تست شخصیت شناسی | روانشناسی شخصیت | تست شخصیت

یه کاکتوس و انتخاب کن تا بگم تو درونت چی میگذره | تست شخصیت شناسی

یک کاکتوس انتخاب کنید، تا ندای درون خودتان را بشنوید

یه کاکتوس و انتخاب کن تا بگم تو درونت چی میگذره | تست شخصیت شناسی
کدخبر : 15005
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

صدای درونی ما یک راهنماب بزرگ در زندگی ما است. وقتی احساس سردرگمی و ناامیدی می کنیم، می توانیم با گوش دادن به ندای درونمان ،کمک یا راه حل جدیدی پیدا کنیم.

 

تست های روانشناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟

یک تست روانشناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

صدای درونی ما یک راهنماب بزرگ در زندگی ما است. وقتی احساس سردرگمی و ناامیدی می کنیم، می توانیم با گوش دادن به ندای درونمان ،کمک یا راه حل جدیدی پیدا کنیم.

در این تست یک کاکتوس را انتخاب کنید تا بفهمید ندای درونتان، به شما چه می گوید.

.

.

.

.

.

.

اگر میخواهید در چالش های بیشتری شرکت کنید این  صفحه  را ببینید.

.

.

.

.

.

.

.

کاکتوس شماره یک

ندای درونی شما ،به شما می گوید که وقت خود را برای افراد و چیزهایی که از شما سؤاستقاده میکنند، تلف نکنید. به کارهایی که برایتان مفید و مهم است بیشتر توجه کنید و همیشه با دیگران صادق باشید. برای راضی نگه داشتن دیگران، تلاش نکنید . شاد بودن خودتان مهمتر است . خوشبختی واقعی تنها با پشتکار و صداقت به دست می آید.

کاکتوس شماره دو

قدر سکوت را بدانید و بیشتر به خودتان توجه کنید. مهم نیست چند نفر اطراف شما هستند و شما را احاطه کرده اند، گاهی اوقات تنها چیزی که نیاز دارید کمی سکوت است تا پاسخ سوالات خود تان را بیابید و مسیر زندگی جدیدی را برای خودتان مشخص کنید. خودتان را در اولویت قرار دهید، زیرا به نفع خودتان است.

کاکتوس شماره سه

فردی سخت کوش هستید که مخالف سرسخت تنبلی است . فوق العاده بلندپرواز هستید، اما قدر نعمت هایی که دارید نمیدانید. دوست به اهدافتان برسید.

زمان آن فرا رسیده است که کارهای سخت خود را کنار بگذارید. استراحت کردن به معنای تنبلی نیست. نعمت و استعدادهایی که دارید را بشناسید ، قدر خودتان را بدانید و شکرگذار باشید.هرگز قدردانی را فراموش نکنید، زیرا این تنها چیزی است که شما را به اهدافتان میرساند.

کاکتوس شماره چهار

ذهن شما به رویا و خیال پردازی نیاز دارد. شما عادت کرده اید که روی واقعیت تمرکز کنید و اغلب کارهایتان را به صورت خودکار انجام می دهید . همیشه احساس میکنید که پیشترفتی در زندگی ندارید.

ذهن و قلب خود را با هم هماهنگ کنید و فقط برای آنچه که سزاوار آن هستید تلاش کنید. کمی رویاپردازی کنید، اهدافتان را تعیین کنید و روی کارتان تمرکز کنید. فقط بدنبال یک هدف باشید و آن را به خاطر بسپارید.

کاکتوس شماره پنج

ترس بزرگترین دشمن شماست. شما به تجربیات منفی گذشته خود اجازه می دهید تا کارهایتان را توجیح کنید. فرصت جدیدی به خودتان و دیگران بدهید تا تجارب جدیدی بدست بیاورید. هر روز گریه می کنید و از زندگی خود ناراضی هستید. گذشته خود را رها کنید، از شروع مجدد نترسید و دلایلی برای شاد بودن پیدا کنید. گذشته شما نباید زندگی شما را کنترل کند و بر شادی آینده شما تأثیر بگذارد. شما قدرت تغییر آن را دارید، این فرصت را از دست ندهید.

کاکتوس شماره شش

شما فردی فوق العاده حساس و سخاوتمند هستید که وقتی دیگران را شاد و موفق می بینید، شاد میشوید.امثال شما در دنیا کم پیدا میشوند. شما لیاقت بهترین ها را دارید. اما فراموش نکنید که از خودتان هم مراقبت کنید. اگر احساس بدی داشته باشید، نمیتوانید به کسی کمک کنید. بنابراین، دوست داشتن و مراقبت از خودتان بسیار مهم است.نگرش خوب و زیبایتان را به زندگی از دست ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه