فال امروز 30 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال امروز 30 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12862
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین 30 آذر:

فال روز تولد: خودتان را برای یک سال پر از رشد و تغییرات آماده کنید و برنامه ریزی های لازم را در این زمینه داشته باشید. شاید این موج بزرگ با نگرشی جدید و کاملا متفاوت نسبت به زندگی و دنیای اطرافتان شروع شود. این تغییر در نگرش شما ممکن است ناشی از رابطه جدیدی که در زندگیتان شکل گرفته و شخص جدیدی که وارد زندگیتان شده است ریشه بگیرد. به هر حال از این تغییرات در نظرها و باورهایتان نهایت استفاده را ببرید. طی فصل های زمستان و بهار کارهایتان با سرعت خیلی خوبی پیشرفت خواهند کرد، اما با فرا رسیدن تابستان شاید از این سرعت کاسته شود. از آرامشی که در این فصل در زندگیتان ایجاد خواهد شد برای بهبود بخشیدن به زندگی عاطفی خود استفاده کنید. ممکن است پیش از فرا رسیدن پاییز تصمیمات مهمی در مورد آینده رابطه خود بگیرید.

 فال روزانه متولدین فروردین

این اواخر کنار آمدن با شما تبدیل به کاری بسیار دشوار شده است. دیگران از شما انتظار دارند که کمی با آنها همکاری کنید. دقیقا چه چیزی باعث ایجاد این حالت در درون شما شده است؟! شاید کودک درونتان که مدام در حال سرکوب شدن است بالاخره دست به عصیان زده و کنترل شما و رفتارتان را دست گرفته باشد. امروز پیش از حرف زدن خوب فکر کنید که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، زیرا ممکن است با به کار گرفتن کلمات اشتباه چه در روابط شخصی و چه حرفه ای خود مشکلاتی به وجود بیاورید که به راحتی قابل حل شدن نخواهند بود. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهید شنید، فعلا پذیرش هیچ‌کدامشان به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که برایتان بسیار مفید است. خرید یا فروش برایتان ضرری ندارد. به زودی شاهد تحولات زیادی خواهید بود که در آن سهم خواهید داشت و همه شان به نفعتان هستند. به گذشته بر نگردید.

 

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

یک چیز قطعی است، این که شما ترجیح می دهید به جای این که امروز را در دنیای شلوغ و پر استرس بیرون باشید در خانه بمانید و سر خودتان را با یک کتاب خوب گرم کنید؛ اما حتی اگر این کار را بکنید هم جای خالی بعضی چیزها را احساس می کنید. شما چقدر وقت با دیگران می گذرانید؟ آیا وقت آن نرسیده که که یک نفر را پیدا کنید که از بودن در کنار او خوشحال باشید و در خانه به جای کتاب خواندن از مصاحبت با او لذت ببرید؟!  در انتخابتان هم خودتان و هم دیگران را در نظر داشته باشید و هیچ کدام را قربانی دیگری نکنید. در یک جمع می توانید پرشور و پر سرو صدا یا ساکت و آرام باشید، کاری را بکنید که بعدا پشیمان نشوید. بهتر است از فردی ضعیف النفس دوری کنید. این روزها هم شما کمی مغرور و غیرقابل کنترل شده اید، شخصی که به شما شک کرده ثابت کنید قلبی مهربان دارید و به او توضیح کافی بدهید تا شرایط شما را درک کند.

فال امروز متولدین خرداد

طبیعت شما به گونه ای نیست که بخواهید برای این که چیزی به دست بیاورید کاری برای کسی انجام دهید یا چیزی به او ببخشید؛ شما این کار را تنها برای این می کنید که از انجام آن لذت می برید. این دقیقا همان چیزی است که در میان دیگران به شما عزت و قدرت می بخشد و اگر کمی فکر کنید می بینید که اصلا کار سختی هم نیست. شما در حال حاضر کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که اجازه این که بخواهید سرعتتان را کم کنید را به شما نمی دهند، اما انتخاب این که اولویت را به چه کارهایی بدهید در دست خودتان است. در معامله ای سودی به دست خواهید آورد، احتیاط کنید الان زمان مناسبی است تا حرکتی درست انجام دهید و تا مدتی خیالتان آسوده باشد. فشار بیش از حد روی خودتان نگذارید. برای شانه خالی کردن از جواب دادن پشت دیگران قایم نشوید، هرچه زودتر باید برای تغییر مهمی تصمیم بگیرید و به آن عمل کنید.

فال روزانه متولدین تیر

شما نیاز دارید که نگاهی عمیق و جدی به خودتان انداخته و ببینید دارید به کجا می روید. کمی تفکر انتقادی و تحلیل خودتان و کارهایتان هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت، البته باید این را هم در نظر داشته باشید که نسبت به خودتان بیش از اندازه سختگیر نباشید و در این کار زیاده روی نکنید. شما باید سه هفته آینده را به رابطه عاطفیتان اختصاص داده و توجه زیادی به ویژگی های مشترک و علایق خود داشته باشید و ببینید که رابطه تان دارد به کدام سمت پیش کمی رود و تا چه حد با خواسته ها و ایده آل های شما در هماهنگی است. رابطه ای که نگرانش هستید احتیاج به یک تصمیم گیری سخت و انجام کاری از طرف شما دارد، با صبر کردن و هیچ کاری نکردن اوضاع بهتر نخواهد شد. شخصی با رساندن خبری از دل نگرانی هایتان کم می کند. برای رسیدن به چیزی مجبور می شوید، حرفی را به کسی بزنید. نذرتان را ادا کنید.

فال فردا متولدین مرداد

شما ترجیح می دهید از رویایی با دیگران و وارد بحث شدن با آنها تا جای ممکن امتناع کنید، اما امروز قادر به انجام این کار نخواهید بود. اعضای خانواده و یا شریک عاطفیتان شما را تحت فشار قرار داده اند و در انتظار جوابی از جانب شما هستند. شاید اگر راه حل دیگری سراغ ندارید بهترین کار ممکن این باشد که آنچه دلشان می خواهد بشنوند را به آنها گفته و بعدا سر فرصت همان کاری که خودتان می خواسته اید را انجام دهید. یک مکالمه دونفره و صمیمانه با عشقتان قبل از خواب می تواند خیلی از مشکلاتی که بینتان وجود دارند را حل کند. فعلا بلند پروازی را کنار بگذارید و حواستان به جلوی پایتان باشد. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید به طوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کنید که دنباله روتان باشند. برای رسیدن به نیت تان مقدماتی لازم است.

فال امروز متولدین شهریور

امروز انگار قدرتی پنهانی دارد به شما در انجام هر کاری که به عهده می گیرید کمک می کند و قدرت اراده و پشتکار خودتان هم نسبت به همیشه افزایش پیدا کرده و با عزمی محکمتر از همیشه روی به دست آوردن خواسته ها و انجام کارهایتان تمرکز می کنید. امروز فرصت بسیار خوبی برای پرداختن به کارهایی است که برای مدتی پشت گوش انداخته شده بودند، به ویژه اگر این کارها به دقت و توجه ویژه ای نیاز داشته باشند و لازم باشد برای انجام آنها به جزئیات توجه داشته باشید. امروز بهترین فرصت برای از میان برداشتن موانع است. برای رسیدن به خواسته تان منتظر تصمیم دیگران نشوید. به سلامتی تان این روزها بیشتر اهمیت بدهید و جایی که لازم است نه بگوئید. اتفاقی در شرف وقوع است که غافلگیرتان می کند. برای هر موقعیتی بهتر است آماده باشید. پیشنهادی به شما می شود که توقع شنیدنش را ندارید، در جواب دادن عجله نکنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز مهم ترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در مواجهه با موقعیت ها و مسائل مختلف نگرش منطقی و عمل گرایانه ی خود را حفظ کنید. سعی کنید تمرکز خود را حفظ کرده و از موضع خود به سادگی کوتاه نیایید. خودتان را با گروهی که در آن هستید هماهنگ کنید و هر کاری که برای رسیدن جمع به هدف مشترکش از دستتان برمی آید را انجام دهید. به این صورت خواهید توانست توانایی های خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته و مورد تحسین قرار بگیرید. کنار آمدن با دیگران می تواند نتایجی قابل توجه برایتان داشته باشد. در جمع دوستان از احترام برخوردار هستید. حرفی نزنید که همه را مات و مبهوت کند. اندیشه و نیت تان بسیار خوب و نیک است اما باید توجه داشته باشید که با دوستان ناباب نشست و برخاست نکنید تا آن آرزوهای مهم تحقق بیابد. ظاهر چیزی نظرتان را جلب می کند. حتما در موردش بیشتر تحقیق کنید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز مسئولیت هایی که در قبال اعضای خانواده تان دارید و انتظاراتی که آنها از شما دارند را نیز باید مد نظر داشته باشید. اگر احساس می کنید که انرژیتان دارد تمام می شود بهتر است همه کارهای متفرقه را متوقف کرده و در کنار اعضای خانواده به استراحت پرداخته و مسائل خانوادگیتان را مورد بررسی قرار دهید. پیش از آن که خیلی دیر شود و قدرت انتخابی برایتان باقی نماند، تنش های به وجود آمده بین خودتان و عزیزانتان را مورد رسیدگی قرار داده و حل کنید. . امروز شما باید سعی کنید نسبت به احساسات و افکار دیگران انعطاف و پذیرش بیشتری داشته باشید. شخصی بدون آنکه بدانید، رفتارتان را زیر نظر دارد. بهتر است مراقب رفتار و گفتارتان باشید. فعلا خوددار باشید. حضور شخصی در زندگی تان برای شما پر از برکت خواهد بود. مقدمات کاری را بهتر است هر چه زودتر فراهم کنید تا غافلگیر نشوید. از کسی جمله ای را خواهید شنید که برایتان پر از نشانه است.

فال روزانه متولدین آذر

آزادیتان برایتان از هر چیز دیگری مهم تر است و با این حس استقلالی که دارید شاید با خودتان فکر کنید که می توانید تا ابد به تنهایی زندگی کنید، اما وقت آن رسیده است که کمی با خودتان فکر کنید، آیا متعهد شدن واقعا تا به این حد برایتان وحشتناک است؟! این روزها ارتباطتان با اعضای خانواده و دوستانتان بیش از قبل شده و شاید ببیشتر همدیگر را ببینید، اما باید مواظب حرف هایی که می زنید باشید و با ایجاد دلخوری اوضاع را به حالت سابق بازنگردانید. شما آدمی نیستید که از کوتاه آمدن در بحث ها خوشش بیاید، اما بهتر است فعلا خشم خود را کنترل کنید. چشمتان را بر روی تغییرات اطراف بسته اید و می خواهید واقعیت را انکار کنید. کمتر غر بزنید و بیشتر شکر کنید تا حالتان بهتر شود. بزودی تغییر و تحول کلی در کار و زندگی تان پدید می آید، به نحوی که همه شاد خواهند شد. دست به کاری خواهید زد که با گذشته تفاوت زیادی دارد. پیشرفت در این کار متعجب تان خواهد کرد.

فال روز متولدین دی

امروز افکارتان حول محور وضعیت مادی شما می چرخند و نگران این هستید که بودجه تان برای هزینه هایی که تا آخر ماه آینده در انتظارتان هستند کفایت نکند. راستش را بخواهید سه هفته آینده می توانند از این لحاظ برای شما دشواری هایی به همراه داشته باشند. احساس می کنید که حرف هایی که دیگران امروز می زنند هیچ پایه و اساسی ندارند و همین باعث می شود کنار آمدن با آنها برایتان سخت شود. سعی کنید از بحث با اعضای خانواده خودداری کنید و موضوع بحث را تا جای ممکن به سمت چیزهای خوشایند کشانده و آرامش خودتان و دیگران را حفظ کنید. در مورد نیت تان حواستان را جمع کنید و دقت و سرعت عمل داشته باشید. لازم است با شخصی در اطرافتان مشورت کنید. بیش از این غصه روزگار را نخورید. با درایت عمل کنید و بدانید که نسبت به دیگران عقب تر یا جلوتر نیستید. خبر خوبی می شنوید، از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

فال متولدین بهمن

برنامه شلوغی که برای امروزتان دارید شما را وادار می کند که مدام در حرکت باشید، شدیدا دلتان می خواهد همه کارهایتان را رها کرده و کمی استراحت کنید. اما از آنجایی که از الان تا دو هفته آینده کارها با سرعت کمتری پیش می روند ناچار خواهید بود زمان بیشتری را به کارهایتان اختصاص دهید. اگر می خواهید پس از این مدت همه چیز به روال عادی باز گردد باید کمی به خودتان سخت بگیرید و زمان استراحتتان را کوتاهتر کنید. البته این بدان معنا نیست که باید تمام وقتتان را صرف کار کرده و خودتان را خسته و فرسوده کنید. خبری چنان خوشحالتان می کند که دلتان می خواهد شهر را چراغانی کنید. در مورد مسئله ای کاری مراقب باشید که در معامله باد کلاهتان را نبرد. برای رسیدن به نیتتان گرچه برایتان سخت است اما باید از قوانین بازی پیروی کنید و بی گدار به آب نزنید. خبری که منتظرش بودید به گوشتان خواهد رسید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز سفری به دنیای درونتان می تواند شما را با موضوعی درگیر کند که در ابتدا دلتان نمی خواسته است به آن فکر کنید، اما دوری کردن از آن تنها مشکلات بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. در رابطه با چیزهایی که سعی دارید از دیگران مخفی نگه دارید خیلی احتیاط کنید زیرا هر لحظه احتمال برملا شدن رازتان وجود دارد. امروز شاید طرف مقابلتان به دلایل شخصی یا حرفه ای مجبور است از شما دور باشد و این موضوع شما را ناراحت کرده و باعث ایجاد تنش در رابطه تان شده باشد. به جای این که بدخلقی کنید در مورد احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید. حرفی را به شخصی زده و اتمام حجت کرده اید دیگر تکرار نکنید بگذارید و بگذرید، در خانه اگر کس است یک حرف بس است. وقت آن رسیده تا دست به کاری بزنید و از این وضعیت خارج بشوید، منتظر دیگران نباشید تا حرکتی بکنند، این روزها همه به مسائل خودشان سرگرم هستند، حواستان به خودتان باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه