قرعه کشی ایران خودرو | نتایج قرعه کشی ایران خودرو

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی | برندگان خوش شانس ایران خودرو + لینک و کد رهگیری

اکنون لیست منتخبان هر سه طرح (عادی، دهمین فروش ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده) بر روی سایت این گروه خودروسازی بارگذاری شده است.

اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد ملی | برندگان خوش شانس ایران خودرو + لینک و کد رهگیری
کدخبر : 14426
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل ایران خودرو گفت: ظرف چند روز آینده شاهد بزرگترین قرعه کشی ایران خودرو خواهیم بود. قرعه کشی ایران خودرو طرحی کاملا جدید است به این صورت که بخشی از قیمت خودرو به صورت پیش فروش دریافت می‌شود و موقع تحویل مبلغ باقی مانده لیزینگ می‌شود.خودروهای عرضه شده در این دور قرعه کشی ایران خودرو هنوز مشخص نشده است.قیمت قرعه کشی ایران خودرو طبق قیمت کارخانه است.

سی‌ودومین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو که از آن به عنوان بزرگترین طرح پیش‌فروش این گروه صنعتی یاد شد، به مناسبت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب، با عرضه چهار محصول  این شرکت (وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷) به مدت ۱۰ روز (تا پایان ۲۲ بهمن ماه) برگزار شد؛ همزمان با این طرح دهمین طرح ویژه مادران و ششمین طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برگزار شد.

در این مرحله از فروش محصولات ایران‌خودرو، یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۵۷۹ نفر در مجموع سه طرح (عادی، جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده) برای ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو شرکت کردند.  

در طرح مختص متقاضیان عادی ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر برای ۴۰ هزار خودرو ثبت درخواست کرده‌ بودند که از تعداد متقاضیان، ۹۸۲ نفر برای وانت آریسان ثبت‌نام کرده که با توجه به ظرفیت ۱۲ هزار دستگاهی این خودرو، همه ثبت‌نام‌کنندگان بایستی برنده اعلام شده باشند.

همچنین ۶۵۴ هزار و ۲۷۵ دستگاه برای ۳۶۰۰ دستگاه پارس سفارشی، ۱۴۴ هزار و ۲۶ نفر برای ۱۲ هزار دستگاه راناپلاس و ۱۴۰ هزار و ۵۹۸ نفر برای ۱۲ هزار و ۴۰۰ دستگاه سورن‌پلاس ثبت‌نام کرده‌ بودند.

با توجه به انجام فرایند قرعه‌کشی، همه شرکت‌کنندگان (برنده و غیربرنده) می‌توانستند از ابتدای بامداد امروز به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند تا چنانچه برنده شدند با تکمیل وجه مابه‌التفاوت ۹۰ میلیون تومان تا مبلغ علی‌الحساب خودرو  واریز آن به حساب ایران‌خودرو اقدام کنند یا چنانچه هم برنده نشدند وجوه از مسدود ماندن، خارج شود.  

بر اساس اطلاعیه ایران خودرو، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ است.

بر اساس بخشنامه طرح‌های پیش‌فروش ایران خودرو زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر تا اسفند ۱۴۰۲ تعیین شده است و ثبت‌نام کنندگان این طرح می‌توانند برای مشاهده نتیجه قرعه‌کشی به نشانی اینترنتی فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند. البته پیامک اعلام برای افرادی که برنده شده‌اند ارسال خواهد شد.

متقاضیانی که برنده نشده‌اند نیز می‌توانند از ساعت ۲۴ امشب به وجوه حساب وکالتی خود دسترسی داشته باشند و برندگان در قرعه کشی باید از حساب وکالتی یا هر حساب دیگر نسبت به واریز وجه و تکمیل ثبت نام در سایت فروش محصولات ایران خودرو اقدام کنند.

نکته مهمی که باید به آن جه کنیم این است که وجود وجه حساب وکالتی یا واریز وجه در آن حساب به معنی تکمیل ثبت نام نیست و در صورت عدم مراجعه برندگان برای واریز وجه در سایت رسمی فروش محصولات ایران خودرو، ثبت‌نام لغو خواهد شد.

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهاد‌های مرتبط اعلام خواهد شد.

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند.

در این طرح چهار خودروی پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU 7 P، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

قرعه کشی ایران خودرو

در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.

به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.

این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.حال این پرسش مطرح می‌شود که ثبت‌نام در این پیش‌فروش چه شرایطی دارد؟

متقاضیان طرح پیش فروش ایران خودرو در ابتدا باید  نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که معرفی خواهد شد اقدام و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین شده است، موجودی حساب وکالتی خود را تکمیل کنند.

در این میان باید به این نکته اشاره کرد که افتتاح حساب وکالتی صرفا مختص به متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیست.

با توجه به اطلاعیه این شرکت خودروسازی، متقاضیانی که قصد شرکت در طرح فروش بعدی ایران‌خودرو را دارند، باید پیش از ثبت‌نام تمام یا بخشی از مبلغ خودرو را در حساب خود داشته و در حساب وکالتی خود سپرده‌گذاری کرده باشند. این مبلغ در طول مدت ثبت‌نام و قرعه‌کشی در حساب وکالتی افراد مسدود می‌شود و پس از اتمام فرآیند قرعه‌کشی وجه بلوکه‌شده افرادی که پذیرفته نشده‌اند، آزاد خواهد شد.

ایران‌خوردو اعلام کرده است: همزمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو اجرایی می‌شود. در این طرح تعداد انبوهی از انواع محصولات گروه صنعتی این گروه صنعتی عرضه می‌شود که موعد تحویل آن حداکثر یکساله درنظر گرفته شده است.

این طرح پیش‌فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده اجرا خواهد شد.

در این طرح صرفاً متقاضیان عادی بایستی ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت‌نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های عامل که به زودی اعلام خواهد شد، اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخشنامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند.  

تاکید می‌شود که افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه