روانشناسی | تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا چیزایی از رابطتون بگم که حظ کنی | روانشناسی

کدام ماه ها رابطه عاطفی بهتری با هم خواهند داشت؟

بگو عشقت متولد چه ماهی هست تا چیزایی از رابطتون بگم که حظ کنی | روانشناسی
کدخبر : 15726
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رابطه عاشقانه متولدین ماه ها را می توان با علم ستاره شناسی پیش بینی کرد. آدم ها عشق را به طرق مختلفی تجربه می کنند. بعضی ها در یک نگاه مجدوب کسی می شوند و برخی برای این که به کسی علاقه مند شوند به زمان نیاز دارند که از این موضوع از جنبه های متفاوتی قابل بررسی است و این موضوع ممکن است تحت تاثیر عوامل متعددی اتفاق بیفتد.

.

.

.

.

.

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: از دیدگاه علم ستاره شناسی افراد در بروز احساسات و نحوه برخورد با مسائل عشقی تحت تاثیر برج فلکی ماه تولد خود هستند و بنابرآن ویژگی های خاصی دارند که در برخورد با ماه های دیگر تولد می تواند همخوانی بیشتری پیدا کند و یا بالعکس. بنابر یافته های علم ستاره شناسی نشانه های تولد بیانگر ویژگی های روانی و صفات شخصیتی هر فردی است. بنابراین چنانچه بخواهید در خصوص نشانه های ماه تولد و تاثیر آن بر روابط عاشقانه بدانید ادامه مطالب می تواند راهنمای شما باشد. در مقاله امروز به موضوع تاثیر صور فلکی بر ماه های تولد و رابطه عاشقانه متولدین هر ماه می پردازیم.

1- فروردین

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: متولدین این ماه خیلی سریع دل می بندند و عاشق می شوند و به داشتن عشق پابرجا شهرت دارند. عشق متولدین فروردین خالص است و با خلوص قلبی عاشق می شوند. سیاره ماه تولد فروردین برج حمل است. روحیات متولدین این ماه به این شکل است که ظاهرا شاد است و علاقه مند هستند که در نگاه دیگران شاد و پرانرژی دیده شوند اما واقعیت این است که آنها در درون خود ممکن است غم های زیادی داشته باشند اما خود را سرزنده نشان می دهند و به همین دلیل درنگاه دیگران جذاب به نظر می رسند.

روابط آنها با اطرافیان ساده، دوستانه و بی ریاست اما در رابطه افرادی باهوش هستند که به سادگی فریب نمی خورند. عشق متولد فروردین پنهان است و به راحتی بروز نمی دهند اما عاشقان باثباتی هستند و برای عشق خود هر کاری می کنند. یک فروردینی با متولدین مرداد، مهر و آذر سازگاری بیشتری داشته و می تواند روابط عشقی پایدار و مطلوبی بسازد.

2- اردیبهشت

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: عشق در اردیبهشت ماهی ها تدریجی اتفاق می افتد و ثبات بالایی دارد. سیراه ماه تولد اردیبهشت، برج ثور است. این افراد همانطور که هستند به نظر می آیند. اشخاصی معروف به خوب صحبت کردن و عاشق داشتن یک زندگی مرفه، دست و دل باز و بخشنده هستند و در عشق تمام تلاش خود را می کنند تا نیازهای همسر خود را برآورده کنند. اعتماد به نفس بالایی دارد و می تواند راهنمای خوبی در زندگی باشد. یک اردیبهشتی با متولدین ماه های تابستان و همچنین متولد دی ماه سازش و هماهنگی بالایی دارد و می تواند رابطه عاشقانه خوبی را با افراد این ماه تشکیل دهد. ارتباط عاشقانه متولد اردیبهشت با خرداد و تیر ارتباطی عمیق تر و با سازگاری بیشتر نسبت به سایر ماه ها اتفاق می افتد و دوام بالاتری دارد.

3- خرداد

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: متولدین خرداد به مرور عاشق می شوند. سیاره ماه تولد آنها برج جوزا است. افرادی خوش تیپ، با جذابیت ظاهری، زیبا اما کمی عصبی هستند. دارای شخصیتی اجتماعی و برونگرا که خیلی راحت می تواند یک معشوق را به سمت خود جذب کند. افراد متولد خرداد زمانی که به عشق اعتماد می کنند به راحتی خود را با طرف مقابل سازگار کرده و اگر کاری را نادرست بدانند دست از آن برمی دارند و در مسیر عشق هرچیزی که انرژی او را از بین می برد کنار می گذارد و به راحتی آنچه از یک رابطه عاشقانه می خواهد به دست می آورد. متولدین خرداد با یک مهرماهی، آذرماهی و متولد بهمن به راحتی کنار می آید و می تواند عشقی پرشور همراه با تفاهم داشته باشد.

4- تیر

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: عشق در یک تیرماهی خیلی زود اتفاق می افتد، سیاره او برج خرچنگ است. تیرماهی ها بسیار حساس، احساسی و وفادار هستند. محجوب و خجالتی هستند اما در مورد عشق تردید نمی کنند و عشق واقعی خود را نثار معشوق می کنند و به عشق در یک نگاه معتقد هستند. آنها اگر عشق واقعی را پیدا کنند به راحتی جذب او شده و وفادارانه پای احساسش می ماند. یک تیرماهی با متولدین، اردیبهشت، شهریور، مهر و اسفند سازگاری بیشتر و تعامل بهتری دارد و نسبت به ماه های دیگر بهتر می تواند در رابطه عاشقانه با آنها بماند.

5- مرداد

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: مردادماهی ها نیز زود عاشق می شوند. سیاره ماه تولد آن ها اسد است. مردمانی جذاب و وفادار مهربان و احساساتی که در عشق بسیار رمانتیک هستند. مردادماهی بدون عشق نمی تواند به زندگی ادامه دهد. افرادی پرشور و اشتیاق که در رابطه عاشقانه سنگ تمام می گذارند و اعتماد به نفس بالایی در ابراز عشق و نگهداری آن دارند. رابطه عاشقانه مردماهی با متولدین اردیبهشت و خرداد بهتر از ماه های دیگر تولد است و سازش و تعامل بهتری خواهد داشت.

6- شهریور

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: شهریور ماهی ها آهسته عاشق می شوند و تدریجی دل می بندد و عشق آنها ملایم و پایدار است. درونی پاک و قابل اعتماد و صادق دارند. افرادی که احساسات قوی دارند اما قادر به بیان آن نیستند و درکل انسان های کلامی نیستند و به شدت از کسی که عاشق او هستند تاثیر می پذیرند و تکیه گاه های خوبی هستند. رابطه عاشقانه آنها با متولدین تیر و شهریور بهتر از ماه های دیگر و با تفاهم و ثبات بیشتری همراه است.

7- مهر

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: متولد مهر زود عاشق می شود. سیاره تولد او برج میزان است. چهره متولد مهر، جذاب و دوست داشتنی است. شوخ طبع، مهربان و شدیدا احساساتی و حساس که ممکن است باعث شود گاهی عصبی به نظر برسد. در عین حال افرادی منطقی هستند که درهر موضوعی دنبال وجه منطقی آن می گردند. آنها وفادار و مهربان و صمیمی هستند. شروع رابطه عاشقانه یک مهرماهی با متولدین ماه های فروردین، خرداد، تیر، آذر و اسفند عالی است و می تواند عشقی پایدار و باثبات را با این ماه ها برقرار کند.

8- آبان

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: عشق در دل یک آبان ماهی به تدریج لانه می کند. سیاره تولد او برج عقرب است. آبان ماهی ها جذاب، ساده، واقع بین و خوش ذوق هستند. حس صمیمیت و روابط اجتماعی یک آبان ماهی به گونه ایست که حس می کنید سال هاست که شما را می شناسد. اعتماد و عشق برای متولد آبان زمانبر است و آنها به سختی فردی را به زندگی خود وارد می کنند اما عشقی باثبات و پایدار دارند و می توانید یک عمر با او زیر یک سقف زندگی کنید. ارتباط عاشقانه متولد این ماه با ماه های اردیبهشت، مهر و اذر نسبت به سایر ماه ها بهتر و باثبات و عمیق تر است.

9- آذر

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: بذر عشق در دل یک آذرماهی به تدریج جوانه می زند. سیاره ماه تولد او برج کماندار است. مردمانی خوشتیپ، جذاب، خوش قلب و مهربان هستند. عصبی و خیلی احساساتی که دوست دارند زندگی خود را به بهترین شکل ممکن بگذرانند. از زندگی در لحظه لذت می برند. آنها در زندگی اهل ریسک پذیری در شغل هستند. در عشق پایدار و وفادار هستند و می توانید به او اعتماد کنید.عشق آذرماهی در کنار متولدین ماه های، فروردین، خرداد، مهر، بهمن و آذر می تواند یک عشق توام با ثبات و تفاهم باشد.

10- دی

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: متولدین دی نیز به آهستگی عاشق یک نفر می شوند. سیاره ماه تولد انها برج جدی است. دی ماهی ها بسیار به ظاهر خود می رسند و خوش پوش و عاشق مد و زیبایی هستند. مردمی رنجور و بسیار احساساتی و حساس هستند. برای این که یک دی ماهی را عاشق خود کنید باید نیازهای او را بشناسید. میزان مهارت انعطاف پذیری متولد دی ماه کم است اما قلبی مهربان و عشقی بادوام دارند.

11- بهمن

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: بهمن ماهی ها در دل دادن آهسته پیش می روند و به زودی عشق را مهمان دل خود نمی کنند. سیاره ماه تولد آنها برج دلو است. مردمانی خوش صحبت، آینده نگر و پرجذبه و اهل عمل هستند. افرادی سخت کوش که یک کار را تا اخر به انجام می رسانند. عشق در یک بهمن ماهی ساده و ریا اتفاق می افتد. آنها مردمی بسیار اجتماعی و خوش مشرب و انسان دوست هستند. با یک بهمن ماهی زندگی آرامی را تجربه خواهید کرد. ارتباط عاشقانه او با متولدین خرداد و آذر به بهترین شکل خود اتفاق می افتد و ماندگاری بیشتری دارد.

12- اسفند

رابطه عاشقانه در ماههای مختلف: متولدین اسفند در عشق سرعت عمل بالایی دارند و زود عاشق می شوند. سیاره تولد اسفند ماهی، برج حوت است. انها مردمانی شیرین و دوست داشتنی اما فاقد اعتماد به نفس لازم هستند. در عشق مرموز رفتار می کنند و عشق شان بیشتر پنهان است اما به این دلیل که زود عاشق می شوند ممکن است دچار شکست عشقی بشوند. متولد اسفند بسیار حساس و زود رنج است اما وقتی به کسی دل ببندد و ان عشق حقیقی باشد تا ابد به آن وفادار می ماند.سازگاری و تفاهم متولدین ماه با ماه های تیر و مهر بیش از سایر ماه های تولد است و عشقی ماندگار و عمیق را تجربه می کنند.

با توجه به خصوصیات روانی، شخصیتی و رفتاری ماه های تولد بر اساس علم ستاره شناسی، شاید به نظر برسد توجه به صور فلکی و برج تولد هر یک از متولدین در زمان آشنایی و ازدواج اهمیت فراوانی داشته باشد اما آنچه نباید از کنار آن ساده عبور کرد این است که ماه تولد و اینکه در چه روز و ماهی چشم به جهان گشوده باشید در مقایسه با تاثیرات سایر عوامل زیستی، محیطی، تربیتی، ژنتیکی و فرهنگی نمی تواند چندان مهم و موضوع بحث باشد. و این نوع نگاه نمی تواند چندان ریشه علمی و حتمی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه