فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با پژو 206 | حراج بی نظیر 206 برای نیمه شعبان

206 دوباره به سبد محصولات ایران‌خودرو باز می‌گردد.

دور جدید فروش فوری ایران خودرو با پژو 206 | حراج بی نظیر 206 برای نیمه شعبان
کدخبر : 14870
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طرح فروش فوری ایران خودرو  با توجه به قانون ابلاغی از وزارت صمت هر چند وقت یکبار اجرایی می شود. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل ایران خودرو ضمن تاکید بر اینکه توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ به معنای توقف کامل نیست عنوان کرد: این خانواده خودرویی پس از تطبیق کیفی با استانداردهای جدید سازمان استاندارد به سبد محصولات ایران‌خودرو باز خواهد گشت.

کیانوش پورمجیب در نشست خبری امروز گروه صنعتی ایران‌خودرو با خبرنگاران ، در پاسخ به ایسنا، در رابطه با علل توقف تولید محصولات خانواده پژو ٢٠۶ و استفاده از برخی قطعات آن بر روی پلتفرم خودروی ٢٠٧ و عرضه در قالب پژو ٢٠٧ تیپ ۵ ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: توقف تولید پژو به معنای توقف کامل و خداحافظی و حذف آن‌ها از سبد محصولات این شرکت نیست؛ ما مجبور بودیم که در جهت تطابق این خودروها با استانداردهای جدیدی که سازمان ملی استاندارد به خودروسازان برای اعمال ابلاغ کرده است، تا زمانی که امکان این تطبیق استانداری ممکن باشد، دست نگه داریم؛ چرا که به زمان نیاز داشتیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه از ابتدای فروردین ماه امکان تحقق پروژه‌های مرتبط با خودروی ٢٠۶ وجود نداشت؛ این توقف مقطعی تولید در نظر گرفته شد؛ بنابراین زمانی که تطابق استانداری محقق شود، محصولات ٢٠۶ به سبد محصولات ایران‌خودرو بازمی‌گردد.

فروش فوری ایران خودرو

ایران خودرو تصمیم دارد تا تعدادی از محصولات جدید خود را تا پایان سال عرضه کند. در این راستا محصولات زیر عرضه خواهد شد:

رونمایی از ری‌را و تولید انبوه تا نیمه اول سال ۱۴۰۲

عرضه محصول جدید از شرکتی چینی (تانا) در نیمه اول سال ۱۴۰۲

تولید یک هاچ بک جدید شهری و عرضه رانا پلاس جدید در سال ۱۴۰۲

عرضه هایما 8s و 7x تا پایان ۱۴۰۱

عرضه تیپ جدید تارا و دنا پلاش تا پایان ۱۴۰۱

عرضه یک سدان خانوادگی جدید در نیمه اول ۱۴۰۲

بیژن زاهدی فرد با اشاره به تولید وانت آریسان۲ در ابتدای سال و معرفی و تولید محصول شاسی بلند هایما ۸اس در ماه‌های اخیر، گفت: با معرفی خودروی دیگری از خانواده هایما، رکورد تولید ۳ محصول جدید در یک سال را در این شرکت به ثبت می‌رسانیم.

وی ادامه داد: در آخرین روز‌های بهمن ماه امسال از مرز تولید ۱۰۰ هزار دستگاه عبور کرده ایم در حالی که تا پایان سال گذشته ۹۳هزار و ۷۸۵ دستگاه انواع محصولات خانواده هایما و پژو تولید شد.

زاهدی فرد افزود: تحقق راهبرد‌های تولیدی شرکت ایران خودرو خراسان در سال جاری باعث شده علاوه بر ثبت رکورد تولید ۱۳هزار و ۱۸۶ دستگاه خودرو از خانواده هایما در چهارم بهمن ماه، بیش‌ترین رکورد تولید سالانه این محصول از ابتدای تولید آن تاکنون شکسته شود.

ایران خودرو قرار است سه شنبه ۲ اسفند ۱۰ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ دستی را با قیمت پایه ۱۸۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه کند. درصد پیش پرداخت این خودرو ۱۰۰ درصد و تاریخ تحویل آن ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود.

 این شرکت اعلام کرده امکان تغییر رنگ بدون هزینه به انتخاب خریدار: وجود دارد و رنگ‌های موجود شامل نقره‌ای تیتانیوم، خاکستری متالیک، مشکی متالیک آبنوس، سبز کله غازی، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه، آبی اقیانوسی متالیک و قهوه‌ای نسکافه‌ای می‌باشند.

مدل خودرو‌های تحویلی ۱۴۰۲ خواهد بود و هر کد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کد‌های عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو است.

خریداران باید ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت‌های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) باید با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا  ­نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام و در زمان مقرر طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی که از سوی شرکت اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه‌های جانبی نمایند.

هزینه‌های جانبی شامل ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان بابت بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت و ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی بوده که براساس مبلغ معامله محاسبه و خریدار باید پرداخت کند.

درصورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر قبل از تحویل خودرو می‌شود.

همچنین امکان انتخاب رنگ و مشخصه‌های سفارشی مطابق جدول شرایط عمومی عرضه که در پیوست اطلاعیه عرضه آمده است وجود دارد.

مدیرعامل ایران خودرو از توقف تولید دو خودروی سمند معمولی و پژو ۴۰۵ در روزهای آینده خبر داد.

مهدی خطیبی با اعلام این خبر، افزود: با خداحافظی از این دو خودرو، تا یک ماه آینده خودروی (تی اف ۲۱) TF ۲۱ رونمایی می‌شود.

وی ادامه داد: تولید خودروی اقتصادی مشترک با گروه سایپا را دنبال می‌کنیم.

خطیبی گفت: در نمایشگاه تحول صنعت خودرو قرارداد برای تولید خودروی اقتصادی امضا شد که در حال آماده سازی مقدمات آن هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه