید داشت؛ حتی اگر ارزش ‌های یکسانی نداشته باشید.

بلوغِ فکری

همه سرگرمی و بامزگی را دوست دارند؛ اما رفتار جذاب همسر در بلوغ او نهفته است. اگر می خواهید زندگی پابرجایی بسازید، قطعاً باید بدانید که همسرتان به بلوغ فکری رسیده و خودتان هم به گونه ای رفتار کنید که بیانگر این موضوع باشد.

گشاده رویی

قطعاً هیچ کس، همسری که مدام می خواهد عقایدش را تحمیل کند؛ دوست ندارد. باید با همسرتان یک ارتباط عاطفی معنادار برقرار کنید. بدونِ شک گشاده ‌رویی و آمادگی برای پذیرش؛ یکی از ویژگی‌ های بسیار مهم در جذابیت همسر و استحکام در زندگی زناشویی است.

صبر

در هر ازدواج و رابطه زناشویی مشکلات بالاخره ظاهر می شوند و نمی توان از آن ها جلوگیری کرد؛ چرا که گاهی اوقات عقیده ها با هم متفاوت هستند. برای درست کردن این مشکلات شما باید یاد بگیرید که صبور باشید و زود عصبانی نشوید که به جذابیت تان کمک خواهد کرد و اگر همسرتان هم چنین ویژگی هایی داشته باشد؛ باعث افزایش عشق شما نسبت به او می شود.

استقلال

داشتنِ استقلال یکی از جذاب ترین رفتار هاست. وقتی که با کسی زندگی می کنید، نمی توانید دائما بهم کمک کنید و حلال مشکلات یکدیگر باشید؛ پس نباید مدام به دیگری وابسته باشید. این استقلال است که باعث جذابیت شما برای همسر و همسرتان برای شما می شود.

محبت و همدلی

داشتن یک همسر با محبت، همدل و دل‌سوز چیزی است که همه به دنبالش هستند. در واقع دو طرف باید بامحبت بایکدیگر برخورد کنند تا عشق شان پابرجا بماند؛ در واقع همسر خوب کسی است که می‌ خواهد از دیگری مراقبت کند و به او توجه نشان دهد.

بلند پروازی

بلند پروازی همیشه یک ویژگی جذاب است. به این معناست که شما نمی خواهید همیشه جایگاهی یکسان داشته باشید و به دنبال ارتقاء و پیشرفتِ خود از هر زاویه و هر جنبه ای می گردید و این باعث می شود که به شدت همسرتان را عاشق خودتان کنید و بالعکس.

شوخ طبعی

رفتار جذاب همیشه در جدیت نیست. گاهی اوقات باید کار های بامزه و فانی در رابطه زناشویی تان انجام داد. تحقیقات نشان می‌ دهند همسرانی که شوخ‌طبع هستند؛ روابط قوی تری با هم دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه