تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی

با این تست شخصیت به آرامش برسید، یک تصویر را انتخاب کنید.

یک کارت و انتخاب کن و پیام امروز و بخون | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15747
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

همه ما گاهی در مسیر زندگیمان با افرادی آشنا میشویم که چندین سال بعد احساس میکنیم آن اشخاص برای اینکه چیزی به ما باد بدهند وارد زندگی ما شدند.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

.

شماره یک، توصیه بودا به شما این است:

سختی ها و مشکلات ما این امکان را می دهد که خشم و عصبانیتمان را کنترل کنیم. وقتی منبع ترس هایمان را درک میکنیم ، دیگر از آن چیز نمیترسیم. ما "کامل" هستیم. مدیتیشن و تمرینات تمرکز به ما کمک کند تا راه حل های بهتری برای مشکلاتمان پیدا کنیم.

عزیزانی که از دست داده ایم میتوانند به ما کمک کنند. همه ما ذاتاً با آنها ارتباط داریم و آنها در کنارمان هستند اما وجود آنها را در کنار خودمان احساس نمیکنیم. بنابراین لازم نیست احساس تنهایی کنیم. با ندای درونتان میتوانید زمزمه های آنان را بشنوید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید به آگاهی بیشتری می رسید. اگر تلاش کنید میتوانید با آنها صحبت کنید و از آنها برای انتخاب درست مسیر زندگیتان کمک بگیرید.

شماره دو، توصیه عیسی به شما این است:

عشق همه چیز را تسخیر می کند. هرچه بخواهید با عشق ورزیدن میتوانید آنها را به دست بیاورید. عشق مهمترین، اولویت زندگی است. فراموش نکن که دیگران را به اندازه خودت دوست داشته باشی. اگر کسی ازمحبت شما سوء استفاده کرد، نگران نباشید زیرا عشق از راه دیگری وارد زندگیتان می شود. سخاوتمندانه زندگی کنید. هرچه برای خودت نمی پسندی، برای دیگران هم نپسند. از دشمنت متنفر نباش و دشمنانت را هم دوست داشته باش.

بگذار بهترین ها برایت اتفاق بی افتد، عشق تنها راه ورود آنها است. وقتی کسی شما را آزارمی‌دهد، برای او دعا کنید نه ناله و نفرین. زیرا فقط با این کار به خود واقعی تان و ذات الهی خودتان نزدیک می شوید.

شماره سه ، توصیه کریشنا به شما این است:

با دانش معنوی خود به افراد کمک کنید تا تغییر کنند. تغییر دیگران نه تنها شما را به آرامش می رساند بلکه باعث میشود دعای آنها همیشه همراهتان باشد. از خدا بخواهید هرکس شما را آزار میدهد، ببخشد. همه ما مرتکب اشتباهاتی می شویم، که بعضی از آنها قابل جبران نیستند. آنها را راهنمایی کنید تا خودشان را دوست داشته باشند ، زیرا تنها کسانی که خودشان را دوست ندارند دیگران را آزار میدهند. تغییر مثبت آنها، شما را به آرامش میرساند.

شماره چهار، توصیه لائوتسه به شما این است:

احترام گذاشتن به دیگران و دیدن خوبی های آنان بسیار لذت بخش است . نیکی کردن بهترین دین دنیاست. در زندگی، مهربان بودن بسیار بهتر از درست بودن و مهم بودن است. ملایمت چتری برای بخشش، پذیرش و عشق است. خشونت بیشتر خودتان را آزارمیدهد. وقتی از تکبر و احساس بهتر بودن از دیگران دست برداریم و خودمان و دیگران را باهم برابر بدانیم، بسیاری از درگیری ها در زندگی ما ناپدید می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه