فال | فال امروز | فال روز

فال امروز 28 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 28 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 16067
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال امروز یا فال روزانه، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود.مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد خودتان بخوانید.در ادامه با فال امروز همراه ما باشید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۸ فروردین:

فال روز تولد: امسال زمان خیلی خوبی برای گرفتن تصمیم های مهم زندگیتان خواهد بود. شما می توانید با توانایی بسیار بالایی دانش و اطلاعاتی که برای این تصمیم گیری ها لازم دارید را جمع آوری کنید و با افراد جدیدی آشنا شوید که در این رابطه کمک های قابل توجهی به شما خواهند کرد و تبدیل به دوستانی صمیمی برای شما خواهند شد. شما برای رسیدن به اهدافتان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهید بود و همین به شما کمک خواهد کرد که پیشرفت قابل توجهی در زندگی شخصی و حرفه ایتان داشته باشید. آنهایی که در زمینه تجارت فعال هستند امسال وارد عرصه های جدید و سودآورتری خواهند شد. سرمایه گذاری در بورس منافع مادی بسیاری برای شما خواهد داشت. برای این که بتوانید در برابر فشارهای کاری زیادی که باید تحمل کنید مقاوت نمایید بهتر است با یوگا و مدیتیشن به آرامش روح و روان خود کمک کنید. در نیمه دوم سال پیشرفت و موفقیت فرزندانتان مایه خوشحالی شما خواهد شد. برای مجردها حداقل تا نیمه دوم سال رابطه عاطفی جدی و پایداری پیش بینی نمی شود.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز کمی بی حال و حوصله شده اید. شاید حتی از لحاظ جسمی هم زیاد سرحال نباشید و کمی احساس گلودرد و سرماخوردگی داشته باشید. اگر فکر می کنید اوضاع بدتر از آن است که با درمان های خانگی بتوانید آن را حل کنید حتما سری به دکتر بزنید تا زودتر حالتان خوب شود، در غیر این صورت این وضعیت باعث خواهد شد که نتوانید کارهایتان را به صورت رضایت بخشی انجام دهید. اگر زود برای درمان اقدام کنید و به اندازه کافی استراحت داشته باشید به احتمال زیاد تا بعدازظهر حالتان خیلی بهتر خواهد بود. این هفته مراقب باشید با دوستی که به شما نیاز دارد بد رفتاری نکنید اگر نمیتوانید کاری برایش انجام دهید با رفتار تند تان باری به دوشش اضافه نکنید. برای خودتان اهداف مشخص و بلند مدت تعیین کرده و بنویسید شان تا این همه انرژی تان را برای انجام کارهای بیهوده هدر ندهید به تازگی با شخصی آشنا شده و یا می شوید که شما را وارد یک ماجرای احساسی میکند.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز به خاطر دوری و ارتباط نداشتن با دوست نزدیک و یا عشقتان احساس تنهایی و عدم امنیت می کنید و دارید با خودتان فکر می کنید که شاید شما را فراموش کرده باشد و یا دیگر برایش اهمیت نداشته باشید. کمی وقت بگذارید و سعی کنید با این شخص تماس بگیرید، به احتمال خیلی زیاد در خواهید یافت که تمام فکرهایتان بیهوده بوده اند و هیچ عمدی در کار نبوده است و او در موقعیتی قرار گرفته که نمی توانسته با شما تماس بگیرد. اگر برایتان امکان دارد امشب با هم شام بخورید و چند ساعتی با هم صحبت کنید. یک اشتباه را چند بار مرتکب شدن، فقط عمرتان را تباه مى کند. به راهى که مى دانید غلط است وارد نشوید. اجازه ندهید شخصى تحریک یا اغفالتان کند تا از زیر زبانتان حرف بکشد. به سر و وضع خود بیشتر توجه و براى خودتان خرج کنید. قبل از قضاوت شخصى، خودتان را جاى او قرار دهید؛ اگر باز هم به نظرتان مقصر است، او را دعوت به گفتگو ، و گله و دلخورى خود را مطرح کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز انجام کارهای خانه و محل کار و مدیریت همه این کارها کمی سخت به نظر می رسد. مسائل کاری آنقدر ذهنتان را به خود مشغول کرده اند که شاید حتی وقتی به خانه می روید هم نتوانید آنها را فراموش کنید و تعادل زندگی شخصیتان را بهم بزنند و همین موضوع ممکن است باعث تنش های درونی در شما شود. عاقلانه ترین راه در چنین شرایطی این است که کارهایتان را اولویت بندی کرده و یک برنامه دقیق برای خودتان مشخص کنید تا بتوانید بدون نگرانی در مورد این که کاری از یادتان برود با خیال راحت وقتتان را با خانواده تان بگذرانید. مدتیست که شما به این نتیجه رسیده اید که جاه طلبی ها و بلند پروازی های دیگران شما رو خسته میکند و ارزش و اهمیت خود را برایتان از دست داده . این روز ها الویت شما در زندگی رسیدن به آرامش و تعادل بیشتر در زندگیتان است .زمان آن فرا رسیده است که تصمیمات مهم و اساسی در این رابطه بگیرید بدون اینکه خواسته باشید با بی تفاوتی هایتان یکی از دوستان خود را رنجانیده اید ، سراغی از او بگیرید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز اگر مجبور شدید با وضعیتی که برایتان خوشایند نیست روبرو شوید سعی کنید اجازه ندهید حال روحیتان را به هم بریزد. شاید تماس و پیامی دریافت کنید که خبرهای خیلی خوبی برایتان به همراه نخواهد داشت و شخصی که به شما قول همکاری داده بوده خبر بدهد که قادر به انجام کاری که وعده داده بوده نیست یا دوستی که با شما قرار داشته خبر بدهد که نمی تواند به دیدارتان بیاید.این اتفاق ها برای همه پیش می آیند زیاد خودتان را ناراحت نکنید، حتما گزینه بهتری برای جایگزین کردن پیدا خواهید کرد. درگیری ها و خستگی مفرط این روزها شما را به جایی رسانده که دلتان می خواهد تمام قول هایی که به دیگران داده بودید را فراموش کرده و تمام روز در خانه و پشت درهای بسته بمانید بهتر است کمی دیگر هم تحمل کنید. چرا که اگر به وعده هایی که داده بودید عمل نکنید مجبور خواهید شد بهای سنگینی برای آنها بپردازید و به شدت پشیمان خواهید شد. از دست دادن کسی یا چیزی شما را می ترساند.

فال فردا متولدین مرداد

امروز شما نگران وضعیت اقتصادیتان هستید و احساس می کنید میزان پولی که در جیبتان و حسابتان دارید به اندازه ای که لازم دارید نیست. از طرفی هم پولی که قرار بوده امروز به حسابتان واریز شود با تأخیرهایی روبرو خواهد شد و همین باعث نگرانی بیشتر شما خواهد شد. در واقع وضعیت شما آنقدرها هم که خودتان احساس می کنید بد نیست و مشکل از شما است که اگر بیشتر از حد نیازتان پول در حسابتان پس انداز نکرده باشید بلافاصله احساس خطر می کنید. حالا هم با حذف هزینه های غیر ضروری می توانید آسوده باشید. به جایی دعوت شده اید و بین میل به حضور در اجتماع و ترس رویایی با شخصی مردد و دودل هستید . کسی که باید نگران این رویارویی باشد شما نیستید . در مورد پیشنهادی که به شما خواهد شد بهتر است از بالا به آن نگاه کنید و رفتاری منطقی داشته باشید . حالا که فرصت دارید کارهای نیمه کاره را پیش از آنکه کلافه تان کند تمام کنید . برای استراحت و وقت گذراندن با دوستانتان وقتی خواهید داشت.

فال امروز متولدین شهریور

امروز اتفاقی غیر منتظره ممکن است باعث شود بین شما و شخصی که دوست دارید به طور موقت فاصله ایجاد شود. ذهن شما به شدت درگیر اتفاقی که بین شما پیش آمده و نقشی که طرف مقابلتان در پیش آمدن آن داشته است خواهد بود. شاید حتی نسبت به او دچار شک و تردیدهایی شوید. در این صورت بهتر است که با او در این رابطه صحبت کرده و هر گونه تردید را از میان بردارید. اجازه دادن به پرورش چنین افکاری در ذهنتان، حتی کوتاه مدت برای رابطه عاطفی شما چالش هایی جدی ایجاد خواهد کرد. پس همین حالا این مشکل را از بین ببرید. اجازه ندهید انرژی منفی شخصی در اطرافتان روی ذهن شما اثر بگذارد.پیشرفت کاری که آغاز کرده اید به آن سرعتی که شما انتظارش را داشته اید نیست اما شک نکنید که پشتکار و اراده شما بلاخره نتیجه خواهد داد.مجبور خواهید شد در مورد رابطه عاطفی خود تصمیم گیری مهمی کنید.این کار برایتان چندان راحت نخواهد بود اما شما به این نتیجه رسیده اید که در این رابطه جای چیزی خالیست.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید ممکن است نشانه های سرماخوردگی خفیف و یا گلو درد داشته باشید. این وضعیت می تواند توانایی شما در انجام کارها و مسئولیت هایتان را تحت تأثیر قرار دهد و به احتمال زیاد نخواهید توانست در محل کارتان چندان فعال باشید. چه خوشتان بیاید و چه خوشتان نیاید باید هرچه سریعتر داروهای لازم را مصرف کرده و استراحت کافی داشته باشید تا وضع سلامتیتان به حالت عادی بازگردد، حتی اگر لازم دانستید به مطب دکتر هم سری بزنید. ریشه اصلى مشکل پیش آمده براى شما در احساس عدم استقلال و آزادى عمل شماست، قبل از هر کارى بهتر است سعى کنید به ریشه این مشکل خود پى ببرید. در رابطه با تصمیمى که باید بگیرید یا امضاء یا قراردادى که باید انجام بدهید ، اگر بخواهید بیش از این وسواس بخرج بدهید تا بخودتان بیایید فرصت و زمان را از دست داده اید. کمى دست بجنبانید، زندگى براى هیچ کس صبر نمى کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز سعی کنید هرطور که شده ساعات خوبی را با شخصی که دوست دارید بگذرانید و از صبح زود برای این کار برنامه ریزی کنید. او حتی اگر چیزی به رویتان نمی آورد هم احساس می کند که شما به دوستانتان بیشتر از او اهمیت می دهید و به اندازه کافی با هم وقت نمی گذرانید. شاید امروز به جایی دعوت شده باشید که او دعوت نیست، اما باور کنید به نفعتان است که این دعوت را نادیده گرفته و عشقتان را در اولویت قرار دهید. با این کار علاوه بر این که به او نشان داده اید چقدر برایتان اهمیت دارد قطعا به خودتان هم خوش خواهد گذشت. در رابطه با زندگی عاطفی تان از شما خواسته شده که قولی داده و یا مسئولیتی را بپذیرید،در حالی که شمااز آن فراری هستید،این بار راهی برای فرار از این چالش وجود نخواهد داشت، این روزها مجبور خواهید بود در جلسات متعدد کاری شرکت کنید و خودتان را نشان بدهیدتا ثابت کنید برای مقامی که به شما پیشنهاد شده و یا خواهد شد بهترین انتخاب هستید ،بهتر است راهی پیدا کنید تا مسائل را با هم قاطی نکنید.

فال روزانه متولدین آذر

شاید دلتان بخواهد امروز را به خودتان استراحت بدهید و کار و زندگیتان را تعطیل کنید تا به کارها و پروژه های ناتمام شخصیتان برسید. راستش را بخواهید با توجه به حجم کاری که در انتظارتان است، انجام چنین کاری برایتان میسر نخواهد بود و حتی اگر به محل کارتان نروید هم فکر وظایف و مسئولیت هایی که رها کرده اید شما را راحت نخواهد گذاشت و نخواهید توانست از آنچه انجام می دهید لذت ببرید. ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﮐﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﯾﺪ ﻫﺰﺍﺭ ﻭ ﯾﮏ ﺍﯾﺪﻩ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﺒﺮﯾﺪ ﺩﺭ ﺳﺮ ﺧﻮﺍﻫﯿﺪ ﺩﺍﺷﺖ . ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺳﺖ ﯾﮑﯽ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻭ ﻋﻤﻠﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﻣﯽ ﺁﯾﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﺪ ﺟﺰ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﻫﯿﭻ ﺩﺭ ﺩﺳﺘﺘﺎﻥ ﻧﯿﺴﺖ . ﺣﻮﺍﺳﺘﺎﻥ ﺑﻪ ﺷﺨﺺ ﻋﺰﯾﺰﯼ ﺩﺭ ﺍﻃﺮﺍﻓﺘﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ ﮔﺮﭼﻪ ﺍﻋﺘﺮﺍﺿﯽ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺑﯽ ﺗﻮﺟﻬﯽ ﻫﺎﯼ ﺍﯾﻦ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﺷﻤﺎ ﺑﻪ ﺷﺪﺕ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺗﺶ ﺭﺍ ﺟﺮﯾﺤﻪ ﺩﺍﺭ ﮐﺮﺩﻩ.

فال روز متولدین دی

امروز شما غرق در خاطرات خود خواهید بود و همین موضوع شما را به یاد دوستان و اقوامی انداخته است که دور از شما زندگی می کنند و دلتان برای آنها تنگ شده است. فکر کردن به خاطرات گذشته باعث خواهد شد علاوه بر حس نوستالژیک خوشایندی که دارید با به یاد آوردن اشخاص و چیزهایی که از دست داده اید و ناکامی هایتان در به دست آوردن آنچه می خواسته اید، ته دلتان کمی غصه بخورید و احساس افسردگی کنید. برای غلبه به این احساس خود با آنهایی که دل تنگشان هستید تماس بگیرید تا حالتان بهتر شود. کاری نکنید که نتوانید جبرانش کنید. وقت آن رسیده که به خود تلنگری بزنید دنیا حول محور شما نمیچرخد. با خودخواهی دوستان خود را از اطراف خود پراکنده نکنید. بهتر است برای رفع مشکل پیش آمده هرچه زودتر راه حلی پیدا کنید و یادتان باشد در انتخاب روشتان آسان ترین راه حل برای خودتان را انتخاب نکنید ،چون جواب نمیدهد.

فال متولدین بهمن

امروز مسائل مادی ممکن است برای شما با مشکلاتی همراه باشند. پولی که قرار بوده امروز به دستتان برسد با تأخیری غیر منتظره مواجه خواهد شد، یا شاید در صورت حساب های بانکیتان به مشکل بربخورید. در هر صورت این مشکل هر چه که باشد، پی بردن به دلیل آن هر چند کمی دشوار اما امکان پذیر خواهد بود. اگر جایی از این موضوع برایتان قابل درک نیست با اشخاص دیگری که با آن مرتبط هستند صحبت کنید تا بتوانید درک بهتری از این موقعیت پیدا کنید. جواب نامه یا پیغامی را هرچه زود تر بدهید. با مسدود نمودن مطلب برای خودتان زمان نمیخرید حرف زدن با دوستان قدیمی تان با خواسته ها اهدافتان بشما کمک زیادی میکند. در واقع افکار و احساسات خود را بزبان بیاورید خود تان هم درک روشن تری پیدا خواهید نمود.و برای انچه مدت هاست برای بدست آوردنش فکر شمارا مشغول کرده بدرستی برنامه ریزی کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما نیاز به تأیید شدن دارید. مشکلاتی که با دوستان و یا عشقتان دارید باعث شده اند فکر کنید کسی دوستتان ندارد و دچار احساس عدم امنیت شوید. به احتمال خیلی زیاد اوضاع آنقدری که در نظر شما جدی است به نظر دیگران اینطور نیست. شاید سوء تفاهمی برایتان پیش آمده باشد؛ بهتر است کمی وقت گذاشته و با شخصی که این احساس را در شما ایجاد کرده است صحبت کنید تا خیالتان راحت شود. اگر دیدید که اشتباه کرده اید بهتر است از طرف مقابلتان عذر خواهی کنید. بهتر است با طرف مقابل تان صادق باشین. بی میلی در رفتار تان روی رابطه عاطفی تان تاثیر منفی خواهد گذاشت. مراقب رفتار و گفتار خود باشید. احساس میکنید یک انرژی باز دارنده جلوی تان را گرفته و نمیگذارد احساس رضایت کافی از رابطه تان داشته باشید. این احساس شما میتواند بخاطره ترس از شدت احساسات طرفین مقابل تان باشد. یادتان باشد همه شکل هم نیستن.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه