فال امروز | فال روزانه | فال روز

فال امروز 24 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 24 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 15962
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال امروز یا فال روزانه، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود.مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد خودتان بخوانید.در ادامه با فال امروز همراه ما باشید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۴ فروردین:

فال روز تولد:  امسال دوره خیلی خوبی در زندگی شما آغاز خواهد شد که نوید بخش فرصت ها و موفقیت های بسیار برای شما خواهد بود. اگر در زمینه سرمایه گذاری در بورس سررشته ای دارید حتما این کار را انجام دهید زیرا منافع بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. اگر در زمینه هنر و کارهای خلاقانه فعالیت دارید هم امسال برای شما از لحاظ حرفه ای سال خوبی خواهد بود و دیده خواهید شد و در کنار درآمد زیادی که از این راه به دست خواهید آورد، فرصت های کاری خوبی نیز برایتان فراهم خواهند شد. کمک و حمایت های یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان نیز کمک قابل توجهی به پیشرفت حرفه ای شما خواهد کرد. امسال همچنین زمان خیلی خوبی برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات خواهد بود. آنهایی که متاهل و بچه دار هستند می توانند در نیمه دوم سال منتظر خبرها و اتفاقات خوبی در رابطه با بچه هایشان باشند. احتمال این که به یک سفر طولانی زیارتی و یا تفریحی خیلی زیاد است. مجردها در ماه های مرداد و آبان فرصت های خوبی برای یافتن شریک راهشان پیدا خواهند کرد.

فال روزانه متولدین فروردین

اگر فروشنده هستید امروز خودتان را برای فروشی بالا و دریافت سفارشات مختلف آماده کنید. قدرت شما در قانع کردن دیگران به صورت فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است و هیچ کس نمی تواند در برابر حرف هایتان مقاومت کرده و به شما جواب نه بگوید. تمام نشانه ها حاکی از این هستند که شما در انجام هر کاری که به عهده بگیرید موفق خواهید بود. از این موقعیت که خیلی هم زود به زود برایتان پیش نمی آید حداکثر استفاده را ببرید. هرچه زود تر نیت تان را عملی کنید زمان کاملا مساعد است یادیتان باشد موفقیت در انجام کار های بزرگ با خطر همراهست به خود مغرور نشوید و به نصحیت شخصی نزدیک گوش دهید در غیر این صورت ضرر می کنید و احترام تان را نزد دیگران از دست می دهید از اشخاص عصبی درد سر ساز دوری کنید و محیط خانواده ای تان آرام نگهدارید .

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز روزی فوق العاده برای وقت گذراندن با خانواده و عزیزانتان است و خودتان هم علاقه زیادی به این کار احساس می کنید. خوشبختانه امروز کار خیلی زیادی برای انجام دادن ندارید؛ سعی کنید کارهای روزمره تان را هر چه سریعتر به انجام برسانید و برای بعدازظهر یک برنامه تفریحی بچینید که بتوانید در کنار خانواده خوش باشید. شاید بتوانید شامتان را به یکی از پارک های نزدیک خانه تان برده و از هوای فوق العاده شب های بهار لذت ببرید و یا با هم به سینما رفته و یک فیلم کمدی تماشا کنید. دلشوره ها و نگرانی هایتان تمام میشود. از گرفتاری و ناراحتی نجات خواهید یافت و اوضاع خانواده تان خوب خواهد شد. تغییر مکانی باید صورت بگیرد. همسرتان شما را دوست دارد و گاهی شما کم لطفی میکنید. آنچه که باید اتفاق بیفتد اتفاق خواهد افتاد. کمی هم به دیگران حق بدهید. اگر در مسیر علم و دانش قدم گذاشته اید زمان آن فرا رسیده که هدف های عالی تری برای خودتان دنبال کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز مسائل معنوی برای شما از اهمیت زیادی برخوردار هستند و ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. موضوع مذهب و مسائل دینی مطرح نیست و بیشتر به فکر موضوعاتی مثل انسانیت و کمک به افراد نیازمندی هستید که در زندگی به اندازه شما خوش شانس نیستند. اگر خیلی دوست دارید کمکی به این افراد بکنید می توانید در اینترنت کمی جستجو کنید و مراکز و موسساتی که به گونه ای به این افراد کمک رسانی می کنند را پیدا کنید و با آنها تماس گرفته و ببینید چه کاری از دستتان برمی آید. نیتی در دل دارید که بسیار دوست دارید به آن برسید، بدانید رسیدن به آن با رنج و زحمت فراوان همراه است، برای اجرای آن باید دست از تردید بردارید. اگر نمی توانید از این نیت منصرف شوید به زودی ملاقاتی خواهید داشت که برایتان سودمند است و تغییراتی زیادی در زندگی تان ایجاد می کند. اگر دلسرد نشوید و دوباره شروع کنید مطمئن باشید موفقیت را در آغوش خواهید گرفت.

فال روزانه متولدین تیر

امروز فکرتان درگیر مسائل سیاسی و اجتماعی است و نگران آینده بشریت و نزاع بر سر ثروت و قدرت هستید که تمام دنیا را به جان هم انداخته است. این موضوع شما را در رابطه با آینده خودتان و فرزندانتان دچار ترس ها و نگرانی هایی کرده است. بد نیست در مورد این موضوع در جمع دوستانتان و یا سایر افرادی که اطلاعات اجتماعی و سیاسی قابل قبولی دارند مطرح کنید، این کار می تواند به شما کمک کند اطلاعاتی را به دست بیاورید و یا توجهتان را به نکاتی جلب کند که خیالتان را یک کم هم که شده راحت تر خواهند کرد. به مسافرتی خواهید رفت که در روحیۀ شما بسیار تأثیر می گذارد. در انتظار کسی یا چیزی به سر می برید یا فکر می کنید تنها راه سعادت و خوشبختی شما در رسیدن به این نیت است. اوضاع به زودی تغییر خواهد کرد و پرندۀ خوشبختی بر بام منزلتان خواهد نشست. قولی را که به خودتان داده اید فراموش نکنید و اجازه ندهید اشتباهات دوباره تکرار شوند؛ هیچ چیز قابل پیشبینی نیست.

فال فردا متولدین مرداد

یک چیزی در روابط اجتماعی و وضعیت حرفه ای شما در حال تغییر است؛ تغییری غیر منتظره در وضعیتتان که می تواند مثبت یا منفی باشد و شما را متعجب خواهد کرد. اگر این تغییر منفی باشد هم در نهایت به نفعتان خواهد بود، زیرا کائنات دارد سعی می کند از این راه به شما نشان دهد که به چه جنبه هایی از زندگی خود باید توجه بیشتری داشته باشید و برای پیشرفت و بهبود آنها تلاش کنید. شاید هم به صورت کاملا ناگهانی در موقعیت مدیریت و یا رهبری یک گروه قرار بگیرید و در کمال تعجب به توانایی های مدیریتی خود پی ببرید. استعداد های خودتان کم نیستند بهتر است روی آنها سرمایه گذاری کنید. برای گرفتن وامی باید اقدامات اولیه را انجام دهید، با آمدن این پول شکل زندگی تان عوض می شود. در مورد نیتی که در ذهن دارید نمی توانید یک شبه ره صد ساله را طی کنید، مراقب باشد عجله کارهایتان را خراب می کند. در عشق ورزیدن همگام و همراه باشید نه کند تر پیش بروید نه تند تر.

فال امروز متولدین شهریور

امروز شما سوال های خیلی مهمی را از خودتان خواهید پرسید. انرژی کیهانی شما را به سوی یک سفر خودشناسی به دنیای درونتان راهنمایی می کند و مقاومت در برابر این موضوع حال و هوای چندان خوبی را برای شما به همراه نخواهد داشت. شاید بتوانید با کمی تمرکز و مدیتیشن به استفاده بیشتر از این حالت ذهنی خود کمک کنید. سعی کنید با دقت تمام به صداهای درونتان گوش کنید تا جواب این سوالهایی که فکرتان را به خود مشغول کرده اند پیدا کنید. به نصیحت بزرگتری گوش کنید و از شنیدن حرف حق شانه خالی نکنید. افکار اضافی را از سرتان دور کنید و کاری به کار دیگران نداشته باشید. با کسی که دوستش دارید بی پرده صحبت کنید او شما را دوست دارد ولی برایش مشکل است که آن را ابراز کند. در انتخابی دچار مشکل هستید باید از موضوع کمی فاصله بگیرید تا بتوانید مسأله را از دید دیگری هم نگاه کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

اگر احساس می کنید اطرافیانتان قدر زحمات و کارهایتان را نمی دانند سعی کنید برای آنها کاری انجام ندهید و یا کمی از آنها فاصله بگیرید. گدایی کردن توجه دیگران کار جالب نیست، یادآوری کردن کارهایی که انجام داده اید هم همینطور! پس کمی دست نگه دارید تا نبود زحمات و کارهایتان احساس شود و قدرتان را بدانند. اگر هم دیدید چنین اتفاقی نیفتاد به طور کلی دست از این خوش خدمتی ها بردارید و وقت و انرژیتان را صرف کسانی کنید که قدر آن را بدانند. از قضاوت کردن شخصی بگذرید، اگر امروز او را قضاوت کنید فردا شما را قضاوت خواهند کرد، موفقیت در چند قدمی شماست به زودی به نیتی که در ذهن دارید می رسید و همین مساله موجب حسادت شخصی در اطراف تان میشود تردید و دو دلی برای گرفتن تصمیم کاری را کنار گذاشته و برای آنکه به مقصود برسید همه چیز را به اطرافیان تان نگویید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز شما در کنار دوستانتان در موقعیت دشواری قرار گرفته اید. آنها دارند در مورد یکی از دوستان مشترکتان غیبت می کنند و شما هرچند در این مورد کمی عذاب وجدان دارید، اما دلتان می خواهد با آنها همراه شوید و با حرف هایتان بحث را داغتر کنید. یادتان باشد که داستان هایی که بارها تکرار می شوند بخش واقعی خود را در این تکرار مداوم از دست می دهند و چیزی جز شایعه از آنها باقی نمی ماند. مطمئنا شما از این که این دوستتان را از دست بدهید خوشحال نخواهید شد، پس خودتان را از این جمع کنار بکشید. شخصی خبرچین را از دور و بر خود دور کنید او همان قدر که به شما خبر می رساند اخبار شما را نیز به دیگران می گوید؛ مصلحت ایجاب می کند که بدون این که متوجه بشود این کار را بکنیدد اما گذراست. بی جهت غم روزگار را می خورید دل به کار بدهید، شما موفق خواهید شد. در یک مورد مالی باید تصمیم گیری کنید محتاط باشید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز یکی از دوستان و یا همکارانتان بخاطر عملکرد خیلی خوبی که داشته و کارهایی که انجام داده است مورد تحسین و تشویق قرار خواهد گفت و شما هم از موفقیت دوست خود خوشحال خواهید بود. شاید خود شما هم توانسته باشید همراه با دوستتان هدف بلند مدتی که دنبال می کرده اید را بالاخره به دست آورده باشید، اما کارهایتان به اندازه او دیده نشده اند. با این حال این موضوع باعث ناراحتی شما نخواهد شد و در دلتان از این که کارتان را درست انجام داده اید مطمئن هستید و خنده روی لبتان نیز همین را می گوید. یک خبر غیر منتظره اما بسیار حساس دریافت می کنید؛ خیر است نگران نباشید. از بدخواهان دوری کنید و راز دلتان را با فردی نا آشنا در میان نگذارید. با شخص مهمی ملاقات خواهید کرد و شغل جدیدی به شما پیشنهاد می شود. بهتر است این روزها از فرصت پیش آمده استفاده کنید و برای قدم های بعدی خود را آماده کنید. تا جایی که ممکن است بر روی وظایف و مسؤولیت هایتان متمرکز شوید.

فال روز متولدین دی

شاید به تازگی خبر خیلی هیجان انگیزی در مورد یکی از آشنایانتان شنیده باشید و حالا بی صبرانه منتظر فرصتی هستید تا این داستان را به صورتی هر چه پر آب و تاب تر برای بقیه دوستان تعریف کنید. بهتر است مواظب این نقشه ای که در سر دارید باشید! شخصی که قرار است غیبتش را بکنید به احتمال زیاد از شنیدن حرف هایی که می خواهید در مورد او بزنید خوشحال نخواهد شد. شما بی آن که هیچ دلیلی برای این کار داشته باشید به اعتبار و آبروی او لطمه می زنید و به احتمال زیاد او هم در برابر این کار شما ساکت نخواهد نشست. از فردی سر به هوا که به قول و قرار هایش عمل نمیکند. دوری کنید. ارزش خود را بدانید . پای شما به مسئله ای کشیده شده است , نذر خود را ادا کنید و قرضی که دارید را هر چه زودتر بپردازید که گشایشی در راه است . برای ارزشهای اخلاقی خود احترام قائل باشید. بیش از ظرفیت تان برای کسب منافع مالی تلاش میکنید. کاری نکنید و یا حرفی نزدید که بعدا از انجام و یا گفتنش پشیمان بشوید.

فال متولدین بهمن

امروز بنشینید و سر حوصله منتظر خبرهای خوبی که قرار است به شما داده شوند بنشینید. نامه ای که به دستتان خواهد رسید و یا تماسی که گرفته خواهد شد خبرهای خوشحال کننده ای در رابطه با وضعیت اقتصادیتان برای شما به همراه خواهند داشت. پولی که حداقل فعلا انتظار آن را نداشته اید به دستتان خواهد رسید و شما خیلی سریع شروع به نقشه کشیدن در مورد این که پولتان را چطور خرج کنید خواهید شد. فقط باید مواظب باشید که دور خریدهای بیهوده را خط بکشید و پولتان را صرف چیزهایی که لازم ندارید نکنید. خویشتن دار باشید و با غرور بیشتر وارد عرصه عشق شوید، شما با وفا هستید اما اینقدر صبوری نکنید که نادان به نظر برسید. به زودی مکالمه ای با شخصی خواهید داشت، آن را برای هیچکس تعریف نکنید. شخصی نیاز مالی دارد، اگر موقعیت کمک کردن دارید دریغ نکنید، دستتان پر خواهد شد. خانوادیتان در حال بزرگ شد نست به افراد جدیدی وارد ان خواهند شد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز شما بالاخره پاداش تمام زحمت هایی که این چند وقت اخیر کشیده اید را دریافت خواهید کرد. تفکر سریع و قدرت مشاهده و دقت نظرتان تان دیگران را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز تلاش ها و کارهایتان بالاخره به یک نحوی دیده خواهند شد، پس اگر ناگهان دیدید که در مرکز توجه قرار گرفته اید خجالت نکشید. این اتفاق در نهایت باعث افزایش قابل توجه اعتماد به نفستان خواهد شد و به شما این انگیزه را خواهد بخشید که راه های دیگر را هم برای پیشرفت وضعیت حرفه ای خود در نظر بگیرید. از شما لغزشی سر زده که خود را خجالت زده میبینید بهتر است به جای سرزنش خود برای جبران مافات تلاش کنید با در به اشتباهی که کرده اید فعلا بسازید که سکوت چاره ساز هست دوست حقیقی را از غیر بشناسید از انجام کاری خسته و کلافه شده اید برای مدت کوتاهی به خودتا مرخصی بدهید بعد از نفس تازه کردن دوباره به سر کار برگردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه