قتل کودک 7 ساله به دست نامادری سنگدل

زن جنایتکار که بـــه خاطر حسادت و کینــه، فرزند شـوهـرش را بــه قتـــل رسانده بـــــــود از سوی پلیـــــس دستــگیر شد.

قتل کودک 7 ساله به دست نامادری سنگدل
کدخبر : 13482
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

روزنامه ایران نوشت: سردار غلامرضا جعفری، رئیس پلیس استان هرمزگان، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر مرگ مشکوک پسر بچه‌ای ۷ ساله در یکی از محلات بندرعباس، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند. بنا به اظهارات نامادری کودک و برخی همسایه‌ها، پسر بچه به علت گیر کردن در آسانسور و برخورد با دیواره‌های آن جان باخته بود. اما با توجه به حساسیت موضوع، دو تیم از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی به همراه عوامل اکیپ بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند و پس از اثر‌برداری و بازدید از صحنه و معاینه اولیه جسد، احتمال وقوع جنایت پررنگ شد.

این مقام انتظامی استان بیان ‌کرد: برابر اطلاعات به دست آمده پسر بچه به همراه نامادری و پدر خود در طبقه ۵ ساختمان زندگی می‌کرده و در ساعت ۷:۳۰ صبح به مدرسه رفته و در ساعت ۱۲:۴۰ ظهر پس از تعطیلی مدرسه با سرویس به خانه برگشته است اما در ساعت ۱۲:۵۰ جسد بی‌جان وی توسط یکی از همسایگان در آسانسور طبقه همکف دیده شده است.

در پی کشف  علت قتل پسر بچه 7 ساله فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنـــــــــــــــــشان ‌کرد: بلافاصله تیم‌های مختلفی از کارشناسان اداره آتش‌نشانی، کارشناس فنی آسانسور و مسئول پزشک قانونی در محل حادثه حاضر شدند و موضوع خرابی آسانسور از سوی کارشناسان رد شد. بنابراین تیم جنایی تحقیقات خود را با دقت بیشتری ادامه داد تا اینکه مشخص شد لکه‌های خون در اطراف در ورودی خانه طبقه پنجم نیز وجود دارد که پس از تشکیل کارگروه تخصصی در پلــــــــیس آگاهی و بازدید دوباره از منزل شاکی توسط اکیپ بررسی صحنه جرم آثاری از لکه‌های خون  در آشپزخانه یافت شد که از آن نمونه‌برداری و به آزمایشگاه بیولوژی ارسال و بدین ترتیب ظن کارآگاهان نسبت به نامادری پسربچه بیشتر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی اولیه و تحقیق صورت گرفته از نامادری پسربچه و با توجه به تناقض‌گویی‌های وی و مواجه شدن با دلایل قوی و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: پس از ازدواج با شوهرم از حضور فرزند وی و زندگی با ما در یک خانه ناراحت بودم، چرا که همه توجه شوهرم به این کودک بود و همین موضوع باعث شد تا به او حسادت کرده وکینه به دل بگیرم.

سردارجعفری افزود: نامادری در ادامه اعترافات جنایت هولناک خود اقرار کرد روز حادثه با یک میله که در جعبه ابزار شوهرش بوده به مقابل آسانسور رفته و وقتی کودک با آسانسور به طبقه پنجم آمده به محض باز شدن در با میله‌ای که در دست داشته ۷ الی ۸ ضربه به سر بچه وارد کرده و سپس از آسانسور خارج شده و با فشردن دکمه همکف آسانسور را به طبقه همکف هدایت کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار کرد: پس از اقرار صریح و روشن قاتل، با حضور کارشناسان پلیس آگاهی و همچنین دادستان شهرستان بندرعباس صحنه وقوع قتل بازسازی و متهم با دستور مقام قضایی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه