وام فوری | وام بدون ضامن | وام خودرو

وام بلاعوض فوری 60 میلیون تومانی برای این افراد | دریافت وام فوری 250 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله

استاندار آذربایجان غربی از اختصاص ۳۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در قالب کمک‌های بلاعوض و تسهیلات قرض‌الحسنه برای بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی خبر داد.

وام بلاعوض فوری 60 میلیون تومانی برای این افراد | دریافت وام فوری 250 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 5 ساله
کدخبر : 14300
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام فوری می پردازیم.

  محمدصادق معتمدیان  در خصوص آخرین وضعیت مناطق زلزله زده خوی اظهار کرد: بر اساس تصمیم دولت و موافقت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، مهمترین اولویت در مناطق زلزله‌زده خوی، بازسازی و مقاوم سازی در حداقل زمان است.

وی افزود: در اثر زلزله هشتم بهمن در شهرستان خوی در مجموع ۱۳ هزار و ۲۲۰ واحد مسکونی و پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی دچار خسارت شده‌اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی شهریور روستایی تخریب کامل شده است.

معتمدیان اضافه کرد: ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی نیز بین ۲۰ تا ۸۰ درصد دچار خسارت شده و پنج هزار و ۵۰۰ واحد دامی نیز در مناطق روستایی تخریب شده است.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیئت دولت برای واحدهای مسکونی تخریب شده هر کدام ۶۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و برای واحدهای تعمیری نیز ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده که با موافقت و مساعدت سازمان مدیریت و برنامه ریزی بسرعت در اختیار مالکان این واحدها قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: برای واحدهای تخریب شده مناطق روستایی هر کدام ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و برای واحدهای تخریب شده مناطق شهری نیز ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی از سوی دولت در نظر گرفته شده که برای تسریع در شروع عملیات بازسازی پرداخت خواهد شد.

معتمدیان یادآور شد: برای ۱۱ هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی شهریور روستایی تعمیری نیز هر کدام ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، برای بازسازی واحدهای دامی نیز هر کدام پرداخت ۲۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۳۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی دولت مصوب شده است.

استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت همچنین مصوب کرده به جهت کمک به مردم آسیب دیده از زلزله شهرستان خوی، همه وام‌های دریافتی مردم از بانک‌ها به مدت ۶ ماه امهال شود.

وی اظهار کرد: همچنین براساس ارزیابی‌های انجام شده حدود سه هزار واحد مسکونی نیز در بخش وسایل و لوازم خانگی خسارت دیده‌اند که دولت برای این منظور هم کمک بلاعوض و تسهیلات در نظر گرفته که در زمان مقتضی میزان آن به اطلاع مردم می‌رسد.

معتمدیان با بیان اینکه اسکان اضطراری در منطقه تمام شده و اکنون موضوع اسکان موقت در دستور کار است، افزود: مراحل ساخت واحدهای مسکونی تخریبی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آغاز شده و بنیاد مسکن استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان بعنوان معین در ابن کار مشارکت دارند.

به گفته وی، در حوزه فضاهای آموزشی در شهرستان خوی حدود ۸۵ مدرسه با ۲۴۴ کلاس درس دچار خسارت شده و تعدادی ازاین مدارس تخریب شده‌اند که دولت برای این منظور هم ۲۴۰ میلیارد تومان به جهت بازسازی تعمیر مدارس اختصاص داده است.

استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: بنا داریم از ظرفیت نهادهایی همچون بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آستان قدس رضوی برای مشارکت در بازسازی مناطق زلزله‌زده با توجه به اعلام موافقت این نهادها، بیشتر استفاده کنیم.

وام فوری

در طرح  پارسا بانک گردشگری می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲و ۴ درصد دریافت کنید.

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴ تا ۱۲ ماه تا ۳۰۰ درصد سپرده خود تسهیلات قرض‌الحسنه ۲ و ۴ درصدی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. برای این وام نیاز به ضامن رسمی است و نباید به بانک بدهکار یا در لیست سیاه بانک مرکزی باشید. همچنین حداکثر دوره بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه است.

شرکت

بانک گردشگری

نام وام

پارسا

سود

2 %

این وام قرض‌‌الحسنه است و فقط کارمزد ۲ و ۴ درصد دارد.

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

نیاز به سپرده

برای این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین ۴-۱۲ ماه است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

4 ماه

حداقل مدت زمان خواب سپرده ۴ و حداکثر ۱۲ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

300

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

5,555,550 تومان

مجموع رقم وام و سود

200,099,800 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه