روانشناسی | شخصیت شناسی

با انتخاب یک سنگ مهمترین پیام امروزتون و دریافت کنید | روانشناسی

کریستال های کوارتز سابقه بسیار طولانی در استفاده در انواع زمینه ها دارند. آنها در تمام فرهنگ ها با ارزش بوده اند و پایه بسیاری از کریستال های دیگر از جمله بلورهای بسیار گرانبها مانند آمتیست بوده اند.

با انتخاب یک سنگ مهمترین پیام امروزتون و دریافت کنید | روانشناسی
کدخبر : 14957
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

تست های شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

کریستال های کوارتز سابقه بسیار طولانی در استفاده در انواع زمینه ها دارند. آنها در تمام فرهنگ ها با ارزش بوده اند و پایه بسیاری از کریستال های دیگر از جمله بلورهای بسیار گرانبها مانند آمتیست بوده اند.

.

.

.

.

.

.

 

کوارتز صورتی

همه چیز به سرعت در حال حرکت است و زمان تعیین اهداف جدید فرا رسیده است! زندگی با سرعتی باورنکردنی در جریان است همه چیز با شتاب پیش می رود، و زمان مناسبی برای تعیین اهداف جدیدتان در این فصل است. اول ببینید قلب شما واقعاً چه چیزی می خواهد.

چیزهایی که شما را خوشحال می کند را بنویسید . منتظر نباشید که یک روزه به خواسته خود برسید، افکار خود را مانند یک بومرنگ در نظر بگیرید که مستقیماً به آسمان میفرستید و به شما برمیگردد.

پیام کائنات واضح است، هر فکرو هدفی انعکاس دارد. یا خوب یا بد!

کوارتز فلوریت سبز- آبی

زمان رها کردن فرا رسیده است. شما در گذشته گیر کرده اید. خوب است که گاهی غمگین شوید و به خود فرصت دهید تا حالتان خوی شود ، اما فکر کردن مکرر به همان داستان های قدیمی هیچ فایده ای برایتان ندارد. گذشته را همانجا که هست رها کن و به جلو نگاه کن.

قدرت تغییر آینده در دستان شماست و تنها راهی که می توانید انجام دهید این است که در زمان حال زندگی کنید. برای رهایی از گذشته، سعی کنید خاطراتتان را یادداشت کنید یا به یکی از دوستانتان بگویید، سپس آنها را رها کنید. تا زمانی که این کار را نکنید نمی‌توانید ادامه دهید.

کوارتز آمیتیست

محدودیت ها اگر آگاهانه انتخاب شوند ،چیز بدی نیستند. وقت آن است که محدودیت ها و مرزهایی را در زندگی خود مشخص کنید. با داشتن مرزهای مشخص، اهدافتان واضح تر از قبل میشود، دقیقاً همان چیزی میشود که در حال حاضر باید روی آن تمرکز کنید. شما باید برنامه ریزی کنید و از هدر دادن زمان و انرژی خودتان برای افراد بی ارزش پرهیز کنید.

کوارتز زمرد

زمان برقراری ارتباط با اطرافیان و ارتباط با طبیعت، فرا رسیده است. شما تنها نیستید، شما بخشی از شبکه بزرگ کیهانی هستید و باید یادتان باشد که همه چیز توسط یک نیروی قویتر به هم متصل هستند. شما می توانید این نیرو را احساس کنید، حتی گاهی اوقات می توانید آن را ببینید، اکنون زمان آن است که این پیام را عملی کنید.

ماسکی را که زده اید بردارید و به خودتان اجازه دهید که یک ارتباط واقعی و صادقانه با دیگران برقرار کنید. اول از خودتان شروع کنید با گیاهان، حیوانات ارتباط برقرار کنید و در نهایت، برای برقراری ارتباط با دیگران خودتان را آماده کنید.

اگر در روابط خود یا در محل کار مشکل دارید، به احتمال زیاد تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دیگران صمیمی شوید. سعی کنید مسائل را از دید آنها ببینید

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه