روانشناسی

اگر عشقتان این نشانه ها را دارد یعنی در حال خیانت به شماست! | روانشناسی

خیانت در رابطه خیلی دردناک است. تصور کنید زمانی که به کسی وابسته شده اید اما به یک باره متوجه می شوید وی دلبسته فرد دیگری شده است.

اگر عشقتان این نشانه ها را دارد یعنی در حال خیانت به شماست! | روانشناسی
کدخبر : 14771
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خیلی اوقات در یک رابطه افراد نمیدانند که نسبت به یکدیگر در چه وضعیت و شرایطی قرار دارند و برای هفته ها و یا حتی ماه ها از صحبت کردن در این مورد سر باز میزنند. اغلب دیده میشود که افرادی که در یک رابطه هستند طی یک قانون نانوشته انتظار دارند که طرف مقابل شان با دیگر افراد قرار نگذارند و در ارتباط نباشد.

بنابراین توصیه اول این است که خیلی راحت با طرف مقابل صحبت کنید و بدانید که در چه رابطه ای قرار درید تا تکلیف تان مشخص شود.

سپس نشانه های خیانت که در ادامه این مطلب از سایت حیاط خلوت به شما میگوییم را بررسی کنید.

البته بیاد داشته باشید که اگر کسی تنها یک یا دو تا از این ۱۰ مورد را داشته باشد به این معنی نیست که با فرد دیگری نیز در ارتباط است اما اگر اکثر این شرایط و یا همه آن ها را داد میتواند به این معنی باشد که او به غیر از شما با افراد دیگری هم در ارتباط است.

۱- اغلب اوقات برنامه دیگری دارد.

خیلی خوب است که فردی که با او رابطه دارید، برای شما وقت میگذارد اما اگر متوجه شدید که اغلب بهانه میگیرد و به نظر میرسد که برنامه دیگری دارد و مداوم سعی میکند به هر دلیلی جای دیگری باشد، میتواند یک هشدار تلقی شود.

۲- پاسخ های مبهم و کلی میدهد.

زمانی که میگوید که برنامه های دیگری دارد یا کار دارد و باید برود و از او میپرسید که این برنامه های چیست، خیلی مبهم و کلی جواب میدهد و از گفتن جزئیات طفره میرود و یا مثلا میگوید که مشکل خانوادگی است!

۳- قرار های دونفره تان را کنسل میکند.

اگر بصورت مرتب قرار هایتان را کنسل میکند و بهانه های آبکی میاورد (مثل همان بهانه هایی که همه موقع مرخصی گرفتن از سر کار و یا نرفتن به مدرسه میاوریم) یکی دیگر از هشدار ها میتواند باشد.

۴- بدون برنامه قبلی با شما قرار می گذارد

اگر اغلب یکدفعه سر و کله اش پیدا میشود و میخواهد بیرون بروید و یا هر کار دیگری را انجام دهید ممکن است به این دلیل باشد که ابتدا با کس دیگری قرار داشته و کنسل شده و حالا به سراغ شما آمده. البته ممکن هم هست که واقعا حقیقت را بگوید و پای فرد دیگری در میان نباشد.

۵- نمیخواهد رابطه تان را رسمی کند

این مورد یکی از مهم ترین علائمی هست که میتواند اثبات کند که شما تنها فرد مورد علاقه او نیستید. خیلی اوقات زمانی که با شریک رابطه تان بصورت جدی صحبت میکنید و میخواهید که بدانید که چه برنامه دارید و دقیقا چه آینده ای را میبینید، او طفره میرود و حرف های کلیشه ای میزند و از دادن یک جواب سر راست طفره میرود. مثلا میگوید “من دنبال رابطه جدی نیستم” یا “مطمئن نیستم” و یا “نمیخوام شرایط رو پیچیده کنم” و…

۶- شبکه های اجتماعی ندارد

معمولا افرادی که در این دوره زمانه شبکه اجتماعی ندارند (مخصوصا جوان ها) میتواند ۲ معنی داشته باشد: یکی آنکه شبکه اجتماعی ندارد چون نمیخواهد تصاویر همه افرادی که با آن ها در رابطه است را به اشتراک بگذارد و یا اینکه یک اکانت ناشناس دارد و نمیخواهد شما درباره آن بدانید.

۷- نمیخواهد سر کار و یا خانه او را ببینید.

(البته این مورد ممکن است در کشور ما قابل چشم پوشی باشد) اگر دوست ندارد شما به محل کار او بروید میتواند به این دلیل باشد که با کس دیگری در آنجا در ارتباط است و نمیخواهد که همه چیز لو برود.

۸- غیبت های غیر منتظره

اگر در طول هفته برای شما مدام پیام میفرستد اما ناگهان آخر هفته هیچ خبری از او نیست و بعد دوباره سر و کله اش پیدا میشود یعنی اینکه یه خبرایی هست!

۹- همش شارژ موبایلش تموم میشه!

یکی دیگر از نشانه ها میتواند این باشد که زمانی که با شما است خیلی کم از موبایل خود استفاده میکنه و یا میگه که شارژ نداره و خاموش شده. این مسئله شاید بخاطر این است که نمیخواهد بطور ناگهانی شما شماره و یا پیامی که از طرف فردی دیگر که در حال قرار گذاشتن با او است را ببینید.

همیشه به صدای درونی خود اعتماد کنید.مراقب افراد جدید پیرامونتان باشید.

شاید در بین صحبت هایش فقط بگوید که اون آدم خیلی خوبیه اما باز هم اگر احساس میکنید که چیزی وجود دارد، با او مطرح کنید. نیازی نیست که برای مدت ها به صورت پنهانی او را دنبال کنید تا دستش رو شود، خیلی راحت از او بپرسید و در اینباره با وی صحبت کنید.

گاهی اوقاط تاثیر این نوع برخورد شما کاملا عشقتان را به شما برخواهد گرداند. چرا که گاهی خیانت همانند اعتیاد است. در ابتدا وی با خود می گوید کمی صحبت کردن و خندیدن که خیانت نیست و مطمئن است که عشق واقعی اش شما هستید اما همین صحبت کردن و خندیدن های ساده کم کم پیشرفت می کند و باعث نزدیک شدن روابط عشقتان با فرد جدید می شود. تا جایی که می بیند اصلا تمایل ندارد با او قطع رابطه کند و خیانت تازه از اینجا شروع می شود.

بنابراین بهتر است همین که رفتار غیر متعارف و ارتباط بیش از حدی از وی دیدید خیلی راحت در مورد این موضوع با او صحبت کنید و دلخوری خود را نسبت به رفتارهایش بیان کنید. این کار باعث می شود عشقتان پیش از اینکه دلبسته رابطه جدیدش شود خیلی زود آن رابطه ساده را قطع کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه