تست روانشناسی | تست شخصیت شناسی

کف دستتو ببین چه شکلیه تا شخصیت واقعی تو بهت بگم | تست روانشناسی

برای شناخت شخصیت خود می‌توانید از کف دست ها کمک بگیرید! بله ،اشکال هندسی که در کف دست وجود دارند بسیار با معنی می باشند. شاید جزو افرادی هستید که از ریاضی و هندسه دل‌خوشی ندارند و تا اسم این درس‌ها بـه میان می‌آید، بدن تان کهیر میزند! اما این بار می‌خواهیم از زاویه‌ای شیرین و کاربردی بـه هندسه نگاه کنیم و از این راه بفهمیم در درون شـما چه خبر است.

کف دستتو ببین چه شکلیه تا شخصیت واقعی تو بهت بگم | تست روانشناسی
کدخبر : 14020
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. تست شخصیت شناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب کرده است. عموم افراد علاقه دارند تا خود را از جنبه های مختلف شخصیتی مورد آزمایش قرار دهند. از بین این همه تست شخصیت شناسی، کدام یک بهتر است؟ یک تست شخصیت شناسی خوب باید معتبر، قابل اعتماد و علمی باشد و تمام جوانب مهم را در نظر بگیرد. شخصیت شناسی یک دانش مهم است و به موفقیت در محیط کار، تحصیل و اجتماع و تصمیم گیری ها و رفتارهایمان کمک می‌کند.

پس همین جا زمینه‌هـای ذهنی‌تان از کلاس‌هـای مدرسه را دور بریزید و بـه اشکال ساده هندسی خوب فکر کنید. بعد ساده‌ترین اشکال هندسی را بـه خاطر بیاورید؛ مربع، مستطیل، مثلث، دایره و منحنی. سپس خیلی سریع و بدون اینکه زیاد بـه مغزتان فشار بیاورید، شکلی را انتخاب کنید که بیشتر از همه ی ی می‌پسندید.

در حقیقت یک تست روانشناسی پیش روی شـما قرار دارد که با توجه بـه انتخاب‌تان بـه‌ سرعت نشان میدهد شـما در زندگی چه جور آدمی هستید و در چه مشاغلی احتمال موفقیت‌تان بیشتر است! حتی میتوانید برای شناسایی ابعاد پنهان شخصیت اطرافیان‌تان این تست را بـه‌کار ببرید و تا حدودی انها را بهتر بشناسید.

تست شخصیت شناسی از روی کف دست

134917323-parsnaz-ir

 

منحنی؛ خلاق و هنرمند

خلاقیت در این قبیل افراد موج میزند و اغلب اوقات کارهای جدید و متفاوتی را ارائه میدهند. نظم و ترتیب برای‌شان کسالت‌آور است و اگر تکلیف را برای انها در نظر بگیرید، ایده‌هـای خوب و مشخصی را برای آنها ابداع می‌کنند. زمینه‌هـای هنری مختلفی در این افراد دیده میشود

 

و میتوانند در هنر پیشرفت خوبی داشته باشند. بـه همین دلیل اگر می‌بینید که بـه شکل‌هـای خط‌کشی شده هندسی علاقه‌ای ندارید و اشکال منحنی را می‌پسندید باید بدانید محدودیت خلاقیت شـما را نابود می‌کند. پس سعی کنید از این ویژگی برای رشد و پیشرفت‌تان بهره ببرید و خودتان را محدود نکنید.

 

در صورتی که می بینید افرادی مایل بـه کارهای خلاقانه نیستند با انها همکاری نداشته باشید؛ چون احتمال دارد دلزدگی و کسالت‌بار بودن انها بـه شـما هم منتقل شده و انگیزه‌تان برای خلاقیت نابود شود.

 

مستطیل؛ عاشق نظم و ترتیب

اصولگرایی مشخصه بارز این افراد است. انها نیز نظم و ترتیب را دوست دارند ولی آن را بیشتر از طریق سازماندهی‌هـای دقیق اجرا می‌کنند. بـه طور مثال ممکن است برای انجام کارها جدول زمان‌بندی درست کنند و بدانند در هر ساعت از روز قرار است چه کاری را دقیقا انجام دهند.

 

این امر سبب میشود که راه‌هـای مناسبی را انتخاب و همه ی ی قواعد و مقررات را بررسی کنند. اگر وظیفه‌ای را بـه این اشخاص محول ‌کنید، ابتدا آن را بـه خوبی سازماندهی می‌کنند تا اطمینان یابند که بـه‌طور اصولی اجرا خواهد شد. نکته مهم اینجاست که گاهی گروهی از این افراد برای ایجاد نظم و ترتیب بیشتر از والد درون‌شان کمک می گیرند

 

و مدام بـه دیگران دستور میدهند. این کار ممکن است با ناراحتی اطرافیان همراه شود و محبوبیت عاشقان نظم و ترتیب را کم کند. از این رو بهتر است با رفتاری بالغانه چنین درخواستی را از اطرافیان داشته باشید و مدام امر و نهی نکنید.

 

دایره؛ اجتماعی و خوش‌مشرب

چنین افرادی اجتماعی و خوش‌صحبت هستند، هیچ لحن خشنی ندارند و امور را بـه وسیله صحبت کردن درباره آنها تحت کنترل خود درمی‌آورند. ارتباطات اولین اولویت انها در زندگی است. مطمئن باشید اگر وظیفه‌ای بـه انها محول شود، آنقدر درباره آن صحبت می‌کنند تا هماهنگی لازم ایجاد شود.

 

این را هم بدانید که دایره یکی از کامل‌ترین اشکال هندسی است و افرادی که این شکل را انتخاب میکنند میل بـه کمال‌طلبی هم در آنها دیده می‌شود. بیشتر دوستداران این شکل هندسی افرادی برونگرا هستند و در موقعیت‌هـای مختلف سعی میکنند خودشان را فعال و پرانرژی نشان دهند. بهتر است بـه انها اجازه دهید خودشان را نشان دهند و فرصت صحبت کردن را در اختیارشان قرار دهید.

 

مثلث، هدف‌گرا و با برنامه

اشخاصی که شکل مثلث را انتخاب می‌کنند، هدف‌گرا هستند. انها از برنامه‌ریزی قبل از انجام کارها لذت میبرند و بـه طرح موضوعات و برنامه‌هـای بزرگ و بلند‌مدت تمایل نشان میدهند اما ممکن است جزییات را فراموش کنند.اگر کاری را برعهده انها بگذارید، ابتدا هدفی را برای آن تعیین و سپس با برنامه‌ریزی کار را آغاز می‌کنند.

 

این طرز فکر سبب می‌شود رسیدن بـه هدف برای دوستداران مثلث نسبت بـه سایرین ساده‌تر باشد. نکته دیگر این است که بـه مثلث‌دوستان توصیه میشود اهداف‌شان را بـه سه دسته بلندمدت، میان‌مدت و کوتاه‌مدت تقسیم کنند تا دستیابی بـه انها ساده‌تر باشد و با شکست و ناکامی همراه نشود.

 

مربع؛ آرام و محافظه‌کار

افرادی که شکل مربع را انتخاب می‌کنند کسانی هستند که در یک محیط پایدار بیشترین احساس آرامش را دارند و مسیر کارهای‌شان کاملا واضح است. چنین اشخاصی محافظه‌کارند و دوست دارند همه ی ی چیز مرتب و منظم باشد. بی‌نظمی دشمن آسایش و راحتی این افراد است و وقتی از خط‌کشی‌هـای زندگی خارج می‌شوند، اعصاب شان بـه هم می‌ریزد.

 

این افراد وظیفه‌شناس هستند و اگر کاری را بـه انها محول کنید، آنقدر روی آن وقت می‌گذارند تا تمام شود؛ حتی اگر کاری تکراری و طاقت‌فرسا باشد و مجبور شوند بـه‌تنهایی آن را انجام دهند؛ بنابراین همیشه می‌توانید روی مسئولیت‌پذیری آنها حساب کنید و کارهای حساس را روی دوش‌شان قرار دهید. نگران نباشید، از عهده انجام هر کاری برمی‌آیند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه