خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

خرید خودرو محبوب ایران خودرو با 280 میلیون تومان | حراج بی نظیر ایران خودرو برای شب یلدا

​طرح جدید فروش فوق العاده ایران خودرو با عرضه پژو پارس ای ال ایکس و سورن پلاس آغاز شد.

خرید خودرو محبوب ایران خودرو با 280 میلیون تومان | حراج بی نظیر ایران خودرو برای شب یلدا
کدخبر : 12770
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خرید خودرو محصولات ایران خودرو از طریق بورس کالا آغاز شد. خرید خودرو از طریق بورس سازوکار جدیدی است که قیمت خودرو عرضه شده کمتر از بازار است. خرید خودرو با روش جدید متقاضیان زیادی دارد. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

خرید خودرو

ایران خودرو در زمستان ۹۸ مدل جدید سمند سورن را رونمایی کرد و نام «سورن پلاس» را روی آن گذاشت. تولید خودرو جدید در تابستان ۹۹ آغاز شد و در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار گرفت. افرادی که نامشان در قرعه‌کشی طرح پیش فروش مشخص شد، اولین سری سورن پلاس را در پاییز ۹۹ تحویل گرفتند. از آن زمان، فیس لیفت جدید سمند در طرح‌های فروش ایران خودرو با موعد تحویل سه ماهه و یک ساله عرضه می‌شود.

در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه ۲۶ آذر ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز دو شنبه ۲۸ آذر ماه) فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌نام اولیه اقدام کنند.

قیمت خودروها برای متقاضیان طرح جوانی جمعیت قطعی است که سورن پلاس  دویست و هشتاد و یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۴۰۰ تومان  و پارس elx  دویست و نه میلیون و ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان قیمت دارند. برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده طبق اعلام ایران‌خودرو "بر اساس قیمت اعلامی توسط این گروه صنعتی که بصورت ماهانه بر روی سایت ایران‌خودرو اعلام می‌شود و تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده و مجاز شدن مشتری برای ثبت‌نام خواهد بود".  موعد تحویل خودروها سه ماهه از زمان واریز وجه توسط منتخبان خواهد بود.

مراسم قرعه‌کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز چهارشنبه هفته جاری (۳۰ آذر ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی در سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو برگزار خواهد شد و مراسم از طریق سایت ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و همچنین صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش می‌شود.  

در شرایط ثبت‌نام برای متقاضیان طرح ویژه مادران، اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی و شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی ذکر شده است و تاکید شده است که دارا بودن گواهینامه در طرح ویژه مادران الزامی نیست و حتی برای مادران زیر ۱۸ سال (البته دارای دو فرزند و بیشتر) امکان‌پذیر است.

شرایط ثبت‌نام در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده نیز به اختصاص یک دستگاه به هر کدملی و شماره تلفن به‌ نام متقاضی محدود است.  

خرید خودرو

روز۲۶ آذر ماه فروش فوق‌العاده ایران خودرو آغازر می‌شود. فروش فوق‌العاده‌ای که تنها مربوط به دو گروه خاص می‌شود، یکی مالکان خودرو‌های فرسوده و دیگری طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در فروش فوق‌العاده ایران خودرو دو خودروی سورن پلاس دوگانه‌سوز و پارس ال ایکس عرضه می‌شود. طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از ساعت ۱۰ روز ۲۶ آذرماه آغاز می‌شود و تا دو روز بعد یعنی ۲۸ آذر ماه ادامه دارد.

آنگونه که در بخشنامه این خودروساز اعلام شده است، زمان تحویل سورن پلاس و پارس ۹۰ روزه است و خودرو‌های ثبت‌نامی ظرف سه ماه یعنی تا اسفند ۱۴۰۱ تحویل مردم داده می‌شود.

متقاضیان شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای ثبت‌نام باید به سامانه esale.ikco.ir مراجعه کنند.

نکته مهمی که در طرح جدید ایران خودرو وجود دارد این است که همه افراد نمی‌توانند در این طرح شرکت کنند. تنها دو گروه می‌توانند در فروش فوق‌العاده ۲۶ آذر حاضر شوند، یکی مادران دارای دو فرزند و بیشتر و دیگری مالکان خودرو‌های فرسوده. البته ایران خودرو هنوز شرایط احراز مالکان خودرو‌های فرسوده را اعلام نکرده است.

در طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو برای مادران، قیمت سورن پلاس و پارس اعلام شده است. اما در طرح مربوط به مالکان خودرو‌های فرسوده قیمت خودرو‌ها اعلام نشده است.

در طرح ویژه مادران، قیمت کارخانه سورن پلاس ۲۸۱ میلیون تومان اعلام شده، اما قیمت کارخانه این خودرو حدود ۴۶۷ میلیون تومان است. همچنین قیمت پارس‌ای ال ایکس ۲۰۹ میلیون تومان است، اما قیمت بازار آزاد این خودرو حدود ۴۴۰ میلیون تومان ذکر شده است.

قیمت سورن پلاس و پارس در فروش فوق‌العاده مالکان خودرو‌های فرسوده اعلام نشده است و ایران خودرو در اطلاعیه خود به ذکر این نکته بسنده کرده که تعیین قیمت خودروی جایگزین در زمان واریز وجه مشتری و پس از اسقاط خودروی فرسوده ومجاز شدن مشتری برای ثبت نام اعلام می‌شود. یعنی حدود سه ماه دیگر.

ثبت‌نام فروش فوق‌العاده ایران خودرو از ۲۶ تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد. قرعه‌کشی این طرح روز چهارشنبه یعنی ۳۰ آذرماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار می‌شود. احتمالا اسامی برندگان همان روز یا ظرف یک روز آینده اعلام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه