وام فوری | وام بدون ضامن

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک آینده بابازپرداخت طولانی مدت | وام فوری بدون ضامن با اقساط کم

جدیدترین وام 300 میلیون تومانی بدون ضامن بانک آینده شرایطش چیست ؟

وام فوری 300 میلیون تومانی بانک آینده بابازپرداخت طولانی مدت | وام فوری بدون ضامن با اقساط کم
کدخبر : 14131
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​​وام فوری به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛وام فوری مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام فوری بانک به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود.  پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام فوری و تسهیلا

آن دسته از مشتریان بانک آینده که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند، امکان دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح «بهارانه» این مجموعه را دارند.

به گزارش بانک اول  مشتریان بانک آینده که نیاز به وام 300 میلیونی این بانک دارند، باید حداقل سه ماه از مدت زمان افتتاح سپرده‌شان بگذرد. در صورتی که متقاضی تسهیلات مذکور رتبه اعتباری آ داشته باشد، این تسهیلات بدون ضامن و تنها با اعتبارسنجی و ارائه یک فقره چک به وی پرداخت خواهد شد. اما اگر رتبه اعتباری فرد متقاضی در این سطح نباشد، ارائه ضامن رسمی الزامی است. نرخ سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است. کل سود تسهیلات 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

بانک آینده از ادغام چند مجموعه مالی و اعتباری و با سرمایه پایه 800 میلیارد تومانی در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد. هم اکنون این بانک انواع خدمات مجاز بانکی اعم از شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

این مجموعه طی سال‌های فعالیت خود توانسته لوح سپاس برترین روابط عمومی ششمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، تندیس ششمین کنفرانس بین المللی بودجه ریزی بر مبنای عملکرد، پانزدهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس، تقدیرنامه سطح اشتهار در سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات و … را به دست آورد.

وام فوری

وام بانوان یکی از طرح‌های بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات به متقاضیان می‌باشد. بانوان می‌توانند از بانک‌ سینا،  وام فوری دریافت نمایند. 

بانک سینا برای پرداخت وام فوری به بانوان دو طرح زیر را در نظر گرفته است:

طرح یاس وام بانوان

طرح آذین وام بانوان

هر کدام از این طرح‌ها شرایط خاص خود را دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح یاس بانک سینا

پرداخت این وام به بانوان به صورت کارت اعتباری خرید کالا می‌باشد. خانم‌ها می‌توانند با دریافت این وام ظرف مدت یک ماه از فروشگاه‌های مجاز خرید نمایند. جزئیات وام ۲۰ میلیونی بانوان بانک سینا در جدول زیر آمده است:

مبلغ وام حداکثر ۲۰۰ میلیون ریال

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۱۸ درصد

ضامن یک ضامن رسمی با گواهی کسر از حقوق

شرایط دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا

دریافت وام فوری بانوان در طرح آذین بانک سینا نیاز به سپرده‌گذاری در این بانک دارد و بانوان می‌توانند به پشتوانه سپرده خود تا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان وام فوری دریافت نمایند. جزئیات وام ۲۵۰ میلیون تومانی بانک سینا در زیر آمده است:

مبلغ وام ۸۰ درصد سپرده حداکثر ۲۵۰ میلیون تومان

مدت بازپرداخت وام بانوان ۳۶ ماه

سود وام ۵ درصد

شرایط سپرده‌گذاری نیاز به سپرده‌گذاری دارد به مبلغ سپرده ۶ درصد سود تعلق می‌گیرد

ضامن به ضمانت سپرده

نکته: مبلغ اقساط وام بانوان بانک سینا و هر وام دیگری را می‌توانید در قسمت محاسبه سود و اقساط وام برنامه ساد۲۴ حساب کنید.

شرایط دریافت وام زنان خانه دار از بانک چیست؟

شرایط دریافت وام برای زنان خانه‌دار، به بانکی که انتخاب می‌کنند بستگی دارد و شرایط هر بانک می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. حتی طرح و عنوان این وام‌ها هم ممکن است در هر بانک متفاوت باشد. در بعضی از بانک‌ها لازم است که یک یا دو ضامن معتبر معرفی کنید. در بعضی دیگر هم شرط داشتن حساب بلندمدت اجباری است. بنابراین پیش از اقدام برای درخواست وام، از شرایط همه بانک‌های وام‌دهنده مطلع شوید تا در زمانتان صرفه‌جویی کنید. در ادامه به تعدادی از بانک‌های کشور اشاره خواهیم کرد که برای دریافت وام زنان خانه دار می‌توانید به سراغ آن‌ها بروید.

طرح وام زنان خانه دار در بانک کشاورزی

طرح بانوی ایرانی از تسهیلات بانک کشاورزی برای همه زنان خانه‌دار شهری و روستایی است. زنان ایرانی با افتتاح حساب سپرده‌گذاری در بانک کشاورزی می‌توانند از این بانک وام دریافت کنند و بین ۶ تا ۱۲ ماه آن را بازگردانند. این طرح با هدف رونق فعالیت‌های اقتصادی زنان و کمک به کم‌رنگ شدن فقر در میان زنان ارائه شده است. هر خانم اگر حداقل یک ماه از حساب سپرده‌گذاری‌اش در بانک کشاورزی گذشته باشد، می‌تواند برای دریافت وام زنان خانه دار از این بانک اقدام کند. هر خانم با حساب سپرده یک ماهه می‌تواند به میزان ۵۰ درصد مبلغ حساب خود، وامی با سود ۱۸ درصد از بانک کشاورزی دریافت و آن را طی اقساط ۶ ماهه تسویه کند. در صورتی که ۴ ماه از افتتاح حساب شما در این بانک گذشته باشد، می‌توانید علاوه بر ۵۰ درصد، به میزان ۷۰ یا ۸۵ درصد از مبلغ سپرده خود درخواست وام دهید. هر خانم با سپرده ۴ ماهه، اگر برای وام به ارزش ۵۰ درصد از مبلغ حساب خود اقدام کند، می‌تواند طی اقساط ۲۴ ماهه با سود ۱۴ درصد آن را به بانک برگرداند. اگر ۷۰ درصد تقاضا دهد، می‌تواند با همان سود ۱۴ درصد مبلغ وام را برگرداند، اما مدت زمان بازپرداخت آن ۱۲ ماه خواهد بود. برای متقاضیان وام ۸۵ درصد از مبلغ حساب سپرده، سود ۱۵ درصد و اقساط ۱۲ ماهه در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه