فروش فوری سایپا | ثبت نام خرید خودرو

فروش فوری سایپا با محصولات جدید در ایام نوروز | خرید اطلس و آریا از دم قسط به قیمت کارخانه

سخنگوی وزارت صمت گفت: ۲ خودرو جدید وارد خط تولید و دو یا سه مدل قدیمی از رده خارج می‌ شوند که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می‌کنم.

فروش فوری سایپا با محصولات جدید در ایام نوروز | خرید اطلس و آریا از دم قسط به قیمت کارخانه
کدخبر : 15409
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 در طرح فروش فوری سایپا قرعه کشی حذف شده و روند جدیدی اتخاذ شده است.طرح فروش فوری سایپا  نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوری سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود.​در طرح فروش فوری سایپا به نظر می رسد خودرو های وارداتی جدید در این طرح عرضه می شوند. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

امید قالیباف با بیان اینکه منتظر اعلام قیمت‌های شورای رقابت هستیم تا عرضه خودرو سال آینده را آغاز کنیم، گفت: به هر شکل وقتی یک سال افزایش قیمت اتومبیل نداشته باشیم باید تصمیم منطقی گرفته شود. با این حال امسال یک رشد خیره کننده در صنعت خودرو داشتیم و یک میلیون و سیصد هزار دستگاه در کشور تولید شد. برای سال آینده در نظر داریم که این رقم را به یک میلیون و ششصد دستگاه برسانیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری تولید خودرو دو برابر مقدار سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ بوده است، گفت: تعداد خودروهای ناقص هم به صفر رسیده است.

سخنگوی وزارت صمت بیان کرد: همچنین دیگر چیزی تحت عنوان قرعه کشی وجود ندارد. بلکه فهرست انتظار داریم. منتهی این لیست برای هر مدل خودرو یا تقاضا اندازه عرضه و یا بیشتر است، لذا قرعه کشی و تاریخ پیوست لیست انتظار و ثبت تقاضا برای ما مهم است و بر اساس آن خودروسازها سیاست‌های خود برای تعداد تولید هر کدام از مدل‌ها را تبیین می‌کنند.

قالیباف با ذکر این نکته که در سال ۱۴۰۲ دو خودروی اطلس و آریا وارد خط تولید می‌شوند، افزود: همچنین دو یا سه مدل قدیمی را از رده خارج می‌کنیم که به دلیل جلوگیری از ایجاد التهاب در بازار از بیان اسم خودروها خودداری می‌کنم.

سخنگوی وزارت صمت درباره اینکه تضمینی برای کاهش قیمت خودروهای در بازار وجود دارد یا خیر، گفت: در همین مدت که قیمت ارز پایین آمد، قیمت ماشین کم شد. این سوال باید از دستگاه دیگر پرسیده شود. ما باید عرضه را به حدی برسانیم که مقدار افزایش قیمتی که به خودرو می‌خورد از تورم کمتر باشد.

وی درباره اینکه تمهیدات وزارت صمت برای جلوگیری از فروش محصولات آلاینده چیست؟ عنوان کرد: یک تفاهم نامه با شهرداری برای از رده خارج کردن ۵۰۰ هزار دستگاه موتورسیکلت و برقی کردنشان امضا کردیم. خودروهایی که وارد می‌شود آلایندگی کمتری دارد. خبر خوش ما برای سال آینده گسترش ویترین خودرویی کشور است. همچنین در حال حاضر بعضی خودروسازها به فکر فروش لیزینگی اتومبیل‌ها هستند.

فروش فوری سایپا

گروه خودروسازی سایپا قصد دارد محصول جدید خود را با نام پاژ به بازار ایران عرضه کند. پاژ در ردیف خودروهای هاچ بک اقتصادی قرار می‌گیرد و سایپا آن را طبق پلتفرم رنو کویید توسعه داده است. این خودرو از لحاظ ابعاد مشابه سایپا ۱۱۱ بوده و در قالب یک هاچ بک شهری اقتصادی در زمستان ۱۴۰۲ به تولید انبوه خواهد رسید.

طول سایپا پاژ به ۳۸۰۰ میلی‌متر، عرض آن به ۱۵۹۰ میلی‌متر، ارتفاع آن به ۱۴۹۰ میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به ۲۴۳۰ میلی‌متر می‌رسد. گفتنی است پاژ نام زادگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی، شاعر حماسه‌سرای ایرانی بوده و این روستا در ۱۵ کیلومتری شمال شهر مشهد واقع شده است.

پاژ به یک موتور ۱ لیتری ۳ سیلندر و ۱۲ سوپاپ تنفس طبیعی مجهز خواهد بود که می‌تواند قدرتی برابر با ۷۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل خواهد شد. این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۶ بوده و برای این هاچ بک سبک‌وزن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف سوخت ۵ لیتری را به‌همراه دارد.

پاژ به‌عنوان یک خودرو اقتصادی طبق استانداردهای 85گانه به تولید خواهد رسید و از امکاناتی چون جلوآمپر دیجیتال، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، 2 ایربگ ایمنی، سنسور فشار باد تایرها و سیستم ترمزهای ABS، EBD، BA بهره می‌برد.

شرکت سایپا قصد دارد پاژ را در قالب یک خودرو اقتصادی به بازار عرضه کند. در همین راستا شنیده‌ها حاکی از آن است که این خودرو با قیمتی کمتر از کوییک و ساینا اس به بازار عرضه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • حمید
    0

    خواهش میکنم حساب وکالتی را تمدید کنید ما به اشتباه بانک‌ از ثبت نام خودرو محروم شدیم.

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه