تعرض وحشتناک به دختر جوان | قتل دختر جوان بعد از تعرض

​دادگاه کیفری استان تهران پرونده مرگ دختر جوانی را که از کوه به پایین پرت شده و جانش را از دست داده، با ادعای قتل و تعرض بررسی می‌کند.

تعرض وحشتناک به دختر جوان | قتل دختر جوان بعد از تعرض
کدخبر : 9186
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

پرونده قتل این دختر جوان دو سال قبل به جریان افتاد و پدر این دختر به ماموران گزارش داد دخترش به نام رویا از کوه پرت شده و جانش را از دست داده است. او به پلیس گفت فرزندش به قتل رسیده است.

هرچند در ابتدا این مرد برای اثبات ادعایش مدرکی نداشت، اما بعد از دو ماه ادعا کرد اهالی روستایی که او در آنجا زندگی می‌کند، می‌دانند چه اتفاقی افتاده است. این مرد گفت: دخترم به دست جوانی به نام میثم کشته شده است. میثم قصد تعرض به رویا را داشت و بعد هم او را از بالای کوه به پایین پرت کرد و باعث مرگش شد.

این مرد گفت: میثم به دخترم نظر داشت. رویا جوان و زیبا بود. میثم سراغ دخترم رفت و برای اینکه دخترم در برابرش مقاومت کرد او را به قتل رساند. میثم قبلاً از رویا خواستگاری کرده بود اما چون اعتیاد داشت من به او پاسخ منفی داده بودم.

 

این مرد گفت: من از میثم شکایت دارم و می‌خواهم مجازات شود.

با دستگیری میثم پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. این پسر قتل را انکار کرد و گفت، پدر مقتول دروغ می‌گوید و او حتی زمان قتل در محل حادثه نبوده است. او گفت: رویا با مادرش برای چیدن گیاه به کوه رفته بود و آنجا به پایین پرت شد. پدر رویا خودش این موضوع را تعریف کرد و حالا مدعی است من دخترش را کشته‌ام. اینکه می‌گوید من از دخترش خواستگاری کردم درست نیست. من اصلاً سراغ دختر او نرفتم و اتفاقاً همین هم باعث ناراحتی‌اش شده، چون من عاشق دختر دیگری بودم و به خاطر او هزینه زیادی هم دادم. پدر رویا با من مشکل داشت و حالا می‌خواهد از این راه از من پول بگیرد. من این اتهام را قبول ندارم.

با توجه به اینکه پدر مقتول ادعا کرده بود خواهر متهم در جریان قتل دخترش است او نیز تحت بازجویی قرار گرفت. این زن گفت: برادر من چند سال قبل کارگاه تراشکاری داشت و پول زیادی هم به دست می‌آورد. پدر رویا و چند نفر دیگر برای برادرم کار می‌کردند تا اینکه برادرم تصمیم گرفت پدر رویا را اخراج کند. زمانی که این کار را کرد پدر رویا عصبانی شد و از برادرم کینه به دل گرفت. او پول بیشتری از میثم می‌خواست اما برادرم این پول را نداد و از همان موقع درگیری بین آنها شروع شد.

او گفت: چند سال بعد برادرم اعتیاد پیدا کرد و کارگاه را فروخت. او بعد از فروش کارگاه یک ماشین خرید و مسافرکشی می‌کرد. میثم معتاد بود، اما چشم به ناموس مردم نداشت. پدر رویا به خاطر اینکه یک انگشتش را در کارگاه برادرم از دست داده بود پول زیادی از او می‌خواست و حالا می‌خواهد این پول را با دروغ بستن به میثم به دست آورد.

خواهر متهم در پاسخ به این سوال که آیا درست است او برای برادرش از رویا خواستگاری کرده است گفت: نه این‌طور نیست. دخترهای زیادی در روستا هستند که حاضرند حتی با همین وضعیت اعتیاد برادرم با او ازدواج کنند. رویا صرع داشت. او به خاطر بیماری‌‎اش غش کرده و از کوه به پایین پرت شده است.

با توجه به اینکه متهم و خواهرش همه چیز را انکار کردند پدر رویا دو مرد جوان را به دادسرا معرفی کرد. آنها به پلیس گفتند چند روز بعد از مرگ رویا، میثم به سراغ آنها رفته و گفته است به رویا تعرض کرده و بعد از رابطه او را از کوه به پایین پرت کرده است.

با توجه به این ادعا هرچند متهم همه چیز را انکار کرده، اما کیفرخواست علیه میثم صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد و متهم به‌ زودی پای میز محاکمه می‌رود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه