فال روزانه | فال واقعی

فال امروز 21 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 21 فروردین ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 15888
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال امروز یا فال روزانه، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود.مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد خودتان بخوانید.در ادامه با فال امروز همراه ما باشید.

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۲۱ فروردین:

فال روز تولد: امسال نباید مسئولیتی بیش از حد توانتان را بپذیرید. از لحاظ مالی، سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید برای شما منافع مالی زیادی را به همراه خواهند داشت، البته به شرط آن که بدانید پس انداز یک عمرتان را کجا دارید می گذارید. آنهایی که قصد ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند می توانند در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود پذیرش بگیرند. از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود و با کمی ورزش و رژیم غذایی مناسب خواهید توانست سطح سلامت خود را در حد مطلوب حفظ کنید. باید مواظب باشید احساسات خود را کنترل کنید، در غیر این صورت هم در زندگی شخصی و هم حرفه ایتان مشکلاتی جدی را تجربه خواهید کرد. اواخر پاییز یک سفر زیارتی به مقصدی دوردست خواهید داشت که به شما کمک خواهد کرد از لحاظ معنوی احساسات بسیار خوبی را تجربه کنید. امسال شما این فرصت را خواهید داشت که نیمه گمشده خود را درست در جایی که اصلا فکرش را هم نمی کنید پیدا کرده و یک رابطه عاطفی هیجان انگیز را شروع کنید.

فال روزانه متولدین فروردین

امروز شما قطعا نیاز ویژه ای به وقت گذراندن با شخصی که دوست دارید خواهید داشت. طی چند هفته گذشته شما به شدت درگیر روابط اجتماعی بوده اید و علاوه بر دیدار با دوستان و آشنایان قدیمی دوستان تازه ای نیز برای خود پیدا کرده اید. حالا دیگر وقت آن رسیده که دورتان را کمی خلوت کنید و در خانه با عشقتان خلوت کنید و در کنار او به آرامش برسید. شاید بتوانید در مورد برنامه هایی که برای آینده تان دارید و تغییرات احتمالی که در وضعیت زندگیتان ایجاد خواهند شد با هم صحبت کنید. ملاقاتی دوستانه برای مدتی شما را سرگرم می کند. هدیه ای باعث شادی تان می شود که شاید از نظر مادی خیلی با ارزش نباشد اما از لحاظ معنوی بسیار با ارزش است. تولد کودکی در خانواده زندگی روز مره تان را عوض می کند. به خواب هایتان توجه کنید، ضمیر ناخودآگاهتان می خواهد اطلاعاتی را به شما بدهد. منتظر نتیجه و یا خبر مهمی هستید، نتیجه بسیار خوب است.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

شاید این اواخر به فکر تغییر محل زندگیتان افتاده باشید، اما اتفاقاتی که امروز می افتند باعث خواهند شد که بالاخره تصمیم نهایی خود را در این مورد بگیرید. شاید همسایه هایی که دوستشان داشته اید از محل شما رفته اند و دیگر به این خانه دلبستگی ندارید و یا پولی به دست آورده و می خواهید به محل بهتری نقل مکان کنید. در هر صورت پیش از عملی کردن این تصمیم باید مسائل زیادی را در نظر بگیرید. قهرى بین شما و کسی بوجود آمده، نگران نباشید دوباره همه چیز به سر جاى اولش برمى گردد. شما به هر چه مى خواسته اید رسیده اید. خبرهاى خوش زودتر از آنچه که فکرش را مى کنید به دستتان مى رسد. صدقه دادن را فراموش نکنید. براى تحصیل راهتان روشن است. مسائلى که اخیراً پیش آمده ، باعث دلسردى تان شده و حوصلهء هیچ کارى را ندارید. این روزها ترجیح مى دهید براى مدتى تنها باشید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شما به طور غیر منتظره ای به این موضوع پی خواهید برد که وضعیت اقتصادیتان در شرایطی خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکرش را می کرده اید. شاید یادتان بیفتد که در یکی از حساب هایتان پولی دارید که کاملا فراموش کرده بودید. شاید به طور ناگهانی استعداد تازه ای برای مدیریت منابع مالیتان در خود کشف کنید و یا ترفیع رتبه ای که انتظارش را داشته اید درآمد بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. افکار جدید شما را به کارهای جدید وا میدارد. تجربیات گذشته تان بلآخره امروز دستتان را می گیرد و فضای خانه و خانواده تان را عوض می کند. آسایش و آرامش به زندگی تان می آید. سرمایه تان را به کار بیندازید یکجا نگه داشتن آن سودی برایتان ندارد. برایتان سفری پیش می آید، ممکن است برای مدتی از عزیزانتان دور باشید اما با دست پر بر می گردید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز شاید تصمیم بگیرید خودتان را در خانه زندانی کنید و به طور جدی به اتفاقات چند روز گذشته فکر کنید. این در واقع زمینه ساز برنامه ریزی شما برای آینده خواهد بود و با انگیزه بسیار و انرژی مثبت هر هدفی را که در نظر بگیرید دنبال خواهید کرد. شاید احساس کنید زمان آن رسیده است که احساسات خود را با شخصی که دوست دارید در میان بگذارید، اما متاسفانه اکنون زمان خوبی برای این کار نیست و شاید طرف مقابلتان آنقدر سرش شلوغ باشد که وقتی برای صحبت کردن در مورد مسائل رمانتیک نداشته باشد. استرس نداشته باشید کارها به بهترین نحو انجام شوند، کارهایتان سرعت می گیرند اما مسئولیت هایتان هم بیشتر می شوند، نگران نباشید شما به خوبی از عهدۀ آنها بر می آیید. شما به نیتی که در ذهن دارید می رسید، یادتان باشد دقت و عشق به کارتان را کم نکنید. یک اتفاق غیر منتظره به رودی رخ می دهد. یار با وفایی دارید، او هر کاری را برای رضایت شما انجام می دهد.

فال فردا متولدین مرداد

امروز شما می توانید روزتان را با نگاهی مثبت نسبت به آینده و با اعتماد به نفس کافی شروع کنید و به سادگی اجازه نمی دهید چیزی سد راهتان شود. شاید در حین انجام کارهای روزمره تان در خانه با مسائلی مواجه شوید که به رسیدگی شما نیاز دارند، مثلا ممکن است برخی چیزها به تعمیر نیاز داشته باشند و یا  وسایل جدیدی برای منزلتان لازم داشته باشید. در محل کارتان خود واقعیتان را نشان دهید و افکار خود را بی آن که نگران قضاوت همکارانتان باشید بیان کنید و خیالتان راحت باشد که با این کار حتی محبوبیتتان بیش از قبل خواهد شد. هر کسی با سعی و تلاشِ خود است که به جایی می رسد. این روزها شما در انجام بعضی کارها از خودتان تنبلی نشان می دهید و دوست دارید دیگران کارهایتان را انجام بدهند و سر آخر شما از ثمرۀ آن استفاده کنید؛ با این کار دیگران از کنارتان خواهند رفت و در نهایت تنها شما می مانید. خرید و فروش ملک و آپارتمان سازی برایتان خوب است. اگر می توانید به سفر بروید.

فال امروز متولدین شهریور

گروهی که با آن ارتباط دارید اما این اواخر نادیده گرفته بودید امروز ذهنتان را به خود مشغول کرده است و دلتان می خواهد وظایفی که نسبت به آن دارید را به انجام برسانید. همچنین در فکر این هستید که یک پروژه کاری و یا شخصی که به بهانه هایی مثل تعطیلات چند هفته ای تعطیل کرده بودید را از سر بگیرید و حداقل تا حدودی آن را پیش ببرید. به طور خلاصه تلاش برای جبران کوتاهی هایی که این اواخر کرده اید امروز وقت زیادی را از شما خواهد گرفت، اما انجام این کار احساس فوق العاده ای به شما خواهد بخشید. مشکلات مالی زیادی را پشت سر گذاشته اید. جوری زندگی کنید که باعث افتخار خود و اطرافیانتان باشید. شاهد تکامل یک عشق خواهید بود، شما خوشبختی را تجربه می کنید. کار امروزتان را به فردا نیندازید اگر می خواهید به کسی خوبی کنید باید همین امروز این کار را انجام دهید. جدیداً پروژۀ مهم کاری به شما سپرده شده است، با تلاش و علاقۀ زیاد وظایفتان را انجام بدهید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است از طریق قراردادی مبلغی به دستتان برسد که پیشرفت مثبتی برای شما خواهد بود. البته باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشید که پیش از امضای هر قراردادی سطر به سطر آن را با نهایت دقت بخوانید. امروز می تواند روز خوبی برای تقاضای یک وام و یا پر کردن فرم های لازم برای دریافت یک بورسیه، فرصت تحصیلی و یا کمک های دیگر مالی از این قبیل باشد. روند پیشرفت این کار در شرایط موجود خیلی راحت تر از آن چیزی خواهد بود که فکرش را می کنید و همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت. پیام جالبی دریافت می کنید. شایعه پراکن ها هنوز سر گرم درست کردن شایعه های جدید هستند. گاهی سر به هوا می شوید، بهتر است با عقلتان با مسائل رو به رو شوید. این روزها زود عصبانی می شوید و از کوره در می روید، این کار درستی نیست باید محیط اطرافتان را آرام نگه دارید، کاری نکنید که باعث پشیمانی تان بشود. افکار بیهوده را از سرتان دور کنید.

فال روزانه متولدین آبان

آیا گاهی نگران این هستید که مبادا در چشم دیگران احمق به نظر برسید؟ شاید این ترس از افتادن از چشم دیگران دلیلی باشد که مانع پیشرفت شما به اندازه ای که خودتان انتظار داشته اید شده باشد. امروز شما باید با دقت بیشتری به این موضوع فکر کنید. تمام توانایی ها و قدرت های تحلیلی خود را به کار بگیرید و به این فکر کنید که اگر این ملاحظات وجود نداشتند و ریسک های بیشتری می کردید تا به حال به کجاها رسیده بودید. پریشانی ها و دلتنگی هایتان تمام می شود. افکار منفی را از خودتان دور کنید، با کسی مشورت کنید تا شما را راهنمایی کند. به فکر سلامتی جسمانی خودتان باشید و به طور جدی ورزش کنید، از جنجال و هیاهو دوری کنید. بیشتر مراقب رانندگی تان باشید. از جاهای مختلف به دستتان پول خواهد رسید اما شما پول نگه دار نیستید. در امور احساسی بیش از حّد از خودتان مایه می گذارید.

فال روزانه متولدین آذر

شما معمولا ترجیح می دهید برخوردی منطقی و علمی با اتفاقات و دنیای اطرافتان داشته باشید، اما امروز حال و هوایی عارفانه به خود گرفته اید. حس درونیتان خیلی قویتر و فعال تر از همیشه شده است و شاید بتوانید پیش از آن که طرف مقابلتان حرفش را بزند حدس بزنید که چه می خواهد بگوید. شما دوست دارید کارهای خلاقانه و جدیدی انجام دهید و این حس ششم قوی در این راه حسابی به کارتان خواهد آمد، پس تا می توانید از آن استفاده کنید. از تنهایى بیرون مى آیید و کسى باعث شادیتان مى شود؛ قدر لحظاتى را که با او هستید بدانید و نقطه هاى مشترکتان را بشناسید. ، هر کسى به اندازه خودش نگرانى دارد، شما در این دنیا تنها نیستید؛ مسائل را بیش از حد بزرگ نکنید؛ دیگران از بودن در کنار شما لذت خواهند برد. زیاده روى هایتان را، از ولخرجى گرفته تا پرخورى تحت کنترل بگیرید. به مجموعه اى که دارید، چیز جدیدى اضافه کنید.

فال روز متولدین دی

از الان تا چند هفته آینده شما مدام به مهمانی ها و شرکت در فعالیت های اجتماعی مختلف دعوت خواهید شد و تلفنتان دائم در حال زنگ خوردن خوهد بود. روابطتان با دیگران گرم و دوستانه خواهند بود و در هر جمعی که شرکت کنید همه از حضور شما لذت خواهند برد و مورد توجه دیگران قرار خواهید گرفت. شرکت در این جمع ها برای شما مزایای زیادی به همراه خواهد داشت، از جمله این که ممکن است نیمه گمشده خود را در یکی از این میهمانی ها پیدا کنید، پس با روی باز این دعوت ها را بپذیرید و در خانه ننشینید. ازلجبازی دست برداریددبه حرف های دیگران گوش کنیدازل خودکمک بگیرید وبرای ساختن موقعیت بهتر تلاش کنیدبه زودی به موفقیت بزرگی دست پیدامیکنید وملاقات مهمی درپیش خواهید داشت.درمعامله ای سودی نصیب خانوادیتان خواهد‌شد.نقل مکان برایتآن پیش خواهدامدکه بسیار مبارک است شما خلاق و توانا هستید وبرای رسیدن به خواسته هایتان تلاش زیادی میکنید.

فال متولدین بهمن

شما امروز دارید به آینده حرفه ای خود و این که چطور می توانید به پیشرفت آن کمک کنید فکر می کنید و از وضعیت فعلی خود چندان راضی به نظر نمی رسید. شما می خواهید هر طور شده پیشرفت کنید و ترفیع رتبه بگیرید و یا کار دیگری را شروع کرده و زمینه کاری خود را به طور کلی تغییر دهید. اکنون زمان خوبی است برای این که فکرهایتان را بکنید و برنامه هایی جدی برای این کار بریزید. در شرایط موجود ذهنتان در این زمینه ها خیلی خوب کار می کند و موفقیت برایتان حتمی به نظر می رسد، البته به شرط آن که تلاشتان را در این زمینه بکنید. ﻛﻤﻲ اﻧﻌﻂﺎﻑ ﭘﺬﻳﺮ ﺑﺎﺷﻴﺪ و ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺑﻌﻀﻲ ﻣﺴﺎﻳﻞ ﺭا ﺑﻴﺶ اﺯ ﺣﺪ ﻧﮕﻴﺮﻳﺪ ، ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺭﻭﻳﻪ ﺩاﺩﻥ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﻴﺸﻮﺩ ﻛﻪ ﺷﻜﻞ ﺯﻧﺪﮔﻴﺘﺎﻥ ﻋﻮﺽ ﺷﻮﺩ ،ﻳﺎﺩ ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﻪ ﮔﻮﻧﻪ اﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ اﻧﮕﺎﺭ ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺭﻭﺯ ﻋﻤﺮﺗﺎﻥ اﺳﺖ، ﺑﻪ ﭼﻴﺰﻫﺎﻳﻲ ﺗﻮﺟﻪ ﻛﻨﻴﺪ ﻛﻪ ﻭاﻗﻌﺎ اﻫﻤﻴﺖ ﺩاﺭﻧﺪ، ﺩﺭ ﺑﺨﺸﻴﺪﻥ ﺧﻂﺎﻱ ﺩﻳﮕﺮاﻥ ﭘﻴﺸﻘﺪﻡ ﺑﺎﺷﻴﺪ، ﺧﺒﺮﻫﺎﻱ ﺗﻠﻔﻨﻲ ﺧﻮﺏ واﺗﻔﺎﻗﺎﺕ ﺧﻮﺷﻲ ﺩﺭ ﺭاﻩ اﺳﺖ، اﺯ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﺟﺪﻳﺪ ﻫﺮاﺳﻲ ﺑﻪ ﺩﻝ ﺭاﻩﻧﺪﻫﻴﺪ

فال روزانه متولدین اسفند

امروز روز خیلی خوبی برای کمی استراحت و لذت بردن از زیبایی هایی که در چیزهای کوچک و اتفاقات روزمره نهفته است می تواند باشد. موقع رد شدن از بازار میوه فروشی به میوه ها و سبزیجات فصل نگاه کرده و لذت ببرید یا زیر آفتاب بهاری بایستید و نور و گرمای آن را در آغوش بگیرید، به صدای گنجشک ها گوش فرا دهید و هوای تازه را با تمام وجود نفس بکشید. اگر در طول روز امکان این کارها برایتان فراهم نبود، بعد از تمام شدن ساعت کاری همراه با خانواده تان به پارک نزدیک خانه تان سری زده و از طبیعت لذت ببرید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید بهتر است به هدف بزرگی که دنبال میکنید فکر کنید و اگر لازم است در مسیر رسیدن به آن تغییراتی بدهید آنچه بدست میاورید با دیگران سهیم شوید نگرانی بی موردی را پشت سر میگذارید و اوضاع دوباره بر وفق مرادتان میشود ، یک وکیل با حکمی شما را به عرش میرساند ، به آلبوم عکس خود سر بزنید مرور خاطرات گذشته برایتان لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه