تست هوش | تست شخصیت شناسی

تو 3 ثانیه بگو فرد ثروتمند کیه | تست هوش

نکته سنج باشی، سیم ثانیه فرد ثروتمند داخل هواپیما را پیدا میکنی!

تو 3 ثانیه بگو فرد ثروتمند کیه | تست هوش
کدخبر : 15215
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

تست هوش تصویری علاوه بر به چالش کشیدن ذهن و هوش شما جنبه تفریحی و فان هم دارند و سرگرم کننده هستند. حالا از شما میخواهیم که با تست هوش تصویری که ذهن و چشم شما را به فعالیت وامی‌دارد ما رو همراهی کنیم. فکر می‌کنید چقدر باهوش هستید ؟ آماده اید؟ پس بریم در کنار هم یه تست هوش جذاب رو حل کنیم.

افزایش عملکرد مغز که با کمک بازی های فکری که یک تمرین ورزشی خوب را تجربه کرده است، سبب رشد مهارت های شناختی موثر شما می شوند. پژوهشگران حوزه سلامت معتقدند که در کنار جسم، مغز و ذهن آدم ها نیز نیاز به فعالیت و ورزش دارد. به باور این محققان، ورزش روزانه 20 دقیقه ای می تواند جسم ما را تا پایان عمر صحیح و سالم نگه دارد. مغز نیز برای سلامتی خود، نیازمند فعالیت است. 

آزمون های هوش شبیه مطلب معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را ورزش دهد. چه کسی فرد ثروتمند است و در حال مسافرت در بخش اکونومیک است؟ البته باید بدانید که زمان پاسخگویی به این آزمون تنها 5 ثانیه فرصت دارید.

نکته مهمی که هنگام انجام معماها و چالش های تصویری باید در نظر گرفته شود این نکته است که این معماها در کنار قدرت ادراک، منطق و تحلیل، توانائیهای و مهارت های شناختی شما را مورد آزمایش قرار می دهند. به عنوان مثال در برخی از آنها خواسته می شود که شما شی پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. در این آزمون تنها دقت و بینایی شما حرف اول می زند. برخی دیگر از شما می خواهند یک معما و سوال را حل و تکمیل کنید و حتی برای پاسخگویی از قدرت تحلیل خود استفاده کنید. سوالی که در مطلب معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما از شما پرسیده می شود، از همین سنخ است.

در تصویر معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما، دو زن را مشاهده می کنید که از یک فروشگاه خریدها و مایحتاج روزانه خود را تأمین کرده اند. به نظر شما کدامیک ازافراد حاضر در هواپیما ثروتمندتر است؟ تحلیل و نظر شما چیست؟با دقت به تصویر معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما نگاه کنید و تلاش کنید در 5 ثانیه پاسخ را پیدا کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما

برای یافتن پاسخ معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما موفق شدید؟ آگر توانستید پاسخ معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما را ارائه دهید؟ می توانید زمان بیشتری را برای بررسی جزئیات در نظر بگیرید. در نهایت اگر به پاسخ دست پیدا نکردید، می توانید به پائین صفحه مراجعه کرده و پاسخ را ببینید!

.

.

.

.

.

.

پاسخ معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما: برای ارائه پاسخ هر سه فرد را بررسی می کنیم. زن تصویر یک فرد عادی است. اگر به کیف او نگاه کنید متوحه فیک بودن کیف خواهید شد. مرد با لباس عربی هم به نظر نمی رسد واقعا عرب باشد. لزوماً عرب بودن به معنای ثروتمند بودن نیست. اما اگر به مرد وسطی نگاه کنید او در حال کار با لب تاب خود است و با گوشی خود احتمالا صداهایی را که مربوط به کارش را مرور و می شنوند. او به ساعت خود نگاه می کند. احتمالا باید کار ضروری داشته باشد که نگران زمان است و منتظر است زودتر به مقصد برسد. لذا به نظر می رسد که این فرد ثروتمند است.

او از اینکه نتوانسته در قسمت بیزینس هواپیما صندلی پیدا کند، ناراحت و عصبی است. این مسئله در چهره او کاملا مشخص است. اما دو مسافر دیگر نرمال و عادی هستند و از وضعیت خود بسیار راضی به نظر می رسند.

تست هوش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه