فروش فوری ایران خودرو | ثبت نام ایران خودرو | قرعه کشی ایران خودرو

آغاز دور جدید فروش فوری ایران خودرو از امروز | فروش یلدایی پژو 207 نصف قیمت بازار و تحویل فوری

۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو در بورس کالا عرضه می شود.

آغاز دور جدید فروش فوری ایران خودرو از امروز | فروش یلدایی پژو 207 نصف قیمت بازار و تحویل فوری
کدخبر : 12728
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طرح فروش فوری ایران خودرو  فرصت دوماهه ثبت‌نام برندگان مرحله اول قرعه کشی طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده به مدت یک ماه دیگر تمدید شد. طرح فروش فوری ایران خودرو، فرصت خوبی برای خرید با قیمت ارزانتر در بازار خودرو برای افراد است. فروش فوری ایران خودرو هر چند وقت یک بار تمدید شده و برای اطلاع رسانی به افراد اعلام می گردد. در طرح فروش فوری ایران خودرو، اتوموبیل های تولید ملی و ساخت خود کشور به فروش می رسند. فروش فوری ایران خودرو باعث معرفی خودرو های ملی نیز می شود.

 بورس کالای ایران، چهارشنبه ۲۳ آذر و شنبه آینده ۲۶ آذر به ترتیب میزبان عرضه ۲ هزار دستگاه تارا و ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ متعلق به گروه صنعتی ایران خودرو است؛ درصد پیش پرداخت سفارش خرید این خودروها ۲۵ درصد و تاریخ تحویل آنها ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ است.

۲ هزار دستگاه تارا شامل ۲۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک خاکستری، ۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه تارا اتوماتیک مشکی آبنوس، ۲۵۰ دستگاه تارا دستی خاکستری، ۴۰۰ دستگاه تارا دستی سفید، ۴۰۰ دستگاه تارا دستی مشکی آبنوس و ۱۵۰ دستگاه تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم در روز چهارشنبه ۲۳ آذر در بورس کالا عرضه می شود. همچنین ۲ هزار دستگاه پژو ۲۰۷ شامل ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سفید، ۳۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک مشکی آبنوس، ۷۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای سفید و ۵۰۰ دستگاه پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه ای مشکی آبنوس در روز شنبه ۲۶ آذر عرضه می شود.

در تمامی این خودروها هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه های زیر اقدام کنند.

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

بدیهی است درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی ) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

فروش فوری ایران خودرو

شرکت ایران خودرو طی مراسمی از محصول جدید خود TF21 رونمایی کرد. این محصول که در هنوز در مرحله اولیه طراحی و پرتوتایپ قرار دارد بر پایه پلتفرم P200 شرکت ایران خودرو طراحی و ساخته شده است. در ادامه با مشاهده عکس های محصول جدید ایران خودرو با ما همراه باشید.

ایران خودرو از محصول جدید خود که قرار است جانشین ۲۰۶ شود، رونمایی کرد. خودرویی که فقط طراحی آن حدود ۳۲ میلیارد تومان هزینه برد. این خودرو با چه قیمتی روانه بازار می‌شود؟

صورت‌های مالی ایران خودرو از زیان مالی حدود ۶۰ هزار میلیارد تومانی حکایت دارد و مدیران این خودروسازی هم می‌گویند که با تولید هر دستگاه، به‌طور میانگین زیان ۹۰ میلیون تومانی را متحمل می‌شوند. حالا این خودروساز با هزینه‌کرد ۳۱ میلیارد برای تنها طراحی خودرو، قرار است این خودرو را با چه قیمتی وارد بازار کند؟

جعفری در این باره هم توضیح داد: در مراسم رونمایی گفته شد که این خودرو جانشین جدید پژو ۲۰۶ است و در سال آینده به مرحله تولید انبوه می‌رسد. با توجه به اینکه ایران خودرو در عرضه محصولاتش با تاخیر همراه است و احتمالاً این خودرو سال آینده هم به بازار خودرو نرسد. پیش‌بینی می‌شود که با نوسانات قیمت دلار، این خودرو با قیمت حدود ۳۵۰ میلیون تا ۴۰۰ میلیون تومان به بازار برسد.

این محصول که از آن به عنوان جایگزین پژو 206 یاد می‌شود بر اساس رویکرد شرکت ایران خودرو در جهت بروزرسانی محصولات خود پا به عرصه گذاشته است. پیش از این شرکت ایران خودرو با محصول محبوب و البته قدیمی پژو 206 سهم بالایی از بازار خودروهای هاچ‌بک اقتصادی را داشته است و حالا با معرفی محصول جدید TF21 بر پایه پلتفرم P200 این شرکت در تلاش است تا جایگزین مناسبی برای محصول قبلی خود معرفی کند.

بر همین اساس این مجموعه تصمیم گرفته است که یک محصول کراس لوک بر پایه P200 را به خانواده محصولات خود اضافه کند. همچنین بر اساس اطلاعیه گروه ایران خودرو این محصول از ویژگی‌ها و استانداردهای روز دنیا برخوردار خواهد بود. با توجه به محبوبیت بالای کراس‌اوورها در بازار ایران و جهان، خودرو TF21 به صورت کراس لوک طراحی و ساخته شده است و استایلی مابین هاچ‌بک و کراس‌اوور دارد.

مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این مراسم عنوان کرد که محصول جدید TF21 تا شهریور 1402 به مرحله تولید و عرضه خواهد رسید.

بر اساس اعلام این مجموعه، محصول TF21 در سه نسخه پایه یا Base، میانی یا Medium و لوکس عرضه خواهد شد تا در کنار خودرو هاچ‌بک پژو 207 رده‌هایی مختلف بازار خودرو کشور را پوشش دهد و همچنین به دلیل توجه شرکت ایران خودرو به بحث رعایت استانداردهای 85گانه، تمام مدل‌ها و نسخه‌های خودرو جدید ایران خودرو TF21 موفق به پاس نمودن استانداردهای 85گانه صنعت خودرو هستند و این محصول استاندارد ایمنی حفاظت از عابرپیاده در زمان برخورد که جزو استاندارد اروپا محسوب می‌شود را نیز پاس کرده است.

این خودرو از تجهیزاتی مانند سیستم کنترل پایداری الکترونیکی ESC، پایش فشار باد تایرهاTPMS ، راهنمای تعویض دنده (سیستم GSI)، سنسور نور و سنسور باران بهره می‌برد

در نسخه لوکس خودروی TF21 از امکاناتی مانند رینگ آلومینیومی 15 اینچی، غربیلک فرمان با پوشش چرمی به همراه کلیدهای کنترلی روی فرمان، فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا با نمایشگر لمسی هفت اینچی و سیستم ورود بدون کلید Keyless بهره می‌برد.

خودرو TF21 مانند محصولات دیگر ایران خودرو همچنان پیشرانه آشنا و البته قدیمی و کم توان TU5 پلاس مجهز خواهد شد که یک موتور چهار سیلندر 16 سوپاپ تنفس طبیعی با حجم 1587 سی سی است. این پیشرانه توان تولید 110 اسب بخار قدرت در دور 6000 و بیشینه گشتاور 150 نیوتن متر را داراست و نیروی تولیدی توسط گیربکس شش سرعته اتوماتیک با قابلیت تعویض دنده به صورت تیپ ترونیک و همچنین گیربکس دنده ای پنج سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین ایران خودرو در آینده قصد تولید خودرو TF21 با گیربکس شش سرعته دنده ای را دارد. از مزایای پیشرانه TU5P می توان به مصرف سوخت کم، آلایندگی پایین، صدا و لرزش کم، دوام بالا، تعمیر آسان و فراوانی تعمیرکار و قطعات اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه