واریزی جدید | واریزی دولت | یارانه

فوری/واریزی جدید دولت به مناسبت عید فطر | واریزی جدید 1 میلیونی دولت برای این دهک ها

​«سیدصولت مرتضوی» روز سه‌شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم از سراسر ایران شد.

فوری/واریزی جدید دولت به مناسبت عید فطر | واریزی جدید 1 میلیونی دولت برای این دهک ها
کدخبر : 16111
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 واریزی جدید دولت اینبار مابه‌التفاوت هشت ماهه کمک هزینه بهزیستی است..طبق اخبار منتشر شده واریزی جدید  به میزان ماهیانه ۵۰ درصد نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داشته است. واریزی جدید این ماه با حقوق پرداخت می شود.مقدار واریزی جدید هنوز مشخص نشده است.در ادامه به آخرین خبر از واریزی جدید می پردازیم.

​«سیدصولت مرتضوی» روز سه‌شنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم از سراسر ایران شد.

تماس اول به شهروندی با معلولیت چشمی شدید اختصاص داشت که پرداخت نشدن حقوق و عیدی معلولان گلایه‌مند بود؛ وزیر تعاون در پاسخ به او گفت: حمایت دولت از معلولان در حد مستمری و کمک هزینه است و براساس قانون در صورت تحقق منابع دولت در این زمینه هزینه می‌کند.

وی افزود: دولت سال قبل همین مستمری را دوبار در سال، یکبار به صورت ۲۰ درصد و یکبار به صورت ۳۰ درصد افزایش داد و موضوع عیدی هم در صورت تحقق منابع حتما تقدیم جامعه معلولان خواهد شد.

انتقاد از بیمه تکمیلی بازنشستگان جهادکشاورزی، موضوع تماس‌ دوم بود که مرتضوی با تأکید بر اینکه بیمه تکمیلی مورد اشاره که انتقادات زیادی هم به آن وارد است تغییر خواهد کرد، گفت: در تلاش هستیم متناسب با توان کشور مشکلات جامعه بازنشستگان را تامین کنیم.

تماس سوم هم مرتبط با بیمه بود و کارخانه‌داری از مشکلاتی که در مسیر کارآفرینی به وجود آمده بود، با وزیر سخن گفت. مرتضوی در پاسخ به این شهروند ضمن تأکید بر پیگیری مشکلات کارخانه وی، گفت: اگر حقی از فردی به هر دلیلی و هر زمانی تضییع شده، باید جبران شود و تعطیلی کارخانه‌ها در سیاست‌های دولت اصلا جای ندارد و باید مطالبات به نحو دیگری از کارخانه‌ها اخذ شود.

تماس چهارم از کارگران کارخانه هپکو بود و به گفته خودش قصه پر غصه‌ای هست. وزیر تعاون، کار و راه اجتماعی در پاسخ به این شهروند با اشاره به اینکه به طور کامل و جامع در جریان پرونده هپکو هستیم، گفت: دستورات ویژه‌ای درباره هپکو صادر شده است و امیدواریم این تصمیم‌های جدی به نتیجه منجر شود.

تماس پنجم از تبریز و درباره یکی از صندوق‌های بازنشستگی بود که نیازمند اصلاح قانونی برای حل مشکل این صندوق داشت. وزیر در پاسخ به وی گفت: حرف‌های همکاران را به خوبی گوش کردم و تغییر و تحول در صندوق برای حمایت از کارگران بوده است.

مرتضوی یادآور شد: صرف اصلاح مصوبه از سوی هیات وزیران نتیجه‌بخش نخواهد بود و ممکن است منع قانونی وجود داشته باشد؛ برای این اصلاح باید یا به هیات تطبیق مجلس یا دیوان عدالت اداری مراجعه شود اما دولت هم نهایت تلاش خود را می‌کند.

تماس ششم به رباط کریم و درباره تعاونی‌های مسکن و مشکلاتی که هیأت مدیره‌ و اساسنامه این تعاونی‌ها دارند، اختصاص داشت که وزیر تعاون دستور بررسی موضوع را داد.

در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. رئیس‌جمهور هم در همین راستا، ۳۰ بهمن ماه سال گذشته در مرکز ارتباطات مردمی حاضر و شخصا پاسخگویی تعدادی از تماس‌های مردم شد. این روال از سال گذشته آغاز شده و مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری تاکنون میزبان نشست پاسخگویی مستقیم ۲۳ نفر از اعضای کابینه به تماس‌های مردمی بوده است.

واریزی جدید

«سیدحمید سجادی» روز یکشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری پاسخگوی پرسش‌ها، خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم در تماس‌های تلفنی شد.

در این نشست وزیر ورزش به موضوعات و درخواست‌هایی در حوزه ورزش‌های همگانی، احداث سالن‌های ورزشی در برخی شهرها و ساماندهی اعتبارات ورزش‌ در استان پاسخ داد.

سجادی در پاسخ به درخواست یکی از شهروندان درباره ایجاد انگیزه و بهبود شرایط ورزشکاران توضیح داد: هدیه نوروزی رئیس جمهور بیمه جدید ورزشکاران است.

وی افزود: این بیمه شامل پیشکسوتان و بازنشستگان، ورزشکاران تیم ملی، دست‌اندرکاران حوزه ورزش می‌توانند از این بیمه استفاده کنند.

سجادی گفت: بیمه جدید هم عمر و هم حوادث را شامل می‌شود و اگر ورزشکاری حداقل اگر ۱۰ سال پرداخت بیمه داشته باشد، می‌تواند از حقوق و مزایای آن برخوردار شود. این بیمه را صندوق حمایت از قهرمانان آن طراحی کرده و عیدانه دولت و رئیس‌جمهور به ورزشکاران است.

وزیر ورزش در پاسخ به درخواست یکی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای حفظ این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: براساس قانون شرکتی که در حال واگذاری است دیگر نمی‌تواند کمک دولت را داشته باشد اما راه‌های دیگری را بررسی کردیم و امیدواریم جواب دهد.

وی با بیان اینکه دولت و وزارت ورزش، دلسوز علاقمندان باشگاه‌های فوتبال است، تاکید کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا نگه داریم.

سجادی افزود: برای همه تیم‌ها همه تلاش خود را انجام می‌دهیم و در حوزه استقلال هم به پشتوانه دولت اقدامات خوبی انجام شده است.

وزیر ورزش این نکته را هم گفت که فرصت رایزنی تا ۲۱ اردیبهشت وجود دارد اما تا سی‌ام فروردین باید طلب استراماچونی را پرداخت کنیم؛ بعد موضوع پادوانی و باشگاه الاهلی و کارهای اداری را انجام دهیم تا مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شود و هر دو باشگاه (استقلال و پرسپولیس) را در آسیا نگه داریم.

 در راستای رویکرد مردمی دولت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی مبنی بر ارتباط بی‌واسطه مسئولان با مردم و ابلاغ معاون اول رئیس‌جمهور، وزرا، معاونان و اعضای کابینه موظف شدند در روزهای مشخصی از هفته پاسخگوی تماس‌های تلفنی مردم باشند. رئیس‌جمهور هم در همین راستا، ۳۰ بهمن ماه سال گذشته در مرکز ارتباطات مردمی حاضر و شخصا پاسخگویی تعدادی از تماس‌های مردم بود. این روال از سال گذشته آغاز شده و مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری تاکنون میزبان نشست پاسخگویی 23 نفر از اعضای کابینه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه