فال روزانه ۱۸ آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه ۱۸ آذر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 12484
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه واقعی شخصی برای متولدین  ۱۸ آذر:

فال روز تولد: در سالی که در پیش‌رو دارید از چیزی هراس نداشته باشید و با جسارت بیشتر، حق‌تان را از روزگار بگیرید. افرادی که چشم دیدن بالارفتن شما از نردبان موفقیت را ندارند به شما رشک خواهند ورزید. در ماه دی و بهمن که پیش‌روی شما است دوستان‌تان به کمک می‌آیند و شما را با مشکلات تنها نمی‌گذارند. جسارت و تلاشی که در پیش‌گرفته‌اید در ماه اسفند به بار می‌نشیند و در تیر ماه سال آینده با فردی برخورد می‌کنید، میان شما و این فرد دوستی عمیقی شکل می‌گیرد و این رفاقت زمینه‌هایی برای افزایش درآمدِ شما را به دنبال خواهد داشت. روابط عاطفی که در فصل زمستان شروع شوند به احتمال زیاد پایدار خواهند بود و شاید حتی پیش از پایان این سال جدید از زندگیتان به ازدواج ختم شوند.

فال روزانه متولدین فروردین

شاید خودتان متوجه نباشید اما کلماتی که به زبان می آورید می توانید تاثیر زیادی بر دیگران بگذارد، پس نسبت به رفتارهایی که با اطرافیان تان دارید، حساسیت بیشتری به خرج بدهید. جسارت خوب است اما نه همیشه. مکث کردن و متمرکز شدن می تواند کنترل شما را بر خود و شرایطی که در آن به سر می برید زیاد کند. شما از محدودیت های خود آگاهید، پس بهترین تصمیم را می توانید برای زندگی خود بگیرید. در فکر برقراری رابطه با فردی هستید، یادتان باشد که تا شما قدم اول را برندارید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. شکست اول راه پیروزیست، از اتفاقی که افتاده درس بگیرید. در مورد شخصی و اشتباهی که کرده، چنان سخت گرفته اید که انگار خودتان هرگز اشتباه نکرده و نمی کنید، شما می دانید که او نیت بدی نداشته بیش از این آزارش ندهید. با خلوص نیت و بدون اضطراب با او حرف بزنید.

  فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

امروز به نظر می رسد که همه چیز به تلاش، انرژی و وقت مضاعف نیاز دارد و همین باعث شده است که مثبت اندیشی خود را از دست داده و غرق در انرژی منفی بشوید. هر وقت که با کسی حرف می زنید انگار او اصلا صدای شما را نمی شنود. جایی که همیشه در عرض ده دقیقه به آنجا می رسیده اید انگار دورتر شده و مدت خیلی بیشتری در راه خواهید بود. این چیزها باعث می شوند فکر کنید زمین و زمان دست به دست هم داده اند تا جلوی شما را بگیرند اما شاید این تنها نشانه ای است که می خواهد به شما بگوید در مسیر اشتباهی قرار دارید. نگرانی‌هایتان شما را در چشمش ضعیف می کند، میان رو باشید اعتدال را در هر کاری حتی نیکی کردن به دیگران رعایت کنید. به زودی اوضاع بر وفق مرادتان خواهد شد. این هفته خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. کامیابی و موفقیت با باور کردن خودتان به دست می آید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز ممکن است یک نفر که به شما خیلی نزدیک است با حرف هایی که به شما می زند ضربه ی بزرگی به اعتماد به نفستان وارد کند، اما این حرف های تندی که به شما گفته می شوند می توانند در واقع کمکی از عالم غیب باشند! به جای این که غرق در تردید بشوید سعی کنید به این انتقادهای منفی، چه با آنها موافق باشید و چه مخالف، با رفتاری مثبت پاسخ بدهید. این طور فکر کنید که یک نفر به طور ناخواسته سعی دارد به شما کمک کند بهتر شوید. شما نمی توانید گذشته را تغییر دهید، اما آینده در دستان خودتان است، فرصت را از دست ندهید. فردی باهوش و کاردان طرف مشورت شما خواهد شد از این فرصت استفاده کنید. مسافرت برایتان خوب است. به زودی همه چیز بهتر می شود. تغییر شغل یا مکان حتمی است. از ضرری که کرده اید درس بگیرید و یک خطا را دوبار تکرار نکنید. از ریسک کردن یا شریک شدن بپرهیزید.

فال روزانه متولدین تیر

احساس می کنید که ارتباط خود را با دنیای اطرافتان از دست داده اید. دوست دارید بالهای خود را باز کنید و با آزادی کامل به هر جا که دوست دارید سفر کنید اما دست و پایتان بسته است. نگران نباشید اگر چه قدم هایتان کوچک است اما فکرهای بزرگی پشت آن پنهان می باشد. کافی است پایتان را از محدودیت هایی که برای خود ساخته اید، فراتر بگذارید. از این احساسی که اکنون تجربه می کنید، دلگیر نشوید زیرا باعث می شود تا کمی واقع بینانه تر به دنیای پیرامون تان نگاه کنید و بیشتر به راهی که می خواهید بروید بیاندیشید. خود را آماده کنید شخصی به دیدنتان خواهد آمد. توانایی‌هایتان را بشناسید و در زندگی به دنبال خواسته های بی اساس نباشید، اندیشه های نادرست را از سر بیرون کنید همین عوامل باعث شده که مدت ها با تردید زندگی کنید و دچار دردسرهای فراوان بشوید، افکار واهی را دور بریزید.

فال فردا متولدین مرداد

شما نمی دانید که چطور می توانید این همه کاری که در طول این هفته به عهده دارید را به انجام برسانید، اما هیچ وقتی برای غر زدن و شکایت کردن هم ندارید. بهترین کاری که در حال حاضر از دست شما بر می آید این است که تمام توانتان را روی کارهایی که به عهده دارید متمرکز کرده و این وضعیت دشوار را برای خود به یک فرصت تبدیل کنید. اگر بتوانید آرامش خود را حفظ کنید این انرژی منفی که امروز احساس می کنید نیز به مرور از بین خواهد رفت و از لحاظ روانی نیز احساس بهتری خواهید داشت. هر قفلی کلیدی دارد، از مشاوری بهره بگیرید. هیچ کس بدون سعی و تلاش به جایی نرسیده است. اگر می خواهید به هدفتان برسید، سعی کنید به خودتان متکی باشید، شما چیزی کمتر از دیگران ندارید، اما متاسفانه دچار وسواس و تردید هستید. نگاهتان را عوض کنید.

فال امروز متولدین شهریور

شما مجبور نیستید که تمام احساساتتان را از دیگران مخفی نگه دارید، اما لزومی هم ندارد که همه چیز را به زبان آورده و دست خود را به طور کامل رو کنید. در واقع بهتر است که قدم به قدم و مرحله به مرحله پیش بروید و دقت کنید که چه چیزی را در چه زمانی به زبان بیاورید. این کار به طرف مقابلتان هم فرصت خواهد داد که شما را بهتر درک کند و پیامتان را بدون سوء تفاهم های احتمالی دریافت کنید. شاید این روند در حال حاضر برای شما چندان خوشایند نباشد، اما اعتماد دو جانبه تنها به مرور زمان به وجود خواهد آمد. به تازگی غمی در دلتان خانه کرده که علتش فکرهای بیهوده ای است که خود را با آن مشغول ساخته اید. شخصی که با حرفهایش انرژیتان را می گیرد و نا امیدتان می کند، از خودتان دور کنید. در مورد مسئله کاری اخیرتان بهتر است سری که درد نمی کند دستمال نبندید، اوضاع همینطور که هست خوب است.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما در حال حاضر نگران وضعیت حرفه ای خود هستید و سعی دارید اوضاع را از یک زاویه ی گسترده تر مورد بررسی قرار دهید. به نفعتان است که به همین روش ادامه دهید در غیر این صورت باعث کند شدن روند پیشرفت شما خواهد شد. با این همه دقتی که شما به جزئیات دارید، اگر بدانید کی باید جلوی خودتان را بگیرید، بی شک به کمکتان خواهد آمد. موقع خرج کردن بهتر است به جیبتان هم نگاهی بیندازید. هنوز ماه به نیمه نرسیده است اما شما بیشتر بودجه تان را خرج کرده اید. واقعا لازم است اینقدر پول خرج چیزهای بیهوده کنید؟! حضور شخصی در زندگی تان روزمرگی هایتان را دستخوش تغییر می کند. برای انجام کاری نیاز به کمک گرفتن از یک متخصص دارید، برای موفقیت و رسیدن به هدفتان فقط فکر و آرزو کردن کافی نیست. باید دست به کار شوید و بیشتر تلاش کنید. باد در سر و مغرور نباشید.

فال روزانه متولدین آبان

امروز یکی از اطرافیانتان سعی دارد شما را قانع کند که موضع فعلیتان اشتباه است و باید آن را تغییر دهید، اما شما ترجیح می دهید حتی اگر برایتان سخت باشد، بر اساس افکار و عقاید خودتان پیش بروید و اصلا خوشتان نمی آید که در برابر افرادی که حتی حاضر نیستند وقتی را صرف گوش کردن به حرف هایتان بکنند مجبور به دفاع از خودتان باشید. سعی کنید این معضل را پیش از آن که بزرگ شده و برایتان دردسرساز شود برطرف کنید؛ حتی یک لحظه هم درنگ نکنید، در غیر این صورت یک عمر پشیمان خواهید شد. بهتر است شخصی که در اطرافتان ادعاهایش سر به فلک کشیده، امتحان کنید. چشم بسته حرف هایش را قبول و آرزو نکنید که کاش جای او بودید. یک سفر را بهتر است فعلا به تعویق بیندازید. در رابطه احساسی تان خودتان بهتر می دانید که راه رفته را نباید دوباره رفت. از خودتان انرژی می گیرید.

فال روزانه متولدین آذر

امروز  اگر دیگران شما و ارزش هایتان را زیر سؤال ببرند ممکن است دچار تردید و تعلل شوید. شما برای این که قدرت تصمیم گیری داشته باشید نیاز به این دارید که از لحاظ روانی آرامش کافی داشته باشید و این که مجبور باشید برای اثبات عقاید خود بجنگید می تواند تعادل همه چیز را به هم بریزد. تلاش برای توجیه انگیزه ها و باورهایتان کاری بی نتیجه خواهد بود و تنها باعث تضعیف عملکرد شما خواهد شد، پس به جای اتلاف وقتتان با بحث کردن، بگذارید نتایجی که به دست می آورید حقانیت شما را به دیگران ثابت کند. حواستان جمع باشد، قراری دارید که نباید به آن دیر برسید. پای تصمیمی که گرفته اید بایستید. در مقابل فشارها کم نیاورید و جا نزنید. به دوستی نزدیک کمک خواهید کرد. شخصی برای درد دل پیش شما می آید، شنونده و راز دار باشید. چیزی نگویید که دلش را بشکنید.

فال روز متولدین دی

امروز هیچ لزومی ندارد که فکر کنید مجبور هستید به خاطر راضی نگه داشتن دیگران طوری رفتار کنید که انگار همه چیز روبراه است. شما برای این وضعیت خود دلیل خوبی دارید و آن هم این است که دارید با جدیت تمام به انتخاب هایی که این اواخر در مسیر زندگی داشته اید فکر می کنید و در این اندیشه هستید که چرا اوضاع به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نمی رود. در واقع این وضعیت برای این پیش آمده است تا به شما زمانی داده شود تا اهداف و کارهایتان را بار دیگر از نظر گذرانده و ببینید چقدر با خواسته های قلبیتان مطابقت دارند. روزهای خوش عاشقی پیش رویتان است. زندگیتان پر از آرامش و خوشبختی خواهد بود. شانس در خانه تان را می زند. حواستان باشد، از موقعیتان به خوبی استفاده کنید. با شخصی که می دانید آخرش همه کارها را باید خودتان انجام دهید، وارد کار یا معامله نشوید.

فال متولدین بهمن

امروز شما شما فقط دارید ظاهر خودتان را حفظ می کنید تا مشکلات و نگرانی هایی که با زندگی شخصیتان در ارتباط هستند و ترجیح می دهید خصوصی باقی بمانند را از دیگران مخفی نگه دارید. شما ترجیح می دهید احساسات خود را مخفی نگه دارید تا از دخالت های دیگران در امان بمانید و این کاملا قابل درک است. با این وجود، همه ی ما حداقل یک نفر را داریم که بتوانیم در رابطه با همه چیز با او صحبت کنیم و اعتماد کامل به او داشته باشیم. پس سراغ این سنگ صبورتان رفته و با او در مورد مشکلتان مشورت کنید. نسبت به کسی که به شما علاقه نشان می دهد بی توجه نباشید. دیگران حسرت زندگی تان را می خورند ولی خودتان به زندگی دیگران توجه دارید، قدر و ارزش زندگی تان را بدانید. به زودی موفقیتی در کار کسب می کنید.از تردید دست بردارید برای رسیدن به آنچه که می خواهید باید راه تازه ای را امتحان کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است از دهان یکی از دوستان چیزی بشنوید که برایتان آزار دهنده باشد. دست از پیش داوری بردارید زیرا این حرف نتیجه غیبت و سوتفاهم دیگران است. قبل از هر اقدامی سعی کنید حقیقت را پیدا کنید و سپس تصمیم درست و منطقی را بگیرید. مطمئنا همه چیز بهتر از آنچه فکر را بکنید، اتفاق می افتد. زمان خوبی است تا اولین قدم را برای کاری که مدت هاست می خواهید با شریک زندگی تان آغاز کنید، بردارید. مطمئن باشید که این فرصت تجربه شیرینی را برایتان به همراه خواهد داشت و در نهایت موفقیت آمیز خواهد بود. باران رحمت بر شما خواهد بارید، سرتان را بالا بگیرید. برای رفتن به جایی نیاز به کسب اجازه یا مجوز دارید. در یک دعوای مالی خانوادگی تا می توانید بر اعصاب خود مسلط باشید وگرنه همچنان بحث بی نتیجه می ماند.کسی که نتواند شادی تان را ببیند دوست نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه