فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو

آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت شب یلدا | حراج یلدایی ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل آنی

​۲ هزار دستگاه هایما S۷ سفید گروه صنعتی ایران خودرو با قیمت پایه ۷۴۳ میلیون تومان روی تابلو معاملات خواهد رفت.

آغاز فروش فوری ایران خودرو به مناسبت شب یلدا | حراج یلدایی ایران خودرو بدون قرعه کشی و تحویل آنی
کدخبر : 12846
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری ایران خودرو  فرصت دوماهه ثبت‌نام برندگان مرحله اول قرعه کشی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به مدت یک ماه دیگر تمدید شد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودرو ۵۰ درصد بوده و تاریخ تحویل ۲۷ اسفند اعلام شده است.

در مشخصات عرضه هایما S۷ آمده است: هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده درتاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو بوده و خریدار باید سن ۱۸ سال تمام را داشته و اشخاصی که پیش تر در عرضه‌های قبلی موفقبه خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت esale.ikco.ir اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقاتقانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز بیمه‌گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های جانبی اقدام کنند. این هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰تومان به علاوه ۱۳ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق، حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد. امکان انتخاب رنگ مشکی آبنوس در زمان تکمیل وجه نیز وجود دارد.

بورس کالا همچنین طبق اعلام قبلی چهارشنبه ۳۰ آذر میزبان عرضه ۲۰۰۰ دستگاه خودرو شاهین نیز خواهد بود. قیمت پایه این خودروها ۳۰۴ میلیون تومان و درصد پیش پرداخت سفارش خرید ۵۰ درصد در نظر گرفته شده است. این خودروها ۲۵ اسفند به مشتریان تحویل می‌شود.

فروش فوری ایران خودرو

هیئت پذیرش بورس کالای ایران با پذیرش خودروی ریسپکت گروه بهمن، T۵ گروه صنعتی فردا، وانت کلوت از شرکت مکث موتور و کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) از شرکت آریا دیزل موتور موافقت کرد.

مدیریت پذیرش بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پذیرش خودروی سواری ریسپکت شرکت بهمن موتور، T5 گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا، کامیون کشنده سی‌اندسی (C&C) شرکت آریا دیزل موتور و وانت کلوت شرکت مکث موتور پس از بررسی مدارک و مستندات در یکصد و چهل و ششمین جلسه هیئت پذیرش کالا و اوراق بهادار مبتنی بر کالا در تاریخ 8 آذر در بازار اصلی بورس کالا مورد تصویب قرار گرفته است.

شرکت بهمن موتور سالانه امکان تولید 3 هزار دستگاه از این خودرو را دارا می‌باشد و این شرکت قرار است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 500 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

گروه صنعتی اتومبیل‌سازی فردا سالانه امکان تولید 2 هزار دستگاه T5 را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 60 درصد تولید سالانه معادل یک‌هزار و 200 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت آریا دیزل موتور سالانه امکان تولید 703 دستگاه کامیون کشنده C&C را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 350 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

شرکت مکث موتور سالانه امکان تولید یک‌هزار و 319 هزار دستگاه وانت کلوت را دارد و این شرکت متعهد شده است حداقل 50 درصد تولید سالانه معادل 660 دستگاه را در بورس کالا عرضه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه