فال روزانه 19 آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 19  آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12595
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین ۱۹ آذر:

فال روز تولد: امسال پول از همه طرف به سراغتان خواهد آمد و خیلی زود خواهید دید که پول می تواند همه چیز را تغییر دهد. شما خواهید دید که با اهمیت پیدا کردن مسائل مادی و پیشرفت اقتصادیتان، هم موقعیت های مثبت و هم موقعیت هایی چالش برانگیز به سراغتان خواهند آمد. به احتمال زیاد تا اواخر بهار آنقدر درگیر کار هستید که اصلا جای خالی عشق را حتی احساس نخواهید کرد، اما فصل تابستان تجربه های رمانتیک تازه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. . آنهایی که در یک رابطه ی عاطفی هستند مورد حمایت طرف مقابلشان خواهند بود و با وجود رفتارهای هر از گاهی آزاردهنده ای که از خود نشان می دهند عشقشان آنها را غرق در محبت خود خواهد کرد.

فال روزانه متولدین فروردین

با وجود این که یک دلتان می گوید امروز را استراحت کنید و از روز اول هفته خود لذت ببرید، دل دیگرتان با اراده تمام می خواهد وظایف و کارهایی که در انتظارتان هستند را انجام دهید. شاید فرار به دنیای فکر و خیال راهی لذت بخش به نظر بیاید، اما شرایط فعلی اجازه نخواهند داد جای زیاد دوری بروید. اجازه ندهید انرژی های منفی که از اطرافیانتان دریافت می کنید روی شما اثر بگذارد. به جای این که با دیگران بحث کرده و از ایده های خودتان دفاع کنید انرژی خود را صرف رسیدن به اهدافتان کنید و در عمل به آنها نشان دهید که حق با شما بوده است و چه کارهایی از دستتان برمی آید. شما از جای دیگری عصبانی هستید. شخصی با مظلوم نمایی ساختگی می خواهد از شما یک ناجی بسازد، حواستان را جمع کنید و اجازه ندهید از شما سو استفاده کنند، شما این روزها به اندازه کافی برای خودتان مسئله دارید به درگیری‌هایتان اضافه نکنید بر اعصابتان مسلط باشید.

فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

بار زیادی روی دوش‌تان تحمل می‌کنید و سرنوشت اطرافیان به رفتار و تصمیم‌های شما وابسته است. در چنین شرایطی رفتار عجولانه و غیرمنطقی را باید کنار بگذارید و هوای اطرافیان‌تان را بیشتر از گذشته داشته باشید. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که امروز زمان زیادی را در کنار او سپری کنید، به قول‌تان وفا کنید و از بودن در کنار عشق‌زندگی‌تان لذت ببرید. کار مهمی را باید شروع کنید اما دائم برای انجام این کار، این دست و آن دست می‌کنید، مطمئن باشید هرگز فرصتی بهتر از امروز برای انجام این کار فراهم نخواهد شد. برای یک تصمیم گیری ساده بر سر دو راهی عجیبی قرار خواهید گرفت. دلتان نگران شخصی‌ست که راه دور است. به دنبال شخصی که دهن بین است نروید، ارتباط با این شخص برایتان دردسر ساز است، سعی کنید با افرادی که همفکر خودتان هستند رفت و آمد کنید. نذرتان را عقب نیندازید و ادا کنید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز حال و هوایتان حالت ثابتی ندارد و احساساتتان مدام در حال تغییر هستید؛ در میان گذاشتن این حالتان با کسی که مورد اعتماد شماست حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد. این احتمال که ممکن است اتفاقات خوبی در انتظارتان باشند را، حتی اگر هنوز هیچ نشانی از آنها دیده نمی شود، دست کم نگیرید. اگر سربالایی این چند وقت را با تلاش و جدیت پشت سر بگذارید به نقطه اوج خواهید رسید و پس از آن راهتان سرپایینی و راحت خواهد بود. اگر کمی بیشتر به عشقتان توجه کنید او مجبور نخواهد بود برای به دست آوردن محبت و توجه شما خودش را به مریضی بزند! به موضوعی فکر می کنید که فارغ شدن از آن براتان مشکل است، گویی تمامی فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده. بدون رودربایستی حرف هایتان را بگویید تا از این بلاتکلیفی نجات پیدا کنید و وقتتان را بیهوده تلف نکنید. قناعت سرمایه ای تمام نشدنیست قانع باشید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز ترکیب صحیح عمل گرایی و همدلی نتایج مثبتی برای شما به همراه خواهد داشت. شما این را خیلی خوب می دانید که نمی شود همزمان دو نفر را دوست داشت، حالا دیگر وقت آن رسیده که تصمیم خودتان را بگیرید، در غیر این صورت وارد هیچ رابطه ای نشوید. احساس می کنید که زندگیتان از کنترل شما خارج شده است و افکار و احساساتتان هم در جنگ با یکدیگر هستند و نمی دانید که چکار باید بکنید. هر ایده ای که به سرتان می زند در ابتدا خیلی خوب به نظر می رسد، اما پس از گذشت مدتی کوتاه به واقعیت پی می برید و نظرتان در مورد آن تغییر می کند. غوطه ور بودن در گذشته و نگران آینده بودن باعث می شود که قدر زمان حال را ندانید و از فرصت های موجود هم استفاده نکنید. به شخصی که با شما مهربان است بیشتر توجه کنید. در مورد مسئله ای شخصی با دروغ های پشت سرهم شما را فریب داده، قبل از آنکه دیر شود به شک‌هایتان توجه کنید.

فال فردا متولدین مرداد

شما هیچ وقتی برای این که بخواهید نسبت به خودتان دچار شک و تردید شوید ندارید، پس به راحتی تسلیم نشوید و هر کاری که از دستتان بر می آید برای رسیدن به هدفتان انجام دهید. خوشبختانه  امروز عقل و منطق شما خیلی خوب کار می کند و می توانید با تغییر دادن روش ها و سیاست هایتان به هدف خود برسید. با وجود این که شما سعی دارید انعطاف پذیر باشید، اما نمی خواهید برای کنار آمدن با دیگران بیش از اندازه از خودتان مایه بگذارید. با این حال اگر بخواهید برای حفظ ظاهر رفتار ریاکارانه ای از خودتان نشان بدهید بعدا در رابطه ی خود با مشکل مواجه خواهید شد. این روزها مهربانی کالای کمیابی است. با غریبه و آشنا مهربانتر باشید. غمی در دلتان خانه کرده و هیچ چیز عمیقا خوشحالتان نمی کند. شما حق دارید، اما باید هر طور شده به خودتان تکانی بدهید. یادتان باشد، شما فقط به خودتان تعلق ندارید، دیگران به شما وابسته هستند.

فال امروز متولدین شهریور

گاهی لازم است برای داشتن یک شروع موفقیت آمیز دست نگه داشته و کیفیت عملکردتان را بررسی کنید و آماده سازی هایی که کرده اید را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. اگر هوشمندی کافی برای این که با سرعت کمتری مسیرتان را آغاز کنید نداشته باشید، در میانه راه مدام مجبور به داشتن توقف های طولانی خواهید بود. یادتان که نرفته دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است؟ قرار نیست افرادی که برای به دست آوردن عشق و توجهتان تلاش می کنند تا ابد همین جا بمانند، بهتر است فرصت هایتان را از دست ندهید و انتخابی درست داشته باشید. چشمتان همچنان دنبال کسی است که دیگر نیست. برای تغییری ولو کوچک، ولو ظاهری، کافی است اراده کنید و تسلیم نشوید. صبح نزدیک است. خبری خوشحال کننده باعث شادیتان می شود. پست و یا موقعیت جدید کاری به شما پیشنهاد می شود، به این موقعیت با چشم باز نگاه کنید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

تقاضایی که عشقتان از شما دارد را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید؛ شاید اگر کمی بهتر به این موضوع نگاه کنید ببینید که این خواسته او اصلا ناشی از خودخواهی نبوده و به نفع خودتان و آینده رابطه تان نیز هست.  شما امروز نسبت به موضوعی که جلوی پیشرفتتان را گرفته است آگاهی پیدا کرده اید، اما این آگاهی برای حل این مشکل کافی نیست و باید به فکر راه چاره ای باشید. اگر بخواهید به عالم خیالات پناه ببرید هیچ چیزی حل نخواهد شد. امروز با گفتن یک دروغ مصلحتی بی آن که دستتان رو شود می توانید از بروز مشکلات جلوگیری کنید!! فردی عاشق پیشه، روشن فکر و البته کمی وسواسی هستید. گاهی گذشتن از خواسته تان به خاطر دیگری نهایت عاشق بودن است. به فکر ادامه تحصیل یا یاد گرفتن مهارتی افتاده اید. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. به یک پیروزی دست می یابید که شما را از خودتان راضی می کند.

فال روزانه متولدین آبان

امروز، یک دقیقه با انرژی تمام می خواهید پیش بروید و یک دقیقه دیگر هیچ میلی به رفتن ندارید و می خواهید تا ابد همینجا که هستید بمانید. از طرفی هم شرایط اطرافتان اوضاع را برایتان بدتر کرده اند. با وجود این که این محدودیت ها برایتان ناخوشایند هستند، بد نیست بدانید که در واقع این حد و مرزها به نفع خودتان هستند و کمک می کنند از گرفتن تصمیم اشتباه و عجولانه خودداری کنید. امروز از لحاظ روابط عاطفی برایتان روز خیلی خوبی خواهد بود، پس اگر عشقتان ناگهان خیلی رمانتیک شده و یا عشقی ناگهانی به سراغتان آمده تعجب زده نشوید. سوالی را که می دانید جوابش خیر است، بهتر است نپرسید و خودتان را سنگ روی یخ نکنید. رفتن به یک راه‌هایی بی برگشت است. احتیاط کنید. اجازه ندهید غم امروز فردای شما را هم خراب کند. هیچ کاری و هیچ دری تا ابد بسته نمی‌ماند. این روزها هم می گذرد.

فال روزانه متولدین آذر

امروز رویتان را به خاطر مشکلات کوچکی که ناگهان سر راهتان سبز می شوند در هم نکنید. این مشکلات در کمال تعجب به نفع شما تمام خواهند شد، زیرا باعث می شوند به مشکلات بزرگ تر احتمالی که می توانستند بعدتر راهتان را سد کنند پی برده و آنها را مهار کنید. پس بهتر است که سعی نکنید از روی این دست اندازهای کوچک با سرسختی تمام رد شوید و دلیل و منبع آنها را نادیده بگیرید. سعی کنید در طول روز زمانی را به خودتان و استراحت کردن اختصاص بدهید و خودتان را بیش از اندازه خسته نکنید، تازه اول هفته است و راه زیادی تا آخر هفته باقی مانده است. در مورد مسئله ای مالی نتیجه صبرتان را خواهید دید. حرف های کسی که شما را درست و خوب نمی‌شناسد، از این گوش بشنوید و از آن گوش به در کنید و هدفتان را دنبال کنید. شما باعث افتخار خانواده تان هستید. استعدادهای زیادی دارید. فقط باید به خودتان باور داشته باشید.

فال روز متولدین دی

از طرفی دلتان می خواهد که روزتان را به استراحت بگذرانید و از طرفی هم می دانید که به نفعتان است امروز را هم با تلاش و کوشش همیشگیتان همراه کنید. شاید در ابتدا تسلیم اشتیاق خود به لذت بردن از روزتان شوید، اما در اوج خوش گذراند هم این احساس که کار ناتمامی در انتظارتان است شما را راحت نخواهد گذاشت. شما خیلی خوب می دانید که اگر خودتان را برای سفری که در راه رسیدن به اهدافتان پیش رو دارید به خوبی آماده کنید تا چه حد موفق خواهید بود، پس بهتر است روزتان را با رسیدگی به کارهایی که باید انجام دهید شروع کنید. شما مشکلات زیادی را با صبر و تحمل از سر راه برداشته‌اید. قدم های آخر مانده، نا امید نباشید. کسانی که شاهد تلاش شما بوده‌اند، احترام ویژه ای برای شما قائل هستند. شخصی ناخواسته با رفتارش شما را در جمع معذب می کند. از او فاصله بگیرید تا روزگارتان آرامتر بگذرد.

فال متولدین بهمن

امروز اگر موانعی بزرگتر از آن چه فکرش را می کرده اید سر راهتان قرار گرفتند هم با اطمینان خاطر روی رسیدن به هدفتان متمرکز خواهید ماند. شاید کارهایی که انجام می دهید در حال حاضر تایید و تحسین نشوند، اما اگر میدان را خالی نکنید در نهایت تلاش هایتان برای همه آشکار خواهند شد. احساس می کنید شریک زندگیتان تنها دارد وانمود می کند که در به دوش کشیدن بار زندگی با شما همراه است و بیشتر سنگینی این بار را روی شانه شما انداخته و خودش خیلی راحت است. کمی دقیق تر نگاه کنید، آیا این فکر شما بی انصافی نیست؟! هفته خوب و آرامی پیش رو خواهید داشت. در مورد مسئله ای خانوادگی کمی سرسخت هستید. شما تنهایی‌تان را دوست دارید و گاهی دلتان نمیخواهد آن را با کسی شریک شوید. شخصی که بعد از چندین بار تذکر همچنان احترامتان را نگه نمیدارد و شوخی را از حد می گذراند از خودتان دور کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

اگر اجازه دهید احساس نگرانی و استرس شما از کنترل خارج شود رفتار دوستانه شما امروز تحت تأثیر این موضوع قرار خواهد گرفت. شاید این طور به نظرتان برسد که اطرافیانتان یکی پس از دیگری جلوی راه شما را گرفته و نمی گذارند که به هدف خود برسید، اما حتی اگر احساس محدودیت کردید هم نباید عصبانی شده و واکنش تندی نشان دهید وگرنه حال بدی را در وجودتان باقی خواهد گذاشت. انتظار نداشته باشید برای کارهایی که انجام می دهید مورد تشویق قرار بگیرید، شما برای رسیدن به اهدافتان است که دارید تلاش می کنید، نه تاییدهای دیگران! برای وصول طلبتان کمی دست نگه دارید ضرر نمی‌کنید. تا دیر نشده از کسی که آرامشتان را برهم می زند فاصله بگیرید، خوشی های دنیا کم نیست، خوشی‌هایتان را به خوشی این آدم گره نزنید. پی کار خیری که از شما خواسته شده بگیرید. آماده رویارویی با مسئله ای خانوادگی باشید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه