معرفی 7 مدل پودر دکلره ایرانی از بین برندهای برتv

برای تغییر رنگ مو، در اولین گام باید از دکلره استفاده نمود، این عمل باعث بی رنگ شدن مو می شود.

معرفی 7 مدل پودر دکلره ایرانی از بین برندهای برتv
کدخبر : 16099
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

برای تغییر رنگ مو، در اولین گام باید از دکلره استفاده نمود، این عمل باعث بی رنگ شدن مو می شود. یعنی زمانی که شما بخواهید رنگ مو مشکی خود را به بلوند تغییر دهید به دکلره نیاز پیدا می کنید. در واقع دکلره کردن مو بسیار مسئله حساسی است و نیاز به مهارت خاصی دارد به همین دلیل برای انتخاب و خرید پودر دکلره مناسب، باید دقت زیادی داشته باشید تا زمان بی رنگ کردن مو، آسیبی به موهای خود نزنید. 

در این مقاله سعی می کنیم چند پودر دکلره ایرانی با کیفیت، در برند های مختلف را به شما معرفی کنیم. تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

پودر دکلره

پودر دکلره یک ماده شیمیایی است که از مواد پر اکسید ساخته شده و در ترکیب، با اکسیدان باعث از بین رفتن رنگدانه های مو می شود. در واقع پودر دکلره می تواند در زمان کوتاهی، موها را چند درجه روشن تر کند.

دکلره در دو دسته پودری و کرم وجود دارد که معمولا نوع پودری آن کاربردی تر است و قوی تر عمل می کند که از همین رو پودر دکلره بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع پودر دکلره:

  1. پودر دکلره سفید

ضعیف ترین پودر دکلره است که برای موهای ضعیف و حساس مورد استفاده قرار می گیرد.

  1. پودر دکلره آبی

این پودر به نسب پودر سفید قوی تر عمل می کند و برای افرادی که موهای سالم تری دارند مناسب می باشد.

پودر دکلره خوب چه خصوصیاتی دارد؟

  • بدون گاز باشد.
  • حاوی گرد و غبار نباشد.
  • پس از ترکیب با اکسیدان نباید کف کند.
  • باعث خشکی و شکنندگی مو نشود.

2

معرفی بهترین پودر دکلره ایرانی

پودر دکلره دوماسی، مارال، آلبورا، دوشس، مدیا، گلباران، آوایی، به ترتیب با کیفیت ترین برندهای حال حاضر می باشند.

پودر دکلره دوماسی:

دوماسی یکی از برندهای معروف و معتبری می باشد که بهترین پودرهای دکلره را تولید می کند، این پودر حاوی عصاره جلبک دریایی است که از خشک شدن مو جلوگیری می‌کند و بدون کمترین آسیبی موی شما را به روشن ترین درجه دلخواه می‌رساند.

پودر دکلره مارال:

پودر دکلره مارال با فرمولاسیون خاص و ویژه ای که دارد  برای انواع موها از جمله موهای ضعیف و شکننده بسیار مناسب می‌باشد. علاوه بر این، پودر دکلره مارال ضد حساسیت بوده و هیچگونه سوزش، خارش و آسیبی به مو وارد نمی کند، و به عنوان یک آبرسان، باعث بازسازی موهای آسیب دیده می شود.

پودر دکلره آلبورا:

پودر دکلره آلبورا یکی از بهترین و مرغوب ترین پودر های موجود در بازار است و تمامی ویژگی های یک پودر دکلره ایده آل را دارد و به دلیل کیفیت بالا نیز، مورد استقبال سالن داران حرفه ای قرار گرفته است. این پودر قدرت روشن کنندگی بالایی دارد و موجب درخشان شدن موها می گردد.

پودر دکلره دوشس:

دوشس، یکی از برندهای معتبر و بسیار پر طرفدار در زمینه تولید پودر دکلره می باشد. از ویژگی های مهم پودر دکلره دوشس، این است که فاقد گرد و غبار بوده و قدرت روشن کنندگی بسیار بالایی نیز دارد. همچنین این محصول به هیچ عنوان ضرر و زیانی به موها نمی رساند.

پودر دکلره مدیا:

در بین برندهای پودر دکلره ایی که در ایران تولید می شود، مدیا یکی از لوکس ترین پودرها را تولید می کند و پر واضح است که درخشندگی فراوانی را برای موها به ارمغان می آورد و این بدان معنا است که موها را به بهترین شکل ممکن بی رنگ می کند.

پودر دکلره گلباران:

برند گلباران به دلیل کیفیت بسیار بالا، و قیمت بسیار مناسب توانسته طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. این برند، پودر دکلره های متنوعی را تولید کرده، از جمله: (پودر دکلره آبی، پودر دکلره آیس (یخ)، پودر دکلره سفید ) که هر کدام از این پودرهای دکلره، کاربردی متفاوت دارد.

پودر دکلره آوایی:

پودر دکلره آوایی یک پودر بسیار با کیفیت و فاقد غبار بوده و چنانچه این پودر از فاصله 30 سانتی متری داخل ظرف ریخته شود، غباری بلند نمی شود و بعد از ترکیب با اکسیدان کف نمی کند. همچنین این پودر دکلره از خشکی و وز شدن موها جلوگیری نموده و به همین دلیل مورد توجه اکثر سالن داران قرار گرفته است.

خرید پودر دکلره ایرانی

 پودر دکلره مناسب را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه یک پودر دکلره مناسب و با کیفیت می توانید به فروشگاه اینترنتی سالن سیتی مراجعه کنید این فروشگاه، یکی از بهترین تامین کننده های محصولات آرایشی و بهداشتی مو است، که تمامی محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب به مصرف کنندگان خود ارائه می دهد.

3

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات به سایت سالن سیتی (https://saloncity.ir) مراجعه کنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه