روانشناسی | شخصیت شناسی

اگه دیدی عشقت تو رابطه این رفتارو داره بدون که دیگه دوست نداره | روانشناسی

خانم ها وقتی عاشق نیستند متفاوت عمل می کنند و با رفتار متفاوتشان نشان می دهند که هشدار جدی در کمین زندگی مشترک شماست.

اگه دیدی عشقت تو رابطه این رفتارو داره بدون که دیگه دوست نداره | روانشناسی
کدخبر : 15519
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خانم ها وقتی عاشق نیستند متفاوت عمل می کنند و با رفتار متفاوتشان نشان می دهند که هشدار جدی در کمین زندگی مشترک شماست. آیا احساس می کنید رفتار همسرتان تغییر کرده است؟ اگر اینگونه فکر می کنید، نشانه های بی توجهی زن به همسر و نارضایتی از زندگی مشترک را در این بخش از خانواده و زناشویی بخوانید.

نشانه های بی علاقگی به همسر بعد از ازدواج

عدم علاقه زن به مرد، زندگی مشترک با مشارکت هر دو طرف بر پایه های عشق بنا می شود. اگر زن و مرد یا یکی از آنها به هم بی علاقه بوده ، به تدریج در بین آنها فاصله ایجاد شده و پایه های زندگی مشترک سست می شود پس باید به اولین نشانه های بی علاقگی زن به شوهر توجه کرد و نشانه های بی توجهی زن به مرد را جدی گرفت.

 

۱.بی خبری

وقتی خانم ها در مرحله قطع ارتباط قرار می گیرند تمایل دارند مثل یک مرد غافل عمل کنند آن ها روش بی خبری را قبول می کنند تا عدم رضاییت خود را نشان دهند.

۲.بی تفاوتی

عدم علاقه زن به مرد، هیچ کس نسبت به زندگی خود بی تفاوت نیست، زنی که نسبت به زندگی خود بی تفاوت باشد، هرگز دست به کاری نخواهد زد و این بزرگترین خطر برای زندگی مشترک است.

 

۳.خود محور

وقتی شما در تمامی مسائل با همسرتان مشورت و صحبت دارید اما به یکباره همسرتان از این مسئله جدا می شود و دیگر هیچ تعامل فکری و گفتگویی با شما ندارد یعنی از چیزی دلخور است که آن را مطرح نمی کند.

۴.عدم سازش

عدم علاقه زن به مرد، همکاری زن و شوهر برای ادامه زندگی لازم و ضروری است. زن و مرد در فراز و نشیب های زندگی مشترک باید کنار هم باشند. برخی از خانم ها در زندگی به خواسته های همسرشان توجه نمی کنند و از خواسته های خود کوتاه نمی آیند. عدم سازش یکی از بزرگ ترین علائم بی توجهی زن به مرد بوده و شوهر باید ریشه های آن را در رفتارهای خود جستجو کند.

۵.خود متکی بودن

عدم علاقه زن به مرد، وقتی متوجه تغیر رفتاری و گفتار خانم ها شدید چیزی که به ذهنتان می رسد نظریه مثل خود متکی بودن است که در میان همه برجسته تر است. حالت و رفتار خانم ها بیشتر خبر از درون آنها می دهد و شما به راحتی می توانید متوجه کاهش علاقه او شوید.

زمانی که همسرتان دیگر برای خرید و یا تهیه هیچ نیازی از شما کمک نخواست باید متوجه شوید که او علاقه و صمیمیتش نسبت به شما کم شده است.

۶.ایجاد فاصله

زنان در صورتی که از همسر خود ناراحت باشند و او را دوست نداشته باشند، میان خود و همسرشان فاصله ایجاد می کنند. فاصله فیزیکی بین زن و شوهر خطرناک بوده و باید هر چه زودتر این خلاء بی توجهی زن به مرد برطرف شود. اگر این فاصله کم نشود به تدریج فاصله بین زن و شوهر زیاد شده و منجر به طلاق عاطفی می شود.

۷.عدم احترام به شوهر

عدم علاقه زن به مرد، در ازدواج موفق زن و شوهر به یکدیگر احترام می گذارند. عدم احترام زن به شوهر ناشی از بی علاقگی او است. اگر زن به شوهر خود بی احترامی می کند، نشان می دهد که به او علاقه ای ندارد.

۸.عدم تمایل به رابطه جنسی

عدم تمایل به رابطه جنسی یکی از نشانه های بی علاقگی زن به شوهر است. البته خانم ها در صورت مشکل داشتن با همسر خود تمایلی به رابطه جنسی نشان نمی دهند پس بهتر است آقایان ابتدا مشکلات رابطه خود را شناسایی کرده و بعد از رفع مشکلات، به سراغ رابطه جنسی بروند. رابطه جسمی و جنسی باعث تقویت علاقه زن به شوهر می شود.

۹.لجاجت

عدم علاقه زن به مرد، خانم ها همیشه خواسته های خود را به طور غیر مستقیم بیان می کنند. زمانی که همسر شما با لجاجت پیامی را به شما منتقل نمود، باید نگران شوید زیرا او با تغییر رفتارش به شما بی توجهی می کند.

رفتارهای دیگر خانم ها به نشانه نارضایتی:

غذانپختن

عدم علاقه زن به مرد، غذا نخوردن

جداگانه غذاخوردن

جداگانه خوابیدن

نرفتن به منزل بستگان

دعوت نکردن دیگران

نرفتن به مهمانی

عدم علاقه زن به مرد، نرفتن به تفریح

عدم علاقه زن به مرد

کتک زدن بچه ها

پرهیز از ملاقات

پرهیز از گفتگو

سلام نکردن

بگومگو

پرتاب وسایل

شکستن وسایل

تهدید به خودکشی

تهدید به ترک منزل

عدم علاقه زن به مرد، تغییر رفتار خانم ها

از بین بردن بی علاقگی زن به مرد

عدم علاقه زن به مرد، اگر همسرتان با تغییر رفتار خود نارضایتیش را اعلام می کند، شما:

ابتدا باید دلایل رفتارهای همسر خود را بیابید و در صورت مشکل داشتن رفتار خودتان آن را اصلاح کنید.

اگر دلیل تغییر رفتار او را نیافتید، آرام با او صحبت کنید و دلیل رفتارهایش را جویا شوید.

عدم علاقه زن به مرد، هرگز از قبل قضاوت نکنید و با صحبت و تصحیح رفتارهای خود می توانید از بدتر شدن اوضاع جلوگیری کنید.

هرگز سریعا به فکر قطع رابطه و شروع رابطه جدید نباشید، ممکن است شروع رابطه جدید در ابتدا برایتان هیجان انگیزتر باشد، اما باید در نظر داشته باشید که رابطه جدید می تواند از رابطه فعلی به مراتب بدتر باشد.

عدم علاقه زن به مرد، با تلاش و انگیزه فراوان سعی در بهبود ارتباط خود داشته باشید و در صدد حل مشکلات بیایید و در این راه صبور و با انرژی باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه