مهران غفوریان | حواشی بازیگران

ماجرای بازداشت و حبس مهران غفوریان چه بود؟ | ناگفته های مهران غفوریان از زمان بازداشتش

سکانسی از بازی مهران غفوریان را در یکی از برنامه های تلویزیونی می بینید.

ماجرای بازداشت و حبس مهران غفوریان چه بود؟ | ناگفته های مهران غفوریان از زمان بازداشتش
کدخبر : 12969
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. از سوابق کارگردانی  مهران غفوریان می توان به عناوینی همچون مجموعه سریال های زیر آسمان شهر، همسایه‌ ها، ورود ممنوع ممنوع، طبقه وسط، گل‌ های ۷۹، این چند نفر و  حرف تو حرف اشاره کرد. مهمترین اتفاقی که برای مهران غفوریان افتاد سکته این بازیگر و جراحی که انجام داد به طوریکه بسیاری از کاربران معتقدند که لاغری شدید مهران غفوریان باعث سکته او شده است.در ادامه به حاشیه اخیر مهران غفوریان می پردازیم.

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین، فیلمنامه ‌نویس و مجری ایرانی، متولد ۳ شهریور ۱۳۵۳ در تهران است.

مهران غفوریان فارغ ‌التحصیل رشته نقاشی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی است. مهران غفوریان در سال ۱۳۷۳ با نقش آفرینی در سریال لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تلویزیون کسب کرد و در سال ۱۳۷۷ با سریال گل‌ های ۷۷، به عرصه کارگردان های تلویزیونی پیوست.

از میان سوابق مهران غفوریان در زمینه کارگردانی می توان به عناوینی همچون مجموعه سریال های زیر آسمان شهر، همسایه‌ ها، ورود ممنوع ممنوع، طبقه وسط، گل‌ های ۷۹، این چند نفر و  حرف تو حرف اشاره کرد. وی در برنامه های تلویزیونی امشو و اعجوبه‌ ها نیز به عنوان مجری حضور داشته است. از دیگر آثار مهران غفوریان می توان به خاتون، نوبت لیلی، قبر مشترک، قورباغه، امشو، با من خوش میگذره، پرواز مرغابی ها، ما همه با هم هستیم، داش آکل، ۵۰ کیلو آلبالو، ما خیلی باحالیم، عطسه و قورباغه اشاره کرد.

مهران غفوریان

فیلم شناسی مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

۱۳۹۶: داش آکل (محمد عرب)

۱۳۹۶: خالتور (آرش معیریان)

۱۳۹۶: ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

۱۳۹۵: آس و پاس (آرش معیریان)

۱۳۹۴: ناردون (فریدون حسن‌پور)

۱۳۹۴: ۵۰ کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

۱۳۹۳: مجرد ۴۰ ساله – شاهین باباپور

۱۳۹۲: کالسکه – آرش معیریان

۱۳۹۱: خواستگاری قلابی

۱۳۹۱: سر پیری معرکه گیری

۱۳۹۱:جا به جا

۱۳۹۰: نردبان چوبی

۱۳۹۰: شیطان در می‌زند

۱۳۸۹: من پلیس نیستم

۱۳۸۹: رفیق فابریک

۱۳۸۹: سه نفر روی خط

۱۳۸۹: پیتزا مخلوط

۱۳۸۸: بی ستاره

۱۳۸۸: شیر و عسل

۱۳۸۸: حلقه‌های ازدواج

۱۳۸۸: میش

۱۳۸۸: فوتبالی‌ها

۱۳۸۷: پرواز مرغابی‌ها

۱۳۸۷: توهم

۱۳۸۵: دختر میلیونر

۱۳۸۵: کلاهی برای باران

مهران غفوریان

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه