الهام چرخنده | حواشی بازیگران

تفریح عجیب الهام چرخنده

عکسی از الهام چرخنده در فضای مجازی شایعه های زیادی برایش ایجاد کرده است.

 تفریح عجیب الهام چرخنده
کدخبر : 13077
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

الهام چرخنده بازیگر ایرانی است که  چندسال پیش به کلی مسیر زندگی و کاری اش را تغییر داد و محجبه شد.  الهام چرخنده پیش تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری داشته است و اینکه چگونه 180 درجه تغییر کرد هنوز هم برای بسیاری قابل درک نیست.الهام چرخنده در سال های اخیر  حواشی بسیار زیادی داشته است. الهام چرخنده در ویژه برنامه شهر یاکریم در شبکه استانی صدا و سیمای قم ضمن اهدای انگشتر ، تسبیح و ساعت خود برای حراج به نفع خیریه ، پوشش چادر را برای همیشه انتخاب کرد.در ادامه آخرین حواشی زندگی الهام چرخنده را می خوانید.

الهام چرخنده

الهام چرخنده بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است که در 4 تیر 1357 در کاشان و در یک خانواده سنتی با اصالت بختیاری از طایفه هفت لنگ متولد شد.

خانم چرخنده از ازدواج اول خود که تاریخ آن اعلام نشده صاحب یک فرزند پسر بنام شایان است که این ازدواج به طلاق و جدایی ختم شد.

الهام چرخنده برای بار دوم در سال 1375 وقتی 18 ساله بود با فرشید نوابی بازیگر 19 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی هم یک فرزند بنام ارسطو می باشد.

با وجود اینکه سال 1392 در سریال پروانه با همسرش فرشید نوابی همبازی بود اما چند هفته بعد و نزدیک عید نوروز همان سال خبر طلاق این دو منتشر شد.

در شهریور ماه 1396 الهام چرخنده خبر ازدواج سوم خود را رسانه ای کرد.

بعد از گذشت سه سال مشخص شد ایشان با یک روحانی بنام سید محمد درویشی ازدواج کرده و از آن زمان بخاطر شغل همسرش ساکن کربلای عراق می باشند.

الهام چرخنده در مهدیه تهران، قاری قرآن بود و به مدت چند سال رشته والیبال را در عرصه ملی ادامه داده است. او سالها در بسیج مساجد نقاشی را تدریس می کرد.

الهام چرخنده در نوروز سال 1393 با انتشار یک ویدیو و در پوشش چادر به رهبر انقلاب فرا رسیدن عید را تبریک گفت و تغییر حجاب خود را علنی کرد. همین اقدام او باعث حمایت و مخالفت های بسیاری شد. بسیاری از طرفداران، او را سمبل تبلیغات چادر دانسته و از او حمایت کردند.

گفتنی است الهام چرخنده (زهرایی) چند سالی است که در کربلا به همراه همسرش زندگی می‌کند. الهام چرخنده بازیگر ۴۲ ساله کاشانی به همراه همسرش سیدمحمد درویشی از ایران به کشور عراق مهاجرت کرده‌اند.

چرخنده پیرامون اخبار منتشرشده مبنی بر اقامت وی در کشور عراق گفت: بنده به مدت سه سال همراه همسرم که یک روحانی است در شهر کربلا زندگی می‌کنم و این روز‌ها که بنا به شرایط بیماری کرونا امکان سفر چندان برای مردم فراهم نیست، نائب‌الزیاره تمامی ایرانیان در کربلای عزیز هستم.

وی در همین راستا ادامه داد: اقامت من در شهر کربلا طولانی مدت بوده و این تصمیم هم به واسطه شغل همسرم رخ داده است، اما در کل بسیار از حضور در این مکان مقدس خوشحالم و هر لحظه برایم بهترین‌ها رخ می‌دهد. امیدوارم که «امام حسین (ع)» پذیرای من در این شهر باشند.

چرخنده درباره احتمال بازگشت خود به کشور گفت: مهاجرت من به کشور عراق به این شکل نیست که نخواهم به کشور بازگردم، به واسطه شغل همسرم در این کشور زندگی می‌کنم، طی این مدت بار‌ها به ایران هم آمده ام و باز هم خواهم آمد.

وی درباره فعالیت‌های خود در شهر کربلا خاطرنشان کرد: به اندازه توان و وسعم در این شهر عزیز به فعالیت‌های فرهنگی می‌پردازم. به هر حال هر جا فرصتی برای نوکری «امام حسین (ع)» باشد من با سر می‌روم، خوشخبتانه از وضعم در شهر کربلا و زندگی در عراق راضی هستم.

لازم به ذکر است، چندی است خبر مهاجرت الهام چرخنده از ایران در فضای مجازی دست به دست می‎شود که این بازیگر سینما و تلویزیون امروز اعلام کرد دلیل مهاجرتش به عراق، به دلیل شغله همسرش بوده و بعد از آن مجددا به ایران بازمی‌گردد.

همسر الهام چرخنده کیست؟

سیدمحمد درویشی از روحانیون ایرانی و دارای تحصیلات حوزوی که از سه سال پیش با خانم الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون و فعال مذهبی در حوزه حجاب ازدواج کرده و اکنون ساکن کربلا است.

الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است. همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است. الهام چرخنده چند سالی است که به همراه شوهر روحانی‌اش در کربلا زندگی می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه